03.12.2025

Rekordní ročník soutěže POPAI AWARDS 2025 potvrzuje skvělou kondici českého retailu

Novinka POPAI CE

Loňský rok nastavil soutěži POPAI AWARDS mimořádně vysokou laťku. Účast 128 projektů tehdy představovala rekord. O to větší radost máme z letošního, již sedmnáctého ročníku soutěže, který všechna naše očekávání překonal. Do soutěže se přihlásilo úctyhodných 165 inovativních, originálních a kreativních řešení pro retail – historicky nejvyšší počet exponátů. Tento výsledek jasně ukazuje, že segment komunikace v retailu je ve skvělé formě.
Dynamický nárůst počtu přihlášek potvrzuje pozitivní vývoj na českém trhu i rostoucí prestiž samotné soutěže POPAI AWARDS, která je dnes vnímána jako jedno z nejvýznamnějších klání v oboru — a to jak z hlediska kvality exponátů, tak i celkového renomé.

Soutěžní expozice POPAI AWARDS 2025 nabídla návštěvníkům unikátní přehlídku toho nejzajímavějšího z českého i mezinárodního retailu. Stala se silným zdrojem inspirace pro účastníky prestižní události POPAI DAY 2025, která proběhla 27. 11. 2025 v pražském kongresovém centru O2 universum. Právě tam byly během slavnostního galavečera oznámeny výsledky letošního ročníku. V rámci 21 soutěžních kategorií odborná porota hodnotila široké spektrum projektů – od komunikačních prostředků v místě prodeje a prvků obchodních interiérů, přes komplexní store koncepty a inovativní či ekologicky šetrné in-store realizace, až po digitální média a integrované kampaně, které byly představeny v samostatných kategoriích.

Soutěž POPAI AWARDS je zároveň součástí mezinárodní sítě prestižních soutěží. Úspěšní účastníci tak získávají možnost utkat se za zvýhodněných podmínek s evropskou i světovou konkurencí – konkrétně v soutěžích Shop! AWARDS Paris a Shop! Global Awards. Odborná porota hodnotila exponáty ve dvou kolech.

Absolutní vítěz: Carnilove od VAFO PRAHA

Absolutním vítězem letošního ročníku se stal projekt Carnilove, který kromě hlavního ocenění získal také cenu za nejlepší materiálovou a technickou inovaci a zvítězil v kategorii Komplexní store koncepty – design prodejen.

Veletržní stánek vytvořený pro FOR PETS 2025 byl následně využit jako modulární prodejní vybavení a instalace v brandovaných prodejnách distribučních partnerů značky. Stánek propojuje architekturu inspirovanou přírodou s moderním designem. Klíčovými prvky jsou dřevo, kámen a zeleň, které vytvářejí autentickou atmosféru severu a podporují brandové pilíře – instinkt, přirozenost a odolnost. Otevřená dispozice přirozeně vede návštěvníky mezi produktovými zónami, zatímco centrální obrazovky prezentují sílu přírody a značky. Koncepčně byl stánek rozdělen do čtyř částí – nákupní, edukační, zážitkové a odpočinkové. V nich zákazníci mohli najít oblíbené produkty Carnilove, snack bar, DIY koutek na tvorbu vlastních hraček pro psy a fotokoutek s efektem mlhy. Tento koncept umožnil návštěvníkům značku nejen objevovat, ale skutečně ji zažít všemi smysly. Cílem projektu bylo představit Carnilove jako lídra v oblasti prémiového petfoodu inspirovaného přirozenou výživou divokých zvířat, posílit emocionální propojení se zákazníky a vytvořit multisenzorický zážitek, který vtáhne do světa značky

👀KOMPLETNÍ VÝSLEDKOVÁ LISTINA SOUTĚŽE ZDE.


Doporučené aktuality

Kalendář akcí

Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙