Mezi hlavní trendy současných POS patří zaměření se na přírodu, ekologii a udržitelnost, nicméně také na nové technologie, dokonalé zpracování a bezchybné technické provedení.
Důraz na autenticitu
Úkolem přenést na prodejní plochu kus přírody a ukázat spotřebiteli její propojení s promovaným produktem měly v zadání hned dva vítězné exponáty. Prvním je Hořké regálové čelo, které spotřebitelům díky propracovaným prvkům umožňuje zažít značku Radegast na vlastní kůži. Jak zdůrazňuje Ondřej Balajka, Designér z agentury fajny dizajn, cílem bylo vytvořit pro zákazníka autentický zážitek, k čemuž dopomohly jak skutečné dřevěné klády nebo kameny, tak také osazení čela vodní fontánkou a využití audiovizuálního efektu - hromu a blesku. Radegast pro svou kampaň oslovil i dalšího tvůrce, který s projektem Radegast Brand Story Telling end Cup získal nejvyšší ocenění v kategorii Světelná komunikace. „Také našim cílem bylo přinést element přírody do prodejny,“ říká Luboš Plačko, Senior Project manager, Dago. K tomu posloužila reálná voda, nestandardní velikost vystavení i promyšlené osvětlení produktů, polic, loga i světelné orámování. A samozřejmě opět interaktivita ve formě ozvučeného blesku. „Nejde o klasické prodejní čelo, a proto je pro nás velice důležité, že dokázalo motivovat k nákupu našeho piva až 65 % těch, kteří kolem něj procházeli,“ podotýká Viktorie Šenkárčin, Innovation Junior Manager Plzeňský Prazdroj.