Značka Pepsi se po čtrnácti letech rozhodla pro změnu loga a vrací k jeho inovované retro podobě. S tímto krokem ale přímo souvisí i celá řada dalších změn a jednou z nich je vizualizace nových POS materiálů. Právě proto společnost Mattoni 1873, která nápoje Pepsi v Česku vyrábí, vypsala tendr, jehož podstatou byl návrh toho, jak by mohly POS materiály pro Pepsi vypadat.
Vítězem části výběrového řízení se stala in-store agentura POS Media, která předložila kreativní řešení prodejních stojanů, paletového vystavení, shelf stopperů, shop-in-shopů a polepů pokladních pásů. „Vycházeli jsme z toho, že Pepsi je značka spojená se zábavou, energií a dynamikou. Hledali jsme proto řešení, které zaujme na první pohled a zároveň podtrhne identitu značky,“ říká Dana Běloušková, ředitelka české pobočky POS Media. „Chtěli jsme zákazníkům, kteří vejdou do obchodu, zprostředkovat vizuální prožitek plný pulsujícího pohybu a hry světel.“