27.04.2025

Interaktivní Touch Pointy pro podporu prodeje nového produktu Pimple Patches

Novinka člena POPAI CE

Retail of the future, Separation Films představují: nejnovější projekt interaktivní Touch Pointy (TP), jenž slouží k přímé podpoře prodeje nového produktu Pimple Patches

Návrh byl vytvořený ve spolupráci se společností Separation Films pro klienta L’Oréal, který letos produkt uvedl na Evropském trhu.

Cílem bylo vymyslet způsob, jak oslovit zákazníky v retailu, tedy zvolit místa, kde se pohybuje velké množství potencionálních zákazníků, a tím propojit náš projekt s reklamní kampaní, která probíhá v televizi, v digimédiích a ve spolupráci s influencery klienta.

Kreativní tým navrhl vytvořit interaktivní hru, jejíž záměrem je zvýšení povědomí o produktu skrze oslovení a zapojení lidí do kampaně, jak přes své mobilní telefony, tak přímo v místech prodeje i na místech s velkým pohybem lidí prostřednictvím Touch Pointů (TP).

Zatímco programátoři pracovali na vytvoření aplikace, tak naši designéři připravovali 3D vizualizaci a technický návrh řešení TP.

Výsledkem je unikátní TP zaměřený na přímou interakci se zákazníkem při použití AI, jenž zviditelňujedaný produkt. Každý TP je vybavený 2 screeny. Jedním dotykovým, který je určen k interakci se zákazníkem a druhým reklamním, jenž slouží k přehrávání kontentu pro marketingové účely.

K dotykovému screenu je připojena webkamera, která snímá obličej hráče, tedy zákazníka a vytvoří jeho osobního avatara. Následně se spouští hra, kdy se na avatarovi objeví pupínky, které musí hráč vyléčit prostřednictvím „Pimple Patches“, novinkou od značky Garnier. Po dokončení hry, která je časově měřená se zapíše pořadí hráče do seznamu a hráč získá slevový kupón v podobě QR kódu.

Získaný slevový kupón vyhraný, jak přes mobilní hru, tak přes TP, lze využít v prodejných kanálech u partnerů značky Garnier (DM drogerie, lékárny a podobně). Hráči, kteří hrají hru u TP navíc získají od eventových hostesek dárek – sample produktu Pimple Patch.

Prostřednictvím hry, kterou lze hrát na mobilních přístrojích i na TP, dokážeme pro klienta sbírat různá demografická a analytická data.

TP byl navržen způsoben, jenž v prostoru zaujme i upoutá ze všech stran. Na dvou protilehlých stranách jsou umístěné screeny, 3D logo značky GARNIER. Boční strany jsou obrandované tištěnou fólii, zaměřené na daný produkt.

Tímto jsme zajistili využitelnost TP také pro další kampaně. Investici klient může využít pro celou řadu svých produktů a značek. Už dnes víme, že v roce 2026 tyto TP klient použije na další své kampaně.

TP jsou technicky vybavené tak, aby fungovaly autonomně jen s externím napájením 230V. „Mozkem“ každého TP je PC, na kterém je uložený veškerý kontent pro screeny, aplikaci, kterou jsme vyvinuli, ovládání webkamery, a na který je připojený router s datovým balíčkem. Technicky je možné PC ovládat vzdáleně, měnit a upravovat kontenty a provádět malé servisní úkony.


TP jsou vybavené uzamykatelnými prostory pro uskladnění produktů (2 boxy po stranách), které slouží pro úschovu vybavení eventových hostesek (promo stolek, reklamní nosiče a podobně). Panely se screeny mají své servisní boxy pro servis, údržbu a případnou výměnu techniky.

TP je možné převážet i využívat na různých místech, jelikož jsme vymysleli jejich konstrukci způsobem, jenž je umožňuje relativně lehce, rychle poskládat a převézt, prostřednictvím námi vyrobených speciálních přepravních boxů. TP lze přepravovat ve standardní dodávce a umístit je v jakémkoliv prostoru s výškou min 3m., jelikož je sestaven ze 4 samostatných panelů spojovaných do jednoho celku s rozměry 2400x1400x1400 mm (v x š x h) a váhou cca 500kg. Jeho složení trvá 90 minut ve třech lidech.

V dubnu 2025 byla zahájená první eventová tour-Praha, Brno, Bratislava, Košice, Debrecín a Budapešť.

Celý proces, tedy vývoj aplikace, návrh a výroba 2 TP včetně testování, trval 90 dní. Projekt nás opět posunul o kus dál. Díky zkušenostem, které jsme získali při vývoji, výrobě a logistice jsme si potvrdili, že inovace, technologie a zážitek jsou budoucností marketingu v retailu.

Děkujeme společnosti L’Oréal za důvěru a těšíme se na další výzvy.

Retail of the Future – tvoříme retail, který žije.

Zadavatel: L’Oréal Česká republika

Autor: Retail of the future, Separation Films

Materiály: Hliník, Plast

Technické vybavení: 2x screen, webkamera, PC, WI-FI router

Použití exponátu: Interiér, Exteriér

https://youtu.be/pcvmrMcuiAs

Doporučené aktuality

Kalendář akcí

Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙