Udržitelnost je hlavní nosnou
myšlenkou i u dalšího exponátu, který pro Generali Českou pojišťovnu vytvořila
agentura Navzdory. Jedná se o křeslo z použitých papírových dokumentů,
které zvítězilo v kategorii Udržitelná 3D reklama a kde se projevuje takzvaný up-cycling,
tedy vytváření nových věcí z již použitých materiálů. Pojišťovna
v minulosti tento způsob použila při tvorbě jiných reklamních předmětů,
které vznikly z použitých bannerů a dnes slouží třeba jako obaly na
notebooky. Podle Martina Moláčka, Senior Managera, Generali Česká pojišťovna,
takovéto předměty ocení hlavě příznivci značky – srdcaři, protože v sobě
nesou příběh. Jde o materiály, které by se jinak vyhodily, zatímco takto
dostanou novou šanci na život. Jejich výroba probíhá obvykle ručně nebo
malosériově, a proto bývá i jejich cena poněkud vyšší, než je u předmětů z katalogu.
Na druhou stranu je ocení obdarovaní, kteří chápou jejich přidanou ekologickou
hodnotu. Jak Martin Moláček dále upozorňuje, zpracováním použitých materiálů
dochází k významným úsporám energie, zejména vody, čehož si jsou obvykle vědomi
i obdarovaní. Tento fakt již mnozí výrobci dokáží doložit přesnými čísly, takže
odpadá podezření na pouhý greenwashing.