Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Asociace POPAI CE ve spolupráci s výzkumnou agenturou Nielsen Admosphere zveřejňuje nové výsledky projektu monitoringu investic do in-store marketingové komunikace.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Asociace POPAI CE uspořádala v polovině letošního února seminář, na kterém tvůrci nejúspěšnějších projektů v oblasti POS za minulý rok nechali nahlédnout do jejich know-how. Realizační týmy i zadavatelé na vítězných projektech POPAI AWARDS za rok 2021 názorně ukázali, jaké trendy v této oblasti panují a jaký přínos můžou mít pro dodavatele, obchodníky i spotřebitele.
Novinka POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
V letošním roce se uskutečnila již 39. vlna výzkumu, který mapuje názory naší veřejnosti na množství i zajímavost reklamy v jednotlivých médiích, na to, co jim na reklamě vadí, co od reklamy očekávají, zda jim pomáhá při nákupu, jaká je společenská role reklamy.
Podobně jako restaurace bojují o prestižní michelinské hvězdy, prodejny v Česku soupeří o přední místa v soutěži VISA CZECH TOP SHOP.
Novinka člena POPAI CE
Budoucí profesionálové z oboru marketingové komunikace se mohou zapojit do dalšího ročníku tradiční soutěže POPAI STUDENT AWARD o nejlepší studentské návrhy pro místo prodeje. Úspěšný projekt asociace POPAI CE dlouhodobě spolupracuje se studenty a zástupci středních a vysokých škol se specializací na marketingovou komunikaci v České republice a na Slovensku.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Nenechte si ujít nové případové studie úspěšných projektů v retailu
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Nejrůznější věrnostní programy ovlivňují zákaznické chování tří čtvrtin české populace. Průměrný dospělý Čech či Češka využívá 12 různých věrnostních programů. Mezi nejznámější se řadí především programy potravinářských řetězců a lékáren. Ukázaly to výsledky rozsáhlého výzkumu „Věrnostní programy a zákaznické portály 2021“, který uskutečnila výzkumná agentura Incomind.
V rámci konferenční části akce POPAI Day 2021, která proběhla pod názvem POPAI FÓRUM koncem letošního listopadu, zazněly hlavní trendy, které budou ovlivňovat obchod nejbližší budoucnosti. Celosvětová pandemie změnila chování zákazníků, a aby přežili, musí se mu co nejrychleji přizpůsobit i všichni retaileři, dodavatelé a marketing. Návrat k dřívějšku se nekoná. V blízké budoucnosti čekejme masivní nástup digitálních technologií, propojování on-line a off-line světa, důraz na zákaznický zážitek a na společenskou odpovědnost.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Reklamní a dárkové předměty se utkaly již v jednadvacátém ročníku soutěže Hvězda 3D reklamy. Tato soutěž je určena českým i zahraničním firmám pracujícím s 3D reklamou, ať již jde o agentury, promotion teamy či klienty. Vyhlašovatelem soutěže je Asociace POPAI CENTRAL EUROPE za podpory mediálního partnera, časopisu Marketing & Media. Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže proběhlo letos poprvé hybridní formou – prezenčně i online, 25. listopadu 2021 v rámci konference POPAI DAY v krásných prostorách O2 universum.
Letos byl asociací POPAI CE uspořádán již patnáctý ročník soutěže o nejlepší studentské návrhy komunikačních prostředků a kampaní v in-store, dle reálných zadání od konkrétních zadavatelů - partnerů soutěže.
V rámci programu mezinárodní akce POPAI DAY 2021 byly vyhlášeny výsledky třináctého ročníku prestižní soutěže POPAI AWARDS o nejlepší realizace na retailovém trhu. Soutěžní expozice i předání cen vítězům proběhly 25. listopadu 2021 v prostorách kongresového centra O2 universum v Praze 9.
Novinka člena POPAI CE
Jak co nejlépe oslovit zákazníka, aby se z něj stal nakupující, a jak co nejefektivněji vynaložit prostředky na POS komunikaci, se mohli naučit mimo jiné i formou praktických cvičení účastníci certifikovaného kurzu Základy In-store marketingové komunikace.
Novinka partnera POPAI DAY 2021
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
V podvečer 23. září 2021 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže 16. ročníku Marketér roku 2020.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Na valné hromadě, kterou POPAI CENTRAL EUROPE uspořádala 16. 9. 2021 v Uherském Hradišti, byli zvoleni zástupci nového vedení asociace pro období 2021 - 2023.
Novinka člena POPAI CE
Další z řady pravidelných seminářů Retail Trouble Shaker, které pořádá POPAI CE, se tentokrát věnoval zefektivňování řízení in-store projektů pomocí softwaru. Zabýval se aktuálním trendem digitalizace procesů ve firmách i konkrétně efektivnímu využití softwarových systémů a programů, které pomáhají řídit in-store kampaně a další řešení v retailu.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Nový kvalitativní výzkum POPAI CE mezi českými značkovými výrobci a retailery se zaměřil na pochopení významných změn, které na retailovém trhu nastaly v důsledku turbulentního pandemického období. Výzkum umožnil popsat nejen změny v oblasti chování spotřebitelů, nastavení a exekucí in-store kampaní, ke kterým došlo v loňském roce, ale také ty změny, které s námi podle mínění odborníků z řad řetězců a značek zůstanou do budoucna.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Letošní 3. ročník semináře pod odbornou garancí Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR, který byl uspořádán v červnu společností Press21, se zaměřil na problematiku CSR z pohledu provázanosti čtyř prvků: Člověk, Produkt, Obal a Logistika. Jednotlivé prvky pak pojila otázka: Je udržitelnost pro firmy povinnost a lze na udržitelném chování vydělat?
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Koncem letošního května uspořádala asociace POPAI CE další z řady virtuálních seminářů. Ten tentokrát přinesl výsledky výzkumu z oblasti dárkových předmětů, které prakticky potvrdily prezentace některých zajímavých a inovativních projektů.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Soutěž o nejlepší reklamní a dárkové předměty s dlouholetou tradicí je každoročně unikátní přehlídkou nových realizací a projektů, které náš trh 3D reklamy nabízí.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Asociace POPAI CE dlouhodobě podporuje obor 3D reklamy jako významnou součást marketingové komunikace. To potvrzují mimo jiné i výzkumy zaměřené na trh s dárkovými předměty, které v uplynulých letech asociace realizovala.
Nová studie se zaměří na názory českých nakupujících na zdraví a životní styl.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Velká část našich životů se přesunula do on-linu v důsledku doby covidové a nutnosti dodržovat protiepidemiologická opatření. To urychlilo vývoj všech digitálních technologií a upevnilo jejich pozici. Své místo samozřejmě zaujaly a budou zaujímat také v retailu. Příklady nových digitálních nástrojů a projektů z našeho i zahraničního trhu ukazují, co patří k výrazným trendům v oblasti digitální komunikace v retailovém prostředí a které z nově vzniklých technologií bude možné využít i v budoucnu.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
V polovině letošního dubna proběhl pod garancí sekce dodavatelů POP asociace POPAI CE další z řady seminářů na podporu POP dodavatelů, výrobců a agentur v oblasti in-store projektů. Účastníkům přinesl pohled do prodejen v době pandemie a ukázal aktuální potřeby retailu.
Novým členem asociace POPAI CENTRAL EUROPE se stala společnost RAVAFOL CZ, s.r.o.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Poslední únorový týden proběhl pod garancí sekce Reklamní předměty POPAI CE on-line seminář Best of 3D, který představil vítězné realizace prestižní soutěže o nejlepší reklamní a dárkové předměty Hvězda 3D reklamy. Jeho účastníci se také seznámili s trendy v oblasti nákupu dárkových předmětů.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Kdybych měl spočítat, kolikrát jsem za posledních několik let, na různých mezinárodních i lokálních fórech, slyšel někoho hovořit o obchodu budoucnosti, asi bych se nedopočítal. Ale při bližších rozhovorech se zástupci retailu nebo klienty rychle zjišťujeme, že jen málokdo tuší, co to pro ně konkrétně znamená. Připomíná to tak trochu paní Columbovou - všichni toho o ní už hodně slyšeli, ale nikdo moc neví, jak reálně vypadá.
Seminář, který proběhl on-line v první třetině letošního února, nechal nahlédnout do dílen vítězů POPAI Awards 2020. Prozradili, co stálo za jejich úspěchem.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
V letošním roce se uskutečnila již 38. vlna výzkumu, který mapuje názory naší veřejnosti na množství i zajímavost reklamy v jednotlivých médiích, na to, co jim na reklamě vadí, co od reklamy očekávají, zda jim pomáhá při nákupu a mnoho dalšího. V letošním šetření k tomu přibyla otázka, zda a jak se postoje k reklamě změnily v mimořádné situaci dané pandemií Covid 19.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Česká marketingová společnost vyhlásila soutěž o titul Marketér roku 2020, nad níž opět převzala záštitu osobnost světového marketingu prof. Philip Kotler.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Kvůli koronavirovým opatřením neproběhla konference POPAI Fórum 2020 tak jako v předešlých letech klasicky, ale ve spolupráci se společností AV Media ji asociace POPAI CE uspořádala na konci letošního listopadu virtuálně. Sama konference tak potvrdila, jak rychle se v případě potřeby dokážou moderní technologie zhostit role klíčového prvku, kterým se digitální technologie stávají pro svět retailu i pro každodenní život.
Novinka člena POPAI CE
Ve čtvrtek 10. 12. 2020 se netradičním způsobem tradičně v Divadelním sále Klubu Lávka na Novotného lávce v Praze 1 odehrálo finále soutěže 15. ročníku Marketér roku 2019. V důsledku mimořádné situace spojené s pandemií koronaviru proběhlo vyhlášení výsledků a předávání cen jednotlivým oceněným kandidátům poněkud nezvyklým způsobem.
Novinka člena POPAI CE
Nové vydání B2B magazínu Brands&Stories si můžete prohlédnout v elektronické verzi zde.
Je zcela jasné, že letošní Vánoce budou v mnoha ohledech jiné než ty předchozí. V POPAI jsme se zamysleli nad tím, co se pro letošní Vánoce může změnit a kde je prostor pro oslovení spotřebitele. Pojďme se ohlédnout za loňskými Vánoci a říci si, v kterých aspektech očekáváme případnou změnu letos.
Novinka člena POPAI CE
Co v současnosti v Category Managementu funguje a co ne? Jaká máme v této oblasti k dispozici řešení? Na tyto a mnohé další otázky přinesl odpovědi seminář, který asociace POPAI CE uspořádala v polovině letošního října ve spolupráci společností AV Media a pod odbornou garancí Klubu zadavatelů asociace POPAI CE.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Kongres Samoška na Slovensku, sústreďujúci sa na podporu domáceho maloobchodného trhu, sa vzhľadom na súčasnú epidemiologickú situáciu uskutoční formou online vysielania, a to už 2. decembra 2020. Do týchto dní, počas ktorých sú informácie dôležitejšie než kedykoľvek predtým, prinesie bohatú dávku inšpirácie a aktualít z prostredia maloobchodného trhu formou odborného programu, ktorý sa uskutoční v čase od 9.00 do 13.15 hodiny.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Nejúspěšnějším projektem letošní soutěže se stal inovativní store koncept THE STREETS.
POPAI CE uspořádala letos již dvacátý jubilejní ročník soutěže Hvězda 3D reklamy. Soutěž tradičně přinesla vhled do aktuálního dění ve světě 3D reklamy, které se nezastavilo ani v netradiční době covidové, a nabídla přehlídku jedinečných novinek z oblasti reklamních a dárkových předmětů.
Přestože letošní školní rok znamenal od března pro studenty středních a vysokých škol pouze distanční výuku, tato mimořádná situace neovlivnila úspěšný průběh soutěže POPAI STUDENT AWARD 2020, která příjemně překvapila počtem i vysokou úrovní studentských návrhů komunikačních prostředků a kampaní v in-store dle reálných zadání od konkrétních zadavatelů - partnerů soutěže.
Novinka člena POPAI CE
Budování důvěry je dlouhodobý a složitý proces. Vyplácí se ale, a to zvláště v době, kdy je pro zákazníky složitější přímý kontakt s prodejci nebo zástupci firmy jako takovými.
Portál Mistoprodeje.cz si nechal agenturou InsightLab zpracovat rychlý průzkum názorů české veřejnosti na opatření zavedená vládou 14. října versus opatření z 28. října letošního roku.
Zážitek plný zajímavých přednášek a informací nabídl říjnový seminář Retail Trouble Shaker, který se věnoval aktuálním otázkám Category Managementu.
Značky by měly přinášet něco navíc, žít něčím navíc, dávat zákazníkům něco navíc. Vizi, důvod existence, důvod, proč si je koupit. Proč? Protože nabízet spotřebitelům pouze zboží, kterého je všude kolem plno, není důvod, proč by po něm měli sáhnout. Výrobek i cesta, která vedla k jeho vzniku, musí rezonovat s hodnotami našich životů.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Jak se Češi staví ke zdravému životnímu stylu? Odráží se zdravý životní styl v prodejích zdravých produktů? Jak to vypadá v oblasti prodejů rostlinných alternativ? Do jaké míry Češi milují maso a je v České republice i v jiných zemích budoucnost rostlinná? Těmito a dalšími otázkami se zabýval příspěvek společnosti Nielsen, který na nedávné konferenci Plant-Powered Perspectives 2020 přednesla Andrea Vozníková a který přinesl exkluzivní pohled na trendy spotřeby rostlinných produktů.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Když v roce 1979 Daniel Kahneman představil Prospektovou teorii, která mu v roce 2002 vynesla Nobelovu cenu za ekonomii, a svá pozorování později rozvinul v knize Myšlení, pomalé a rychlé, dostaly teorie retailu pevné základy.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Jubilejní dvacátý ročník prestižní soutěže Hvězda 3D reklamy o nejlepší reklamní a dárkové předměty startuje 31. 7. 2020.
POPAI CE ve spolupráci s AV Media realizovala v červnu skvěle obsazený virtuální seminář Post-Covid retail, který se setkal s výborným ohlasem.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Jak hodnotí spotřebitelé dárkové předměty a které typy dárkových předmětů jsou nejoblíbenější? Jaké segmenty reklamních předmětů jsou nejvíce zastoupeny ve firemních rozpočtech? Co je pro zadavatele při výběru dodavatele dárkových předmětů nejdůležitější? Těmito a dalšími otázkami se zabýval unikátní výzkum, který realizovala asociace POPAI CE společně s výzkumnou agenturou Nielsen Czech Republic v období 2019/2020
Krásné prostory agentury McCan se 30. června 2020 staly místem křtu 2. vydání knihy IMAGE A FIREMNÍ IDENTITA, vydavatelství GRADA.
Ve spolupráci se společností AV Media uspořádala asociace POPAI CE ve druhém červnovém týdnu další z řady virtuálních seminářů.
Organizátoři Světového kongresu o retailu zpracovali report, který přináší zajímavé informace a inspirativní úvahy o inovacích a zásadních změnách v retailu pro období po pandemické krizi.
Češi se po uvolňování opatření postupně začínají navracet k původnímu způsobu života před krizí, obavy však u části populace přetrvávají a projevují se i v nákupním chování. Potvrdil to rozsáhlý výzkum „Shopper In Change“, realizovaný agenturou INCOMIND.
Globální rada pro výzkum Shop!/POPAI vydala nový White Paper pod názvem Understanding The Shopper.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Na druhé virtuální konferenci, kterou ve spolupráci se společností AV Media uspořádala 20. května asociace POPAI CE, se podělili výrobci a dodavatelé prostředků pro retail s tím, jak se jim podařilo vypořádat se se situací, která nastala v souvislosti s vládními opatřeními kvůli zabránění šíření nemoci způsobené virem Covid-19. Jedna z prezentací se věnovala také právním otázkám, které výrobci a dodavatelé aktuálně řeší.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Řešení, která Vám pomohou být o krok napřed.
Dopady pandemie na reklamní průmysl v místě prodeje monitoruje aktuální mezinárodní průzkum organizace POPAI/Shop!, který proběhl v druhé polovině dubna 2020.
POPAI CE uspořádala na konci dubna první virtuální konferenci o potenciálu nových digitálních technologií v retailu. Průběh a skvělou atmosféru této úspěšné akce přibližuje následující video spot.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Jak koronavirová pandemie ovlivnila český a slovenský maloobchod a jaké jsou možné scénáře života po covidu?
POPAI CE pořádá další virtuální konferenci, která pod názvem Jak čelí koronavirové krizi výrobci POP? proběhne 20. 5. 2020 od 15.00 do 16.30 hod ve spolupráci se společností AV MEDIA.
První virtuální konference, kterou uspořádala asociace POPAI CE ve spolupráci se společností AV Media 23. dubna letošního roku, ukázala, jaké možnosti nabízejí retailu v současnosti digitální technologie.
V době krize koronaviru dochází k nepříjemnému kroku při uzavírání závodů a pracovišť, stejně jako k hrozbě nákazy některého ze zaměstnanců. Je proto třeba zajistit preventivně co nejlepší možná opatření pro svoje pracovníky.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Jaká je znalost digitálních technologií na našem trhu? Jaké nástroje digitální in-store komunikace jsou využívány a proč? Jaké bariéry brání širšímu využití digitálních nástrojů? Těmito a dalšími otázkami se zabýval nový unikátní výzkum asociace POPAI CE a výzkumné agentury Nielsen.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Publikace nabízí aktuální pohled na současné dění i trendy v oblasti reklamy a komunikace v in-store. Zároveň přináší nové informace o asociaci a o jejích významných projektech, kterými podporuje rozvoj oboru in-store marketingu.
Poslechněte si, jaký je pohled vybraných zástupců globální asociace Shop!/POPAI na výsledky a přínosy mezinárodního výzkumu Storedits 2019: Skin Care, Make-up and Cosmetics, který se zabýval současnými globálními trendy a významem in-store komunikace na trhu kosmetiky.
LCD obrazovky propojené s mobilním zařízením, interaktivní podlahy i chytré regály ukázal v Düsseldorfu veletrh EuroShop.
Nejvyšší míra tolerance je dlouhodobě k reklamě v místě prodeje.
Čtvrtina marketingového rozpočtu jde do komunikace v místě prodeje. Firmy mnohem více dbají na vyhodnocování její efektivity, vyplývá z výzkumu oborové asociace POPAI.
Novými členy středoevropské pobočky POPAI se staly společnosti REPRESS spol. s r. o., REXY s.r.o. a Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda.
REXY představuje možnosti prezentace značky v retail prostředí.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Situace kolem koronaviru mění každým dnem chod celého světa, na který jsme byli zvyklí, a to prakticky ve všech ohledech. Promítá se i do nakupování rychloobrátkového zboží či lékárenských potřeb a léků. Spotřebitelé dramaticky mění své nákupní chování a v prodejnách se děje to, co jsme ještě nezažili.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
In-store komunikace představuje nedílnou součást marketingového mixu. Největší důležitostí se těší letáky, které zadavatelé ke své propagaci ze všech prostředků využívají nejvíce. Jejich role navíc za posledních pět let posílila. Vyplývá to z výzkumu oborové asociace POPAI CE, který pro ni v loňském roce realizovala ve spolupráci výzkumnou agenturou Nielsen. V průzkumu, jenž je postupně představován v sérii tří článků, byly dotazovány FMCG i non FMCG firmy.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
V továrně zvýšila stávající výrobní kapacitu a vyrábí nové produkty.
Novinka člena POPAI CE
Emocionalizace, digitalizace, propojení online a offline nakupování a udržitelnost
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Na semináři, který uspořádala asociace POPAI CE v polovině letošního února, měli možnost jeho účastníci načerpat inspiraci přímo od tvůrců POS prostředků, jejichž exponáty získaly ocenění v právě uplynulém ročníku POPAI Awards. Přítomní měli možnost seznámit se nejen s technologiemi potřebnými pro vznik POS prostředku, ale mnozí tvůrci pro ně měli již i konkrétní čísla dokládajících jejich účinnost.
Důležitost POP komunikace v mediamixu roste. Dnes ji využívá 82 % reklamních zadavatelů, ukazuje výzkum oborové asociace POPAI a výzkumné agentury Nielsen.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Koncem roku 2019 rozšířil WELLEN portfolio svých služeb v retailu o pátý pilíř. Kromě strategie a designu prodejního místa, in-store komunikace a produkce nově nabízí klientům i poradenství a služby v oblasti digitálních médií.
Rok 2019 je za námi a s ním i další úspěšný ročník prestižní soutěže POPAI AWARDS o nejlepší in‑store realizace. Do kategorie Digitální komunikace letos přihlásila svůj exponát společnost Cheil Czech and Slovak, POS Media Czech Republic, Plzeňský Prazdroj a TPR. Pro realizaci instalací na prodejních místech využily například digitální obrazovku, LCD displej, QLED televizi či QR kód, díky kterému se jakýkoliv smartphone přetavil do herní konzole.
Veletrh EuroShop 2020 od 16. do 20. února v Düsseldorfu
Co si máme představit pod pojmem digitální etikety? Může být obtížnější tomuto označení přiřadit tu správnou věc i oblast použití.
Díky umělé inteligenci je možné na potenciální kritickou situaci upozornit dřív, než k ní dojde. I to dnes umí kamery…
Pokud prodáváte své výrobky v retailu nebo řídíte obchodní tým zodpovědný za exekuci, určitě si často kladete otázku, jak rychle, efektivně a přitom maximálně objektivně vyhodnocovat a zlepšovat vystavení či komunikaci vašich produktů v místě prodeje.
Novinka člena POPAI CE
Nový informační materiál „Kalendář akcí v oboru marketing at retail 2020“ obsahuje seznam akcí v oblasti marketingu, retailu a in-store komunikace, které jsou v roce 2020 pořádány v České republice a v zahraničí.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Ze studie Shop! Global Network & POPAI Storedits Skin Care, Make-Up & Cosmetics vyplynulo také 12 doporučení k tvorbě POP materiálů pro kategorii kosmetiky a péče o pleť.
V soutěži POPAI STUDENT AWARD 2019 představili studenti středních a vysokých škol se specializací na marketingovou komunikaci nové návrhy komunikačních prostředků a kampaní v in-store dle reálných zadání od konkrétních zadavatelů - partnerů soutěže.
Letošní konference POPAI Fórum 2019 s podtitulem „Cesta do hlubin zákazníkovi duše a Hlavou pro praxi, srdcem pro život“ přinesla inspirující trendy z retailu a novinky o chování zákazníků. Účastníci měli také možnost poznat, jak je s pomocí pokročilých vědeckých metod možné ovlivňovat nákupní chování.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Již 19. ročník soutěže Hvězda 3D reklamy je úspěšně za námi. Soutěž s dlouholetou tradicí je přehlídkou novinek z oblasti 3D reklamy a zároveň jedinečným zdrojem inspirace i nových poznatků o našem trhu s reklamními a dárkovými předměty.
Ve světovém průměru připadá na obchod 25 POP prostředků k podpoře prodeje kosmetiky a péče o pleť, v Česku je to pouze 15.
Jedenáctý ročník prestižní soutěže POPAI AWARDS o nejlepší in-store realizace proběhl jako součást programu mezinárodní akce POPAI DAY 2019, která se konala 21. listopadu 2019 v Kongresovém centru TOP Hotelu Praha.
Práce ve velké, často nadnárodní, firmě s sebou přináší klady i zápory. Pracovat v korporátu na jedné straně umožňuje získat zkušenosti a kariérní postup, o kterých se zaměstnancům v malé rodinné ani nezdá, na druhé straně je zapotřebí dodržovat jistá pravidla. O své zkušenosti se na semináři, který asociace POPAI uspořádala na konci letošního října, podělili nejen letití pracovníci velkých firem, ale cennými radami přispěli také psychiatr a osobní koučka.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Obchod prochází dynamickým obdobím změn. Online prodeje rostou a kamenné prodejny musí reagovat na novinky, které s tím souvisí.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Maloobchodní sektor představuje jeden z nejdůležitějších globalizačních trendů posledních desetiletí. Podle Steva Burna z University of Stirling je nejviditelnější částí ekonomických změn. Současně bývá mnohdy chápáno jako „nutné zlo“, které musí být provedeno „co nejrychleji“ a pouze s výčtem nejpotřebnějších položek na seznamu.
Na valné hromadě, kterou asociace POPAI CENTRAL EUROPE uspořádala 20. 9. 2019 ve Velichovkách, byli zvoleni zástupci nového vedení asociace pro období 2019 – 2021.
Trh s kosmetikou neustále globálně roste i přes finanční krize, a to díky silně konkurenčnímu prostředí, stárnoucí populaci i stále více o sebe pečujících mužů.
Novinka člena POPAI CE
Asociace POPAI UK & Ireland vydala průvodce, který nabízí informace o nejnovějších inovacích v retailu.
Mýtus toho, že kámen bojuje s pixelem, je vyvrácen. Jasně se ukazuje, že pouze propojení těchto kanálů a jejich otevřenost, to vše doplněno definici nových možností distribuce, umožní nabídnout zákazníkům optimální možnost nákupu. Tu, která jim bude nejlépe vyhovovat (Bell, Gallino, & Moreno, 2018). Od aplikací, Facebooku, Instagramu až po věci, o kterých se nám ani nezdálo. Retail bude prostě v budoucnu vše a vše bude retail!
Soutěže Shop! Global Awards, kterou organizuje světová asociace Shop!/POPAI, se účastní výhradně vítězové národních soutěží o nejlepší in-store marketingové realizace z celého světa.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
POPAI Russia realizovala výzkum, který analyzoval trh POP materiálů v Rusku. Výsledky výzkumu přinášejí informace o ruském POP trhu v období 2018 - 2019 a o očekávaném vývoji do roku 2020.
White paper od globální asociace Shop! je věnován jednomu z významných marketingových nástrojů v místě prodeje, kterým jsou výlohy.
Vážené dámy a pánové, je to oficiální. Už není o čem polemizovat a strkat hlavu do písku. Odvětví retail již nedefinují pouze kamenné prodejny, stojany a vrtící se wobblery na regálových lištách. Pohled je mnohem komplexnější a širší, na druhou stranu svěží a ryze pragmatický. Do obchodu nám vstoupil internet a už nebudeme muset do prodejen za zbožím. Produkty budou jezdit za námi!
V době, kdy zákazníci nejsou ochotni v prodejnách trávit tolik času jako v minulosti a kdy je zahlcuje obrovská šíře nabídky, je naprosto nezbytné jim umožnit, aby co nejpohodlněji našli to, pro co přišli. Jedině tak jsou ochotni do košíku vložit i něco navíc. Shodli se na tom účastníci semináře Retail Trouble Shaker, který uspořádala asociace POPAI CE v polovině letošního června.
Novinka člena POPAI CE
Netradiční obal na lahve získal ocenění Obal roku 2019 v kategorii POP&POS displeje.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Jedinečnou přehlídku inovativních řešení v místě prodeje a rozsáhlý prostor pro prezentaci nejlepších komunikačních in-store projektů z celé Evropy nabízí každoročně expozice mezinárodní soutěže POPAI Awards Paris v Paříži.
Sice jí ještě chybí pár let vývoje, už teď ale nachází cesty, jak efektivně pomoci marketingu. Dokáže dokonce i srazit náklady.
Novinka člena POPAI CE
Na právě ukončeném veletrhu audiovizuálních technologií INFOCOMM 2019 v americkém Orlandu uvedla společnost LG Electronic řadu zajímavých technologií, které jsou určeny pro nasazení v prostředí retailu s cílem nabídnout potenciálním kupujícím netradiční a doposud nerealizovatelnou nákupní zkušenost.
Podpora prodeje produktů, služeb či značky dárkovými předměty v České republice k příliš často používaným marketingovým aktivitám nepatří. Výzkumy však ukazují, že se jedná o jednu z nejefektivnějších forem podpory.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
V podvečer 23. května 2019 se již tradičně v Divadelním sále Klubu Lávka na Novotného lávce v Praze 1 odehrálo finále soutěže 14. ročníku Marketér roku 2018.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Základní kritéria rentability investic do in-store marketingové komunikace.
Jak rok 2019 napovídá, startuje již 19. ročník prestižní soutěže Hvězda 3D reklamy, která představí hvězdné novinky z oblasti reklamních a dárkových předmětů.
POPAI CE uspořádala na konci dubna další POPAI RETAI Tour. Komentovaná návštěva těch nejzajímavějších míst v retailu tentokrát proběhla v rakouské metropoli Vídeň.
Novinka člena POPAI CE
Další z řady pravidelných seminářů, který uspořádala asociace POPAI CE koncem letošního dubna, představil aktuální témata, kterými se v současnosti zabývají POP výrobci, dodavatelé i agentury zaměřené na in-store komunikaci. Jeho účastníci měli možnost načerpat řadu zkušeností, které jim v praxi ušetří nejen mnoho starostí, ale také finančních prostředků.
Novinka člena POPAI CE
Krásný měsíc květen je opět zde a s ním i slavnostní chvíle, kdy jsou pravidelně vyhlašována ocenění za nejlepší marketingové počiny minulého roku.
Následující strany zastřešuje téma customer experience v místě prodeje. Co to je?
Současné pop-up koncepty se staly důležitým marketingovým nástrojem. Jsou ideální platformou pro propojení zážitku z nakupování offline s online marketingem. Jako místa určená pro nejrůznější akce slouží značce k tomu, aby zaktivovala danou komunitu a nabídla jí zážitky, které pak budou sdíleny na sociálních sítích.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Obal představuje zhmotnělou esenci značky. Musí zaujmout, nadchnout a následně i přesvědčit. Ani sebelepší stojan nebo kampaň neprodá špatný produkt, tím spíš, pokud bude ošklivý.
Ve dnech 27. – 29. 5. 2019 proběhne v Barceloně významná mezinárodní událost v oblasti retailu pod názvem RETAIL & BRAND EXPERIENCE WORLD CONGRESS. Akce zahrnuje mezinárodní konferenci, odbornou výstavu, start-up village a další.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
In-store reklama i letos obsadila první příčku v celkovém pozitivním vnímání u zákazníků.
Kulturní koncepty a významové mapy – praktické nástroje optimalizace POP komunikačních obsahů.
Zveme vás na seminář POPAI CE, který proběhne 21. 3. 2019 od 13,00 do 16,00 hod v přednáškovém sále společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, 110 00 Praha 1.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Asociace reklamy v místě prodeje POPAI ve spolupráci s mediální agenturou OMD Czech zveřejňuje výsledky projektu monitoringu dárkových a reklamních předmětů.
Asociace marketingu v místě prodeje POPAI ve spolupráci s mediální agenturou OMD Czech již osmým rokem zveřejňuje výsledky projektu monitoringu investic do komunikace v místě prodeje. K dispozici jsou tak v Česku informace o objemu investic do in-store komunikace v letech 2010 - 2017 a také informace o jejich struktuře.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Nový informační materiál „Kalendář akcí v oboru marketing at retail 2019“ obsahuje seznam akcí v oblasti marketingu, retailu a in-store komunikace (veletrhů, výstav, konferencí, oborových soutěží, odborných setkání, seminářů) v roce 2019 v ČR a v zahraničí.
Výhoda obrazovek a monitorů tkví v možnosti jejich zprostředkování přes různá média – obrázky, videa, dotekové a vibrační efekty a podobně.
Novinka člena POPAI CE
Digitální nosiče prošly za dobu své historie značným vývojem. Na začátku byla klasická televize ve výloze, kde se přehrávala smyčka z VHS přehrávače a později DVD. Současná nejmodernější řešení už využívají vzdálenou správu přes internet, umí rozpoznat pohlaví či věk, a podle toho upravit zobrazované informace. Často mají dotykovou vrstvu a umožňují interakci se zákazníkem.
Nová úroveň digitálních poznatků, jež pomůže zlepšit výkonnost prodejen.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Praktickým příkladům a případovým studiím projektů a novinek digitální komunikace na českém trhu se věnoval seminář, který proběhl pod garancí sekce Digitální komunikace asociace POPAI CE.
Prodejci elektroniky by neměli podceňovat multisenzorický marketing.
Příklady toho, co jsme pro Vás v analýze 1700 POP médií objevili.
Desátý jubilejní roční konference POPAI Fórum, který se uskutečnil 29. listopadu letošního roku, ukázal, kam se retail za uplynulá léta posunul. Z prezentací mimo jiné také vyplynulo, že je občas dobré se zastavit a ohlédnout, abychom moli jít dál a být při tom lepší a efektivnější. Kromě využívání moderních technologií jsou k tomu zapotřebí především data.
Nové studentské projekty komunikace v prodejních místech.
Asociace POPAI CENTRAL EUROPE uspořádala již 18. ročník soutěže Hvězda 3D reklamy o nejlepší reklamní a dárkové předměty.
Novinka člena POPAI CE
Soutěž POPAI AWARDS, kterou každoročně pořádá středoevropská pobočka POPAI, je tradičně vnímána jako prestižní událost oboru in-store komunikace pro tvůrce i zadavatele řešení v místech prodeje.
Do roku 2020 dosáhne trh s elektronikou, který oslovuje především mileniály, hodnoty 3 trilionů amerických dolarů, hlavním tahounem budou chytré telefony, televize nebo IoT. Takto rostoucí trh si žádá intenzivní in-store komunikaci.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Kancelář POPAI CE hledá do týmu spolehlivého a nápaditého kolegu nebo kolegyni z Hradce Králové nebo Pardubic se zájmem o obor in-store marketing.
Je-li řeč o konceptu „člověk a prostor“, jde ruku v ruce design obchodu s vystupováním obsluhujícího personálu v obchodě, přičemž obě složky by měly tvořit harmonickou jednotu. Prodejní plocha působí tak dobře, jak dobře působí personál po profesní a lidské stránce na zákazníky v tomto prostoru.
Když je řeč o retailu, v diskusi se pravidelně objevují termíny jako prodej, regály, zboží, prodavačky a peníze. Retail se zrodil z míst, kde probíhala historicky směna a během času se proměnil v distribuční kanál, který nám každodenně umožňuje rychle nakupovat.
Přemýšlíte o tom, jak dosáhnout lepší, významově bohatší, výstižnější, smysluplnější, konzistentnější, a tím i efektivnější komunikace v místě prodeje? Nefunguje Vám POP komunikace tak, jak byste si představovali? Či tam občas, možná nepochopitelně, v kontextu celkového konceptu kampaní, něco tzv. drhne? Možná je čas přizvat k tvorbě kampaně už od jejího počátku obor zvaný sémiotika.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Šest z deseti představitelů maloobchodu se domnívá, že kamenné obchody se do roku 2020 výrazně změní. Nejvyšší prioritou pro téměř polovinu maloobchodních společností je pochopeni potřeb zákazníka, ukázaly výsledky globálního spotřebitelského průzkumu TOP of Mind 2018 společnosti KPMG.
Správné osvětlení dokáže upoutat pozornost k vystavenému zboží a celkově vytváří atmosféru obchodu.
Flagshipy existují vlastně odjakživa. V socialistickém Československu bychom je mohli znát pod názvem „podnikové prodejny“, kdy konkrétní státní podnik nabízel něco malinko navíc, než bylo možné získat v běžném obchodě. Buď výhodnější nákup nebo naopak jinde nesehnatelnou „podpultovku“.
Novinka člena POPAI CE
Zlatá pecka bude hledat již po čtyřiadvacáté to nejlepší, co v české a slovenské reklamě za uplynulé období vzniklo. Vše bude v rukách ctihodných jedenadvaceti porotců v čele se Šimonem a Michalem Cabanovými, jako čestnými předsedy poroty. Pořadatelem soutěže je Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace.
Networking party POPAI je tradiční akcí s exkluzivním programem pro členy asociace, která podporuje budování užších kontaktů v rámci POPAI CE, nabízí příležitost k navázání spolupráce s kolegy i novými členy, výměnu informací a možnost získat nové informace z činnosti asociace a z oblasti retailu a in-store marketingu.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Portál Mistoprodeje.cz bude tento měsíc pořádat další, v pořadí již čtvrté, setkání retailových odborníků Shopper Marketing Breakfast. Tentokrát bude tato akce věnovaná především nové knize Marketingová komunikace v místě prodeje a jejím autorům v čele s Danielem Jesenským, prezidentem asociace POPAI CE.
V posledním newsletteru se v článku “Digitální komunikace v každodenní realitě západního retailu” psalo o praktických realizacích, se kterými se můžeme setkat při návštěvě obchodů v německy mluvících zemích. V dnešním příspěvku v německé oblasti ještě zůstaneme a povšimneme si těch aktuálně nejnovějších trendů hýbajících jejich retailem.
Podložené prognózy předpovídají, že v následujících 12 měsících význam umělé inteligence (AI) a rozšířené reality (AR) výrazně vzroste.
Digitální komunikace v místě prodeje je postavená na využití velkých i malých obrazovek umístěných v prodejnách či jiných veřejných prostorách. Jaké příležitosti přináší a jak je co nejlépe využít?
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Mohou provozovnám pomoci získat nové zákazníky i udržet ty stávající.
Jak vybrat správné prvky osvětlení, které ovlivní in-store prostředí, vytvoří pozitivní nákupní zážitek a zvýší prodej?
Kam jsme se posunuli v RETAILU u nás? Trendy versus realita.
Středoevropská pobočka POPAI připravuje další ročník POPAI DAY, který proběhne 29. 11. 2018 v Kongresovém centru TOP HOTEL Praha, Blažimská 1781/4, Praha 4 - Chodov.
POP média hrají pro hotely, restaurace, kavárny, kiosky a podobné destinace důležitou roli – dokáží k nim přilákat hosty, upozornit na novinky, usnadnit orientaci v nabídce či pomoci s prodejem. Rovněž přispívají k budování ekvity komunikované značky. Nicméně to vše platí, jen pokud je POP komunikace vytvořena smysluplně a s ohledem na danou provozovnu.
RETAIL se stále vyvíjí. Někdy se ani nestačíme divit, kam až se posunul, ale je to tak. Na jedné straně se držíme starého modelu, který říká, že více zboží na výběr nám přinese více zákazníků a na druhé straně naopak vytváříme prostředí, která vůbec nic neprodávají. Pravda je asi někde uprostřed, ale na skutečnou odpověď si budeme muset ještě chvíli počkat. Je to stejné jako s on-line obchody.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
CHEP ČESKÁ REPUBLIKA A SLOVENSKO VYDAL MEZIROČNĚ O MILION MODRÝCH PALET VÍCE.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Institut interní komunikace a Marketingový institut vyhlašuje již 8. ročník soutěže Grand Prix – soutěže efektivních řešení problémů z interní komunikace, marketingu a obchodu.
Proč je důležité komunikovat v místě prodeje a jak to co nejlépe udělat? Jaké jsou současné trendy či společenská realita v pozadí nákupního chování a jak co nejlépe oslovit zákazníka a podpořit jeho impulzní chování? Na tyto a mnohé další otázky mohli získat odpovědi účastníci základního certifikovaného kurzu, který v polovině letošního června uspořádala asociace POPAI CE ve spolupráci s VŠE Praha.
Na konci května se uskutečnil již druhý ročník POPAI RETAIL Tour, tentokrát v Berlíně.
Retail jako součást komunikačního mixu je aktuální, stále sílící trend. Využití této příležitosti se nabízí zejména v České republice, kde podle výzkumů POPAI SES (7/2016) existuje v porovnání s ostatními zatím měřenými zeměmi světa nejvyšší míra impulsního rozhodování na místě prodeje - až 87 % zákazníků je ochotno nakoupit na základě prostředí a přímé komunikace v provozovně. Pro úspěšná retailová řešení proto platí obdobná pravidla jako pro ATL, BTL, digital nebo PR komunikaci. Plus jedno - asi nejdůležitější - navíc: táhnout za jeden komunikační provaz.
O opakovaném nákupu rozhoduje řada faktorů. Není to jen skladba sortimentu a ceny. Roli hraje i vzhled prodejny. Vytvořit interiér, který naplní očekávání zákazníků, nebývá jednoduché. Základním předpokladem je tak stvořit prodejnu s atmosférou, kde by se nakupující cítili dobře.
Pokud se řekne RETAIL, není mnoho měst, která by ho mohla definovat lépe. A to nejenom na začátku století, kdy se sem jezdil Tomáš Baťa inspirovat a kdy vznikaly první samoobslužné prodejny. NYC je mekka RETAILu.
Soutěž Hvězda 3D reklamy s dlouholetou tradicí každoročně představuje novinky z oblasti 3D reklamy a je jedinečným zdrojem inspirace i informací o trendech na trhu s reklamními a dárkovými předměty.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Zákazníci v gastro provozovnách ocení praktičnost a decentnost POP médií, naopak jim vadí častá přesycenost.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
I na letošním EuroCIS 2018 byl velkým tématem bezobslužný nákup. Přestože už i v ČR není tento způsob nakupování novinkou a v jeho základní formě ho známe z Tesco, Globusu nebo aktuálně z Makra nebo Ikea, tak stále přináší prostor pro zlepšení. Jednou z obav při zavádění této technologie bylo její zabezpečení proti záměně zboží a případným krádežím. Vystavovatelé prezentovali řešení, jak podobné problémy za využití aktuálního vývoje na poli kamer a umělé inteligence co nejvíce omezit.
Novinka člena POPAI CE
Jestliže se mluví o nasazování nových technologií v instoru, pak tato technologie zcela jistě není ničím novým. Pro určitou část naší populace je WIFI (alias konstantní online připojení) základním kamenem jejich Maslowovy pyramidy lidských potřeb. Nebýt online = přestat existovat = smrt (alespoň ta virtuální).
Na to, jak se “storerevoluce” projevuje prakticky v realizacích v místě prodeje, jsme se podívali k našim západním sousedům, německy mluvícím zemím, které nám jsou často předkládány za vzor. Můžeme se s nimi porovnat, zda jsme či nejsme v České republice v implementaci digitálních technologií do ostrého, širšího a běžného provozu (nikoliv pilotního či ukázkového) pozadu či nikoliv. Terminologie použitá v článku je převzatá z původního pramene, neboť často trefně i zajímavě vyjadřuje jasné použití zařízení.
O digitální revoluci v retailu nebo také v instoru slyšíme poměrně hodně a už také po nějakou dobu. Jsme v očekávání, kdy to konečně přijde, kdy to budeme moci zažít jako nakupující a implementovat jako odborníci. Revoluce ve svém významu je rychlá změna, násilný převrat, který se děje silami vnitřního rozkladu.
Komunikujeme, aktivujeme, nabízíme. V promoci, v dekompresní zóně, u pokladen. Podle cílové skupiny, aktuálního výzkumu, podle sebe. Vyhodnocujeme však dostatečně? A máme pro to dostatek vhodných nástrojů?
Při nákupu už nebude třeba hovořit s prodavačem či prodavačkou. Postačí přistoupit k tabletu, zadat dotaz a inteligentní systém ihned odpoví nebo pomůže s jakýmkoli problémem, třeba s reklamací či změnou hesla nebo PIN kódu. Už si nebudete třeba zkoušet oblečení nebo chodit do obchodu s nábytkem... Vítejte v obchodě budoucnosti, jehož mnohé prvky je ale možné postavit už dnes.
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE
Novinka člena POPAI CE