V místě
prodeje zrealizovalo Dago různé typy POP médií, skrz které zve spotřebitele nejen ke koupi produktu, ale především k zařazení do
soutěže. V ní
mohou milovníci superhrdinů vyhrát skutečně epický zážitek,
a to zájezd do Marvel Avengers Campusu v pařížském Disneylandu. Principem soutěže s názvem „Sestav
si svůj vesmír“ je skenování a sbírání postav
ze zmíněné limitované edice prostřednictvím speciální aplikace. Příznivci
značky Marvel mohou vyhrát také originální merch, který v typické barvě pro oba
brandy oslavuje jejich spolupráci.
„Naše loňská realizace shop-in-shopů přinesla na
prodejnách jednoznačně pozitivní ohlas. Není lehké nejenom navázat, ale
především překonat očekávání. Jsme moc rádi, že naše návrhy vyšly vítězně z
tenderu klienta a my jsme mohli opět doručit úžasný nákupní zážitek do
obchodů,“ říká Jakub Petráš, Senior Project Manager společnosti Dago.
Ten mohl začít nejprve ve vybraných hypermarketech Albert, a
to instalací kartonových shop-in-shopů. Stěžejním prvkem vystavení jsou
nepřehlédnutelní superhrdinové, nicméně další prvky vystavení nabízí možnost
shlédnutí originálního spotu „The Heroes“ na LCD obrazovce nebo výběr
oblíbeného nápoje, a to i v chlazené variantě. Nechybí sólo pultík s QR kódem
pro zapojení se do výše zmíněné soutěže, která trvá až do 1. listopadu. Pro
řetězec Tesco vzniklo kreativní dvoupaletí, které vyniká svojí kompaktností pro
dostatečnou zásobu produktů, kterou střeží Captain America.
„Naše nejnovější limitovaná edice s Marvelem využívá
dlouhodobou spolupráci mezi oběma značkami a přináší fanouškům unikátní
zážitky, kdy jejich hrdinové vystoupí pomocí AR z obalů Coca‑Cola,“ vysvětluje v
tiskové zprávě Mária Drotárová, senior marketing manažerka
Coca‑Cola.
Dodává také, že kampaň se
postupně spouští po celém světě. Tímto spojením
chce značka vyzdvihnout fakt, že nápoje Coca‑Cola a filmy
Marvel seksobě hodí ve všech
ohledech.