Pivní mixy si v posledních letech nacházejí stále více příznivců, a to zejména díky své osvěžující chuti, nižšímu obsahu alkoholu a rostoucímu zájmu o nealkoholické nápoje obecně. Tahounem celé kategorie jsou právě nealkoholické varianty. Zatímco alkoholické varianty ochucených pivních mixů se na trhu vyskytují už pouze okrajově, nealkoholické verze zažívají trvalý růst. Spotřebitelé je nejčastěji konzumují ve chvílích odpočinku, při volnočasových aktivitách, po sportu, apod.
Prodeje ochucených pivních mixů COOL v Česku mezi lety 2023 a 2024 vzrostly o 7 %. Přízeň spotřebitelů si rychle získávají i verze s funkčními benefity.
„Řada COOL+ s funkčními benefity u nás tvořila v roce 2024 přes 10 % z prodaných pivních mixů, a to přesto, že jsme ji uvedli trh teprve na jaře loňského roku,“
dodává Nikola Koštálová.
Novinky COOL a COOL+ jsou od dubna k dispozici v prodejnách a provozovnách napříč Českem. Kromě toho se s nimi lidé mohou potkat na nejrůznějších jarních a letních akcích. V nejbližší době například osvěží účastníky Nočního běhu pro Světlušku. K dostání budou také na hudebním festivalu United Islands of Prague a na eventu Body and Mind v pražské Stromovce, na Mirai Tour a na festivalech Rock for People a Mezi Ploty se mohou návštěvníci těšit dokonce na vlastní Cool launch zónu.
Pro více informací kontaktujte:
Denisa Mylbachrová | PR manažerka a tisková mluvčí | Pivovary Staropramen s.r.o., Nádražní 84, 150 00 Praha 5│M 606 084 692 | [email protected]