20.11.2024

Křídla MALFINI už čtvrt století mávají z reklamního textilu

Novinka člena POPAI CE

Přesně čtvrt století nese dnes už většina reklamního textilu ve střední Evropě symbol černého orla na etiketě. Adler, což je symbolický překlad dravce v němčině, se postupně přeměnil na MALFINI, jak je nazýván v kreolštině. Ale není to jen jméno firmy, co se za zmíněných 25 let změnilo.

Pokud se podíváme na firmu v číslech, stačí začít u dodávek textilu: ze 32 tisíc triček ve čtyřech barvách z prvního kontejneru, prodaných za čtrnáct dní, se MALFINI dnes dostává na čtyři stovky kontejnerů ročně s příjmem desítek milionů kusů textilu v téměř 80 barevných variacích. Reklamní textil doplnily pracovní oděvy, zastaralou budovu skladu v Ústi nad Labem nahradilo moderní logistické centrum v Ostravě s robotickou technologií a automatizovanými procesy naskladnění i distribuce. Dva zakladatele, spolužáky z ústecké střední školy, dnes doplňuje téměř čtyři sta pracovníků nejen v České republice, ale i v zemích Evropy a Asie. Krajskému městu na severu Čech, kde má MALFINI již 25 let své domovské sídlo, zůstávají původní majitelé stále věrni.

A tajemství úspěchu firmy s dnes už víc jak 2,5 miliardovými tržbami? Tři základní body, na kterých MALFINI od svého založení staví -
dostatečné skladové zásoby, rychlá a spolehlivá logistika a vstřícný prozákaznický servis - doplňuje v posledních letech čtvrtý: společenská udržitelnost. Toto slovní spojení mnozí vzhledem k četnosti používání už téměř nevnímají, pro MALFINI je v podnikání dlouhodobou samozřejmostí. Začíná péčí o zaměstnance, vstřícným vztahem nejen k zákazníkům, ale i k okolí a lidem, kde firma působí, a v neposlední řadě nechybí ani péče o životní prostředí a orientace na cirkulární ekonomiku. V MALFINI si velmi dobře uvědomují, co představuje pro planetu tak rozsáhlá výroba textilu. Proto se zaměřují na vývoj a výrobu produktů na udržitelném principu, což dokládají mezinárodními certifikacemi. Kolekce triček a mikin z recyklovaného polyesteru i z recyklované a organické bavlny jsou samozřejmostí.

MALFINI svá křídla rozhodně nehodlá stáhnout ani v následujících letech. Právě naopak. Důkazem toho je nově zřízená dceřiná společnost v Drážďanech s cílem zvýšení expanze na západní trhy. S tím souvisí i strategický rozvoj logistiky a příprava výstavby nového logistického centra, optimalizace dodavatelského řetězce a řízení kvality a spolehlivosti dodavatelů. Záměrem je i optimalizace produktového portfolia a procesů vývoje produktů. To s posílením firemní značky MALFINI, firemní identity a image.

MALFINI, a.s.
se sídlem v Ústí nad Labem je středoevropským lídrem na trhu reklamního textilu a předním dodavatelem

v dalších zemích Evropy s důrazem na společenskou odpovědnost. Ve svém portfoliu má i segment pracovních oděvů.
Společnost nabízí přes 300 různých produktů.
B2B charakter obchodního modelu firmy je založený na e-shopu, dostatečných skladových zásobách, rychlé logistice a dokonalých zákaznických službách.
Jako přední hráč v daném sortimentu se značkami Malfini, Malfini Premium a Piccolio, který doplňují pracovní oděvy Rimeck a také pracovní textil holandské firmy Tricorp, i bezpečnostní obuv společnosti Bata Industrials a obuv značky Puma, působí firma ve víc jak 35 evropských zemích. Roční celkové
tržby překračující dvě a půl
miliardy korun jsou výsledkem práce téměř čtyř set pracovníků. Automatizovaný sklad v Ostravě disponuje kapacitou větší než dvacet pět milionů kusů reklamního textilu. Dodávky na klíčové trhy do okolních států jsou realizovány do 24 hodin. Produkty společnosti MALFINI podléhají přísným zkušebním testům a nesou světově uznávanou pečeť kvality OEKO-TEX Standard 100, nechybí ani produkty z recyklovaného polyesteru a s obsahem recyklované bavlny s certifikací GRS a GOTS.
Více na
www.malfini.com

Kontakt:

MALFINI, a.s.

Marie Logrová, PR manažer

Oblouková 391, Ústí nad Labem 403 40

GSM: 731 452 069, [email protected]

Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙