23.06.2024

Léto volá po osvěžení i zdravém životním stylu. DAGO představilo zajímavé koncepty shop-in-shopů pro různé značky

Novinka člena POPAI CE

Komunikovat novinky z jakéhokoliv portfolia je zkrátka radost! DAGO zhotovilo pro Plzeňský Prazdroj Slovensko a jeho dva brandy Birell a Radegast unikátní shop-in-shopy na slovenském trhu. S neotřelou prezentací produktů si vyhrálo u zadavatele Danone a jeho značky Alpro.

Osvěžující Birell jako skvělá letní volba

Trend obliby ochucených nealkoholických radlerů po několik let stále stoupá. Obzvlášť v letním období. Na slovenském trhu podpořilo Dago novou řadu Birell Active atraktivním shop-in-shopem představující atributy jako šťavnatost, čerstvost, energii a barevnost.

Motto produktu „Plavte na vlně energie“ přeneslo Dago na prodejní plochu skrze nevšedním prvek – podsvícený tubus plný vody se stoupajícími bublinkami. Simulace osvěžení v kombinaci s hravým působením celého konceptu nakupující vtáhne do světa novinkových produktů Pomelo Grep s kofeinem a Mango a citron s menším obsahem cukru. Komunikace také zvýrazňuje funkční výhody Energy a Low Sugar, které se ukrývají v hlavních produktech napříč POS médii, která byla pro klienta Plzeňský Prazdroj Slovensko vytvořena.

Prémiová pivní novinka

Pro Prazdroj na Slovensku realizovalo DAGO také výrazné vystavení Radegast Rázná 10. Mohutný shop-in-shop nabízí zákazníkům stěžejní produkty, tedy lahev i plechovku. Nechybí ani tradiční a dobře známý design drsné beskydské přírody, ikonická socha Radegasta a vodopád, který evokuje osvěžující a hořkou chuť 10° piva.

Originální, a zároveň elegantní řešení v rámci komunikace nového produktu na slovenském trhu lákalo nakupující především v řetězci Tesco v Bratislavě, Nitře, Bánské Bystrici, Trnavě a dalších městech.

Vymakaný shop-in-shop. Nebo namakaný?

Vystavení pro Danone zahrnuje lednici plnou proteinových výrobků YoPRO a Alpro různých příchutí. V místě prodeje vybraných obchodů Albert Česká republika zaujme simulací fitka a výraznou posilovací lavicí s maketou činky. Postranní kartonové stojany v černé barvě podtrhují elegantnost řešení POP média a lákají všechny sportovní nadšence a zastánce zdravého životního stylu k nákupu heslem Zkus sílu proteinu!

Doporučené aktuality

Kalendář akcí

Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙