Značka dokáže uspokojit
spotřebitele, pokud se to, co nabízí, protíná s jejich očekáváním. Z Ipsos
R&D studie vyplývá, že ještě důležitějším faktorem je správná interpretace
a práce s kontextem, ve kterém se spotřebitelé nacházejí. Jaké jsou jejich každodenní
potřeby? Z čeho mají v této nejisté době obavy? Jak se liší vnímání kontextu
mezi generacemi a jak pracovat s jejich různými motivacemi, nastíní Miroslav
Paška, account director společnosti Ipsos.
Inspiraci účastníkům nabídnou i další řečníci, například
Lukáš Antoš, marketingový ředitel Rohlik.cz, Jan Semotán, head of retail MOL
Česká republika, Eva Šípková, head of customer experience Alza.cz, Jan Horák,
manažer konceptu prodejen Datart, Radek Nachtmann, ředitel P.V.A. systems, Miroslav Pácl, manažer maloobchodu a aliance Můj obchod společnosti makro ČR, Tomáš Pokorný, obchodní ředitel Konzumu, o.
d. v Ústí nad Orlicí (Skupina Coop), a Luboš Rejchrt, provozní ředitel
Plaček Group.
Odpolední program budou tvořit tematické sekce zaměřené na
diskuse a konkrétní případové studie z oblasti inovací a technologií,
udržitelnosti, marketingu & brand strategy a supply chain managementu.