Společnosti THIMM se letos opět povedlo zabodovat. Z předávání si odnáší hned čtyři ceny. Dvě z nich získala za Jogurtový bar pro zákazníka Yoggies v kategorii Prostředky pro služby podpory prodeje a také Nejlepší POP z materiálu na bázi papíru. V doprovodné soutěži Hvězda 3D reklamy obsadila druhé a třetí místo s jejími produkty Royal truck pro Royal Jerky a obalem na hru PSINA pro Spokojený Pes.
„Úspěchy, které jsme letos zaznamenali na retailové akci POPAI DAY, jsou pro nás obrovskou motivací k tomu, abychom neustále zvyšovali laťku své práce. Soutěž POPAI AWARDS představuje výjimečnou příležitost ukázat, jak inovativní a kreativní dokážeme být v oblasti retailových řešení. Naši vývojáři a výrobní tým odvedli letos opravdu fantastickou práci a právem se díky nim řadíme mezi špičku v oboru,” říká Martin Hejl, jednatel české společnosti THIMM.