Stěžejním vizuálním motivem shop-in-shopu je sklenice s vodkou Finlandia a olivami, která odkazuje na jeden z klíčových spotů kampaně, v němž si přátelé při neformální příležitosti vychutnávají právě tento drink. Důraz byl také kladen na použití kombinace tmavě modré a oranžové barvy, která je pro značku Finlandia signifikantní. „Spojujícím prvkem je nezaměnitelný tvar lahve vodky Finlandia, který se prolíná celým vystavením. Přičemž pro působivý efekt čiré láhve byla použita technologie foukaného plastu do formy,“ vysvětluje Dana Běloušková.
Shop-in-shopy byly instalovány ve čtyřech lokalitách v rámci supermarketů Albert a zaznamenaly velký úspěch: „S shop-in-shopem z dílny POS Media jsme velmi spokojeni a dokonce jsme, oproti původním předpokladům, kampaň i rozšířili. Jeho podoba zcela koresponduje s novým a svěžím konceptem značky, který zapadá do současného kulturního kontextu. Shop-in-shop zákazníkům supermarketu originálním způsobem prezentuje jedinečný charakter vodky Finlandia, která za svou hedvábně jemnou chuť vděčí finskému půlnočnímu slunci, a patří k nejprodávanějším vodkám v Česku,“ říká Eliška Bukovičová, Brand Marketing Manager.