18.06.2024

Jägermeister ORANGE míří do televize

Novinka člena POPAI CE

Kampaň letos uvedeného Jägermeister ORANGE vstupuje do své hlavní fáze. Od poloviny června se široké veřejnosti představí reklamním spotem. Novinka v něm zdůrazňuje svůj klíčový atribut: jemnou a ovocnou chuť vyzrálých bio pomerančů ve spojení s životním stylem mladé generace. Spot poběží napříč všemi komunikačními kanály, včetně televize a sociálních sítí.

Jägermeister ORANGE je v televizním spotu zasazený do běžných a zároveň i překvapivých momentů ze života mladých lidí, aby spotřebitelům a potenciálním zákazníkům vyjádřili pocity vyvolané chutí novinky jinak, než je obvyklé. Vizuální svět, který kolem nového produktu vytvořili, je barevný, pozitivní a přirozený.

„Chtěli jsme se přiblížit mladší cílové skupině. Od výběru lokalit, herců, set designu, gradingu až po hudbu. Vyhnuli jsme se také klasickému reklamnímu jazyku, proto aby reklama v televizi vynikla. Ne tím, že bude ukřičená a afektovaná, ale náladou, přirozeností a dynamikou,“ vysvětluje Zdeněk Šemro, kreativní ředitel agentury Engine-Room s tím, že výsledný koncept byl vybrán ze čtrnácti různých návrhů a samotný spot testován mezi více než tisíci Čechy a Slováky.

Televizní reklama ve spotřebitelském testu z května tohoto roku navíc skórovala vysoce nad benchmarkem trhu a zařadila se – z pohledu potenciálu dlouhodobého budování značky až po motivaci k nákupu – mezi ty nejlepší reklamy, které byly v databázi výzkumné agentury testované v posledních letech nejen v segmentu alkoholu, ale i v FMCG obecně (Kantar, muži a ženy, 18–60 roků, květen 2024).

Natáčení spotu probíhalo vedle několika pražských lokací také v liberecké botanické zahradě, nebo v prostorách bývalé plovárny v Jablonci nad Nisou. Autentičnost podtrhly i zdánlivé detaily, jako je secondhandové oblečení účinkujících odkazující na životní styl mladé generace založeným na šetrnosti k přírodě. Udržitelné prvky od výroby až po etiketu s sebou totiž nese také Jägermeister ORANGE.

„Již od svého uvedení si Jägermeister ORANGE získal mezi zákazníky velkou popularitu a jen do poloviny června jsme zaznamenali jen skrze naše aktivity v Česku a Slovensku na půl milionu lidí, kteří tuto novinku ochutnali. Věříme, že se tento počet i díky aktuální televizní kampaní do konce roku podaří několikanásobně navýšit a novinka se stane přirozenou součástí každé dobré akce,“ říká Michael Bouda, marketingový šéf Mast-Jägermeister CZ & SK.


Autentičnost byla důležitým kritériem i ve výběru účinkujících. Také proto se stala hlavní tváří spotu básnířka a umělkyně Michaela Fenkl, která svým dílem a osobností patří mezi zástupce mladé generace.


Komunikace Jägermeister ORANGE odstartovala letos v březnu eventem Jäger DR🟠P. Od té doby o sobě dává vědět také v digitálním prostředí, formou festivalových aktivací, samplingu nebo v místě prodeje. Pod kreativou kampaně je podepsána agentura Engine-Room. Režie spotu se ujal David Stachura. V televizi poběží na kanálech televizních stanic spadajících v Česku pod Nova Group a FTV Prima a na Slovensku pod JOJ Group a skupinu Markíza.

Na vývoji Jägermeister Orange se podíleli čeští a slovenští spotřebitelé. Jeho hlavní ingrediencí jsou vyzrálé bio pomeranče z certifikovaných farem na Sicílii. Dostupný je v segmentu HoReCa a v běžné maloobchodní síti v láhvích z recyklovaného skla s etiketami z recyklovaného papíru. Zákazníci si ho vychutnají nejlépe jako ledově namražený panák na −18° Celsia.


Credits kampaně a televizního spotu:

Název kampaně:                           Jemný a ovocný Jägermeister ORANGE         

Klient:                                               Mast-Jägermeister ČR a SR

Značka:                                            Jägermeister ORANGE

Nasazení spotu od – do:             červen 2024 a dále

Kreativní agentura:                       Engine-Room

Creative director:                          Zdeněk Šemro

Produkční agentura:                     Blue Hour Cult & CINEWORKS

Mediální agentura:                        DFMG                

Mediamix kampaně:                     TV, online, sociální média, event, in-store, PR


Režie TV spotu:                              David Stachura

Set design:                                      Anežka Straková

Fotografie:                                       Kubo Krížo

Kostýmy:                                          Matěj Kačírek

Casting:                                            Mája Hamplová

Doporučené aktuality

Kalendář akcí

Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙