Současné trendy na trhu 3D reklamy
Další z řady seminářů pořádaných asociací POPAI přinesl pohled na nejnovější trendy na trhu 3D reklamy. O své zkušenosti se na něm podělili tvůrci exponátů oceněných v loňském ročníku soutěže Hvězda 3D reklamy.
Česko-německá obchodní a průmyslová komora je s přibližně 650 členy největší bilaterální obchodní komorou v České republice a pod heslem 30 let Přidané Hodnoty letos slaví 30. výročí svého založení.
Úkolem komory je posilovat česko-německou hospodářskou a politickou spolupráci mezi oběma zeměmi. Sleduje aktuální trendy a prosazuje transformaci česko-německé ekonomiky směrem k vyšší přidané hodnotě a udržitelnosti. Již v roce 2015 intenzivně vedla kampaň za implementaci Průmyslu 4.0. Mezi hlavní témata komory patří digitalizace, výzkum a vývoj, ale také duální vzdělávání.
U příležitosti oslav 30. výročí nabízí ČNOPK firmám možnost prezentovat svou firmu jako součást příběhu česko-německého úspěchu.
Tradiční výjezdní
zasedání členů POPAI CE - Networking party POPAI 2024 se tento rok uskuteční 30. 5. 2024 v prostorách unikátní zážitkové expozice The Original Beer Experience v Praze 1, 28. října 377/13. Akce proběhne pod garancí společnosti Plzeňský Prazdroj.