Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Aktuality POPAI CE

Kontaktujte nás

Jak správně cílit na zákazníka

Jak správně cílit na zákazníka

Vloženo: 26.7.2017

Segmentace, Lokalizace, Personifikace

Společnost iMi Partner podporuje značku Schwarzwolf

Společnost iMi Partner podporuje značku Schwarzwolf

Vloženo: 21.7.2017

Novinka člena POPAI CE

NOVÝ DIZAJN WEBSTRÁNKY ROSS.SK

NOVÝ DIZAJN WEBSTRÁNKY ROSS.SK

Vloženo: 21.7.2017

Novinka člena POPAI CE

European Print Summit v Barceloně

European Print Summit v Barceloně

Vloženo: 19.7.2017

Mezinárodní odborná akce European Print Summit, která bude zaměřena na novinky v oblasti digitálního tisku, se ve spolupráci se společností Hewlett-Packard a  pobočkami POPAI uskuteční 5. září 2017 ve španělské Barceloně.

PROJEKT RENOVACE TABÁKOVÝCH PRODEJEN JTI V ČR

PROJEKT RENOVACE TABÁKOVÝCH PRODEJEN JTI V ČR

Vloženo: 17.7.2017

Novinka člena POPAI CE

Dárky TERIBEAR: barevné zrcátko či stylový batůžek

Dárky TERIBEAR: barevné zrcátko či stylový batůžek

Vloženo: 17.7.2017

Novinka člena POPAI CE

Predajný stánok ako dizajnová reklama od spoločnosti Ross

Predajný stánok ako dizajnová reklama od spoločnosti Ross

Vloženo: 7.7.2017

Novinka člena POPAI CE

Paradox volby: pomocník i nepřítel v místě prodeje

Paradox volby: pomocník i nepřítel v místě prodeje

Vloženo: 29.6.2017

Maloobchodní trh je výrazně přesycený, nesoucí se na vlně extrémní položkové polyferace. Nabídka převyšuje poptávku a téměř ke každému produktu jsou neustále vytvářeny nové alternativy. Stejně tak POP komunikace je na mnoha prodejních plochách nadbytek. Máme stále větší možnosti výběru, ale stále méně času vybírat.

Nový ročník soutěže Hvězda 3D reklamy 2017 o nejlepší reklamní a dárkové předměty byl zahájen

Nový ročník soutěže Hvězda 3D reklamy 2017 o nejlepší reklamní a dárkové předměty byl zahájen

Vloženo: 28.6.2017

Asociace POPAI CE ve spolupráci se společností  ABF, a.s. vyhlásila nový ročník prestižní soutěže Hvězda 3D reklamy o nejlepší reklamní a dárkové předměty.

POPAI DAY 2017

POPAI DAY 2017

Vloženo: 27.6.2017

 

Retail jako místo setkávání, zážitků a interakce se značkou

 

Noví členové POPAI CE

Noví členové POPAI CE

Vloženo: 27.6.2017

Novými členy asociace POPAI CENTRAL EUROPE se staly společnosti Nielsen, 3A Composites a iMi Partner.

Znáte mega trendy ovlivňující retailové prostředí?

Znáte mega trendy ovlivňující retailové prostředí?

Vloženo: 27.6.2017

Zásadní trendy evropského retailu a jejich význam pro firmy ve Střední Evropě představil na speciálním semináři  POPAI CE Ray Gaul, Vice President britské marketingové agentury Kantar Retail. 

Bell&Ross Eternity

Bell&Ross Eternity

Vloženo: 23.6.2017

Novinka člena POPAI CE

Kolekce dárků TERIBEAR 2017 se již rýsuje

Kolekce dárků TERIBEAR 2017 se již rýsuje

Vloženo: 23.6.2017

Novinka člena POPAI CE

OCENĚNÍ BUSINESS SUPERBRANDS 2017 PRO ZNAČKU ADLER

OCENĚNÍ BUSINESS SUPERBRANDS 2017 PRO ZNAČKU ADLER

Vloženo: 20.6.2017

Novinka člena POPAI CE

MONETA MONEY BANK BY 3070!

MONETA MONEY BANK BY 3070!

Vloženo: 16.6.2017

Novinka  člena POPAI CE

„I“ jako Inkubátor

„I“ jako Inkubátor

Vloženo: 14.6.2017

Asociace POPAI CE rozšířila odborný program o zajímavou aktivitu, kterou je POPAI Inkubátor. Jde o novou platformu, která nabízí další příležitost pro vzájemnou komunikaci členů POPAI CE -  výrobců a tvůrců in-store řešení se zadavateli reklamy.  

Když už kouření musí ven, pusťme přírodu dovnitř

Když už kouření musí ven, pusťme přírodu dovnitř

Vloženo: 13.6.2017

Novinka člena POPAI CE

SHOPPER TRENDY

SHOPPER TRENDY

Vloženo: 7.6.2017

Novinka člena POPAI CE

 Portál Místoprodeje.cz se rozšiřuje o Event sekci a připravuje se na léto plné akcí

Portál Místoprodeje.cz se rozšiřuje o Event sekci a připravuje se na léto plné akcí

Vloženo: 1.6.2017

Retailový portál Mistoprodeje.cz se otevírá širšímu obecenstvu, neboť mimo informací z in-store byznysu bude nyní přinášet zajímavé informace také pro širokou veřejnost. Otevírá se zde totiž nově prostor pro prezentaci akcí všeho druhu.

Proč spotřebitelé chtějí stále více nakupovat v pop-up storech?

Proč spotřebitelé chtějí stále více nakupovat v pop-up storech?

Vloženo: 29.5.2017

Pop-up průmysl v posledních letech vzrostl o několik desítek miliard dolarů ročně. Obchody tohoto konceptu nejsou jen trendem dnešní doby. Jde o promyšlený marketingový tah, přinášející výhody zejména spotřebitelům, a ti je berou všemi deseti. 

Jaké digitální technologie nejvíce fungují pro retailové zákazníky?

Jaké digitální technologie nejvíce fungují pro retailové zákazníky?

Vloženo: 29.5.2017

Jak digitální technologie změnily v posledním desetiletí nakupování? Samotné kroky v nakupování: potřeba – nákup – používání, jsou víceméně stejné, ale výrazně se nakupování proměnilo díky masivnímu využívání digitálních a mobilních technologií a také používáním sociálních sítí.

Poznejte svého zákazníka

Poznejte svého zákazníka

Vloženo: 29.5.2017

Různí lidé nakupují různě. Je proto důležité zjistit, jak se které skupiny chovají. Jedině tak je možné vyjít jejich potřebám vstříc a usnadnit jim nákupní misi, s kterou do prodejny přišli. Právě oni totiž představují klíčový zdroj růstu pro další roky.

Zahoďte křídy. Svět „áček“ dobývá digitál

Zahoďte křídy. Svět „áček“ dobývá digitál

Vloženo: 22.5.2017

Novinka člena POPAI CE

Výsledky soutěže Marketér roku 2016 byly vyhlášeny

Výsledky soutěže Marketér roku 2016 byly vyhlášeny

Vloženo: 22.5.2017

V podvečer 18. května 2017 se již tradičně v příjemném prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže 12. ročníku Marketér roku 2016

Audi Eye Catcher

Audi Eye Catcher

Vloženo: 22.5.2017

Novinka člena POPAI CE

Sjednocená typologie POP médií v maloobchodě

Sjednocená typologie POP médií v maloobchodě

Vloženo: 21.5.2017

POPAI CE představuje aktualizovaný projekt Typologie POP médií v maloobchodě.  

In-store digitální inspirace v případových studiích

In-store digitální inspirace v případových studiích

Vloženo: 18.5.2017

Seminář POPAI CE se uskuteční 28. 6. 2017 od 13,00 do 16,00 hod v přednáškové místnosti společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E,110 00  Praha 1.

Konference DIGIMEDIA: ve znamení druhé digitální revoluce

Konference DIGIMEDIA: ve znamení druhé digitální revoluce

Vloženo: 17.5.2017

DIGIMEDIA 2017 proběhne ve čtvrtek 25. května 2017 od 9:00, v kongresovém sále České televize na Kavčích Horách. Konference, jejímž pořadatelem je Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK), již dvanáct let mapuje aktuální stav digitalizačního procesu v České republice.

Šest set stromů Světa tašek

Šest set stromů Světa tašek

Vloženo: 17.5.2017

Novinka člena POPAI CE

Mezi cidery vstupuje nový mazaný hráč, Lišácké jablko

Mezi cidery vstupuje nový mazaný hráč, Lišácké jablko

Vloženo: 11.5.2017

Novinka člena POPAI CE

POPAI Retail Tour London 2017

POPAI Retail Tour London 2017

Vloženo: 30.4.2017

Novou aktivitou v rámci programu Klubu zadavatelů  POPAI CE byl komentovaný Retail Tour toho nejzajímavějšího a nejnovějšího z retailu v Londýně.

Certifikovaný kurz Marketingová komunikace v místě prodeje II. pro pokročilé

Certifikovaný kurz Marketingová komunikace v místě prodeje II. pro pokročilé

Vloženo: 27.4.2017

Kurz pořádají asociace POPAI CE a Katedra marketingu Fakulty podnikohospodářské VŠE Praha.   

Paketo.one - odlište se!

Paketo.one - odlište se!

Vloženo: 27.4.2017

Novinka člena POPAI CE

L'ORÉAL personalizace v Marionnaud Eurovea, Bratislava

L'ORÉAL personalizace v Marionnaud Eurovea, Bratislava

Vloženo: 25.4.2017

Novinka člena POPAI CE

Rohlík s reklamními panely od Rexu

Rohlík s reklamními panely od Rexu

Vloženo: 25.4.2017

Novinka člena POPAI CE

Ohlédnutí za veletrhem EuroShop očima české firmy

Ohlédnutí za veletrhem EuroShop očima české firmy

Vloženo: 23.4.2017

Tradičně největší veletrh Euroshop zaměřený na reklamu a propagaci se konal v březnu v německém Düsseldorfu. Během pěti dnů měli návštěvníci možnost seznámit se s trendy a tématy, které letos v oblasti prezentace zboží hrají prim.

5 hlavních chyb marketérů při retailovém prodeji

5 hlavních chyb marketérů při retailovém prodeji

Vloženo: 23.4.2017

Je to Vaše chvíle – zákazník v prodejně před Vaším produktem! Tento zákazník má pouhých 3 až 5 vteřin na to, aby změnil svůj nákupní záměr, se kterým do prodejny přišel.

Tajemství úspěchu komunikace prostřednictvím 3D reklamy 2017

Tajemství úspěchu komunikace prostřednictvím 3D reklamy 2017

Vloženo: 23.4.2017

POPAI CE pořádá další ročník semináře o úspěšném využití předmětů 3D reklamy v rámci projektů marketingové komunikace.

Jak nakupujeme? Ženy „sbírají“, muži „loví“

Jak nakupujeme? Ženy „sbírají“, muži „loví“

Vloženo: 22.4.2017

71 % nákupů rychloobrátkového zboží v České republice obstarají podle výzkumu asociace POPAI CE Shopper Engagement Study 2015 ženy. A v dalších 20 % případů podle výzkumu M. Lewise z roku 2016 nákup ovlivní.

Top projekty z různých oblastí retailu

Top projekty z různých oblastí retailu

Vloženo: 22.4.2017

Novinka člena POPAI CE

FACER™ V POLSKÉ SÍTI PRODEJEN ROSSMANN

FACER™ V POLSKÉ SÍTI PRODEJEN ROSSMANN

Vloženo: 22.4.2017

Novinka člena POPAI CE

REDA vydala nový katalog reklamních předmětů NABÍDKA 2017/18

REDA vydala nový katalog reklamních předmětů NABÍDKA 2017/18

Vloženo: 20.4.2017

Novinka člena POPAI CE

3 tipy, jak vyřešit kuřácký koutek

3 tipy, jak vyřešit kuřácký koutek

Vloženo: 20.4.2017

Novinka člena POPAI CE

To nejzajímavější z GlobalShopu 2017 na setkání Klubu zadavatelů POPAI

To nejzajímavější z GlobalShopu 2017 na setkání Klubu zadavatelů POPAI

Vloženo: 20.4.2017

Specializovaná sekce Klub zadavatelů POPAI CE představuje oborovou komunitu, která je odpovědí na potřeby zadavatelů reklamy v rámci asociace.

HL Display na veletrhu EuroShop 2017

HL Display na veletrhu EuroShop 2017

Vloženo: 15.4.2017

Novinka člena POPAI CE

Franchise Day Prague 2017

Franchise Day Prague 2017

Vloženo: 15.4.2017

Inspirativní konference & expo Franchise Day Prague 2017 se letos koná s podtitulem „Svět (retailu a franchisingu), jak ho známe, skončil. Vítejte v nových časech!“.  Pořadatelem akce je Český institut pro franchising.

Průvodce oborem marketing at retail 2017

Průvodce oborem marketing at retail 2017

Vloženo: 13.4.2017

Asociace POPAI CE vydala  novou prezentační publikaci „Průvodce oborem marketing at retail 2017“.

Marketér roku již podvanácté

Marketér roku již podvanácté

Vloženo: 13.4.2017

Přihlaste své kandidáty do soutěže! Ještě zbývá několik dní.

Pohled zvenčí - 10 mega trendů ovlivňujících prostředí retailu

Pohled zvenčí - 10 mega trendů ovlivňujících prostředí retailu

Vloženo: 13.4.2017

POPAI CE pořádá speciální seminář pod garancí Klubu zadavatelů POPAI CE.

Čtyři projekty DAGO ve finále POPAI Awards Paris

Čtyři projekty DAGO ve finále POPAI Awards Paris

Vloženo: 27.3.2017

Novinka člena POPAI CE

Význam a potenciál in-store komunikace z pohledu maloobchodu

Význam a potenciál in-store komunikace z pohledu maloobchodu

Vloženo: 27.3.2017

POPAI CE dokončila ve spolupráci s agenturou OMD Czech další ročník průzkumu RIMM (Retail In-store Media Manual), který zkoumal význam a využitelnost  komunikačních médií v in-store a zároveň se zabýval atributy spolupráce zástupců maloobchodu s dodavateli značkových výrobků v místě prodeje.

Atmosféru Velikonoc přináší do obchodů značka Orion

Atmosféru Velikonoc přináší do obchodů značka Orion

Vloženo: 27.3.2017

Novinka člena POPAI CE

ZÁŘÍ NEJEN V ZÁŘÍ

ZÁŘÍ NEJEN V ZÁŘÍ

Vloženo: 27.3.2017

Novinka člena POPAI CE

Plodná spolupráce začíná nést první ovoce

Plodná spolupráce začíná nést první ovoce

Vloženo: 24.3.2017

Novinka člena POPAI CE

Další investice do technologického centra

Další investice do technologického centra

Vloženo: 24.3.2017

Novinka člena POPAI CE

Authentica slaví úspěch na EuroShopu 2017

Authentica slaví úspěch na EuroShopu 2017

Vloženo: 23.3.2017

Novinka člena POPAI CE

Navigace se stěhuje do obchodů a budov

Navigace se stěhuje do obchodů a budov

Vloženo: 22.3.2017

Novinka člena POPAI CE

ZÁSOBNÍKY 3eBin™ - BEZOBALOVÝ ZPŮSOB PRODEJE

ZÁSOBNÍKY 3eBin™ - BEZOBALOVÝ ZPŮSOB PRODEJE

Vloženo: 22.3.2017

Novinka člena POPAI CE

Ekologické barkety z vlnité lepenky

Ekologické barkety z vlnité lepenky

Vloženo: 22.3.2017

Novinka člena POPAI CE

Retail trendy

Retail trendy

Vloženo: 22.3.2017

Personifikace. Lokalizace. Individualizace.

Interiér kamenného obchodu v digitální době

Interiér kamenného obchodu v digitální době

Vloženo: 22.3.2017

Před pár lety se tvrdilo, že kamenný obchod vedle e-shopů zanikne. Dnes je již jasné, že to nebyla pravda a naopak význam kamenného obchodu se ještě posílil. Jeho funkce se však posunula z pouhé „výdejny zboží“ na místo, kde zákazník očekává lidský přístup, atmosféru místa a zážitek při koupi. A to také tvrdě vyžaduje.

ROSS už 25 rokov na trhu

ROSS už 25 rokov na trhu

Vloženo: 22.3.2017

Novinka člena POPAI CE

Philips Lighting je novým členem POPAI

Philips Lighting je novým členem POPAI

Vloženo: 5.3.2017

Philips Lighting Czech Republic s.r.o. je dalším významným zadavatelem reklamy, který vstoupil do asociace POPAI CE.

Totem – správny krok

Totem – správny krok

Vloženo: 5.3.2017

Novinka člena POPAI CE

Objem trhu dárkových a reklamních předmětů překonal 5,5 miliardy korun

Objem trhu dárkových a reklamních předmětů překonal 5,5 miliardy korun

Vloženo: 5.3.2017

Asociace reklamy v místě prodeje POPAI ve spolupráci s mediální agenturou OMD Czech zveřejnila výsledky projektu monitoringu dárkových a reklamních předmětů. K dispozici jsou tak v Česku informace o objemu investic do výroby dárkových a reklamních předmětů v roce 2015 a také informace o jejich struktuře.

Češi a Reklama 2017 - průzkum postojů české populace k reklamě

Češi a Reklama 2017 - průzkum postojů české populace k reklamě

Vloženo: 20.2.2017

Nejvyšší „poptávka“ je dlouhodobě po reklamě v místě prodeje.

Maloobchody by si měly hýčkat zákazníky, ale také se zaměřit na produktivitu práce, říká studie Cisco

Maloobchody by si měly hýčkat zákazníky, ale také se zaměřit na produktivitu práce, říká studie Cisco

Vloženo: 17.2.2017

Maloobchodníci podceňují investice do nástrojů pro produktivitu práce a dostatečně finančně nepokrývají ani oblastí, v nichž se mohou odlišit od konkurence.

Zaměřeno na shoppera

Zaměřeno na shoppera

Vloženo: 16.2.2017

Od Millennials až po Baby boomers

Investice do reklamy v místě prodeje představují 6, 71 miliard Kč

Investice do reklamy v místě prodeje představují 6, 71 miliard Kč

Vloženo: 16.2.2017

Asociace oboru marketingové komunikace v místě prodeje POPAI CE ve spolupráci s mediální agenturou OMD Czech každoročně zveřejňuje výsledky monitoringu investic do produkce POP komunikačních médií v různých maloobchodních formátech a provozovnách služeb v ČR. K dispozici jsou tak informace o objemu investic v letech 2010 - 2015 a také informace o jejich struktuře.

Světelné 3D písmo pro stánek DP  na letišti Václava Havla

Světelné 3D písmo pro stánek DP na letišti Václava Havla

Vloženo: 13.2.2017

Novinka člena POPAI CE

REVOLUČNÍ ŘEŠENÍ V POLICOVÉM MANAGEMENTU

REVOLUČNÍ ŘEŠENÍ V POLICOVÉM MANAGEMENTU

Vloženo: 13.2.2017

Novinka člena POPAI CE

Neonová La Bottega

Neonová La Bottega

Vloženo: 13.2.2017

Novinka člena POPAI CE

Thirtyseventy na Euroshope 2017

Thirtyseventy na Euroshope 2017

Vloženo: 13.2.2017

Novinka člena POPAI CE

Digitální pohostinnost  McDonalds

Digitální pohostinnost McDonalds

Vloženo: 7.2.2017

Novinka člena POPAI CE

Teniskology

Teniskology

Vloženo: 7.2.2017

Novinka člena POPAI CE

Co ještě o Shopper Engagement Study nevíte

Co ještě o Shopper Engagement Study nevíte

Vloženo: 6.2.2017

V loňském roce jsme společně s výzkumnou agenturou Ipsos pilně pracovali na realizaci  unikátní studie nakupování v českých supermarketech a hypermarketech Shopper Engagement Study CZ a po zpracování dat jsme průběžně přinášeli informace o zajímavých zjištěních, která vyplynula z výsledků tohoto rozsáhlého výzkumu.

ROSS privítal odborníkov z oblasti tlače

ROSS privítal odborníkov z oblasti tlače

Vloženo: 25.1.2017

Novinka člena POPAI CE

BEST OF IN-STORE 2017

BEST OF IN-STORE 2017

Vloženo: 12.1.2017

Co skutečně funguje v prodejních místech?  POPAI CE pořádá další ročník semináře, který exkluzivně představí nové případové studie projektů v místě prodeje od zadání až po jejich implementaci a úspěšnost v in-store.

Ohlédnutí za POPAI DAY 2016

Ohlédnutí za POPAI DAY 2016

Vloženo: 11.1.2017

Další ročník úspěšné mezinárodní akce POPAI DAY, která patří k  významným událostem oboru in-store marketingové komunikace, proběhl v závěru listopadu 2016 v Konferenčním centru GRANDIOR Hotel Prague v Praze 1.

Popostrčte svůj byznys!

Popostrčte svůj byznys!

Vloženo: 9.1.2017

Novinka člena POPAI CE.

POPAI aktualizuje projekt soutěže Hvězda 3D reklamy

POPAI aktualizuje projekt soutěže Hvězda 3D reklamy

Vloženo: 9.1.2017

Asociace POPAI CE ve spolupráci se zástupci sekce Reklamní předměty, společností  ABF, a.s. a dalšími zástupci oboru 3D reklamy aktualizovala projekt prestižní soutěže Hvězda 3D reklamy o nejlepší reklamní a dárkové předměty.

POPAI CE zahájila jedenáctý ročník soutěže o nejlepší studentské návrhy projektů pro místo prodeje

POPAI CE zahájila jedenáctý ročník soutěže o nejlepší studentské návrhy projektů pro místo prodeje

Vloženo: 9.1.2017

Úspěšný projekt soutěže POPAI STUDENT AWARD dlouhodobě spolupracuje se studenty a zástupci středních a vysokých škol se specializací na marketingovou podlinkovou komunikaci v České republice a na Slovensku a  zviditelňuje práce mladých talentů a budoucích profesionálů v tomto oboru.

Business Superbrands 2017. Super značka MORIS design.

Business Superbrands 2017. Super značka MORIS design.

Vloženo: 6.1.2017

Novinka člena POPAI CE.

Highland sport

Highland sport

Vloženo: 6.1.2017

Novinka člena POPAI CE.

Supermarket budoucnosti v italském Miláně: Stačí mávnout rukou a o výrobku víte vše

Supermarket budoucnosti v italském Miláně: Stačí mávnout rukou a o výrobku víte vše

Vloženo: 6.1.2017

Společnost Accenture vytvořila ve spolupráci s Coop Italia, největším italským řetězcem supermarketů, Supermarket budoucnosti.

Projekt HoReCa In-Store Insight Study spuštěn!

Projekt HoReCa In-Store Insight Study spuštěn!

Vloženo: 19.12.2016

Cílem unikátního výzkumu je optimalizace komunikačních strategií a tvorba účinnějších POP médií v kanálu HORECA.

Cvak! Reklama musí

Cvak! Reklama musí "spínat", říká sémiotička Martina Olbertová

Vloženo: 18.12.2016

V MarketingSalesMedia vyšel zajímavý rozhovor s Martinou Olbertovou o sémiotice, jejím významu pro budování značek a o připravovaném sémiotickém manuálu pro POP komunikaci, který je společným projektem POPAI CE a Martiny Olbertové.

Celý text rozhovoru najdete ZDE.

MARKETÉR ROKU JIŽ PODVANÁCTÉ

MARKETÉR ROKU JIŽ PODVANÁCTÉ

Vloženo: 12.12.2016

Přihlaste své kandidáty do soutěže!

Úspěšné studentské návrhy projektů in-store komunikace v  jubilejním ročníku POPAI STUDENT AWARD

Úspěšné studentské návrhy projektů in-store komunikace v jubilejním ročníku POPAI STUDENT AWARD

Vloženo: 30.11.2016

POPAI CE ocenila již po desáté nejlepší studentské návrhy komunikačních prostředků a kampaní v in-store  v rámci prestižní soutěže POPAI STUDENT AWARD. Soutěž je  dlouhodobým projektem spolupráce asociace se studenty a zástupci středních a vysokých škol se specializací na marketingovou podlinkovou komunikaci v České republice a na Slovensku. 

POPAI CE má nové členy

POPAI CE má nové členy

Vloženo: 30.11.2016

Do asociace POPAI CENTRAL EUROPE vstoupily dvě další společnosti: STOCK Plzeň-Božkov  a UGO! Media.

TETA drogerie

TETA drogerie

Vloženo: 29.11.2016

Novinka člena POPAI CE.

Spustili jsme nový eshop JANSEN DISPLAY®!

Spustili jsme nový eshop JANSEN DISPLAY®!

Vloženo: 28.11.2016

Novinka člena POPAI CE.

Nadělte si k Vánocům průzkum  Shopper Engagement Study CZ

Nadělte si k Vánocům průzkum Shopper Engagement Study CZ

Vloženo: 28.11.2016

Vzhledem k blížícímu se konci roku a s ohledem na dočerpávání letošních finančních prostředků i na přípravu rozpočtu pro příští rok budeme velmi rádi, pokud zvážíte využití a případné získání výstupů našeho unikátního projektu, nejrozsáhlejšího výzkumu nákupního chování českých zákazníků, který proběhl ve spolupráci s maloobchodními značkami provozujících supermarkety a hypermarkety na našem území.

V soutěži POPAI AWARDS 2016 byly oceněny nejlepší realizace v prodejních místech

V soutěži POPAI AWARDS 2016 byly oceněny nejlepší realizace v prodejních místech

Vloženo: 26.11.2016

Středoevropská pobočka POPAI uspořádala 24. listopadu 2016 v Konferenčním centru GRANDIOR Hotel Prague v Praze 1 další ročník úspěšné mezinárodní akce POPAI DAY 2016.

Porota Prima Zlatá pecka 2016 hledala vítěze

Porota Prima Zlatá pecka 2016 hledala vítěze

Vloženo: 26.11.2016

Slovenské agentury opět chytly za srdce

Nejvíce nominací: Zaraguza, Lion Communications – Saatchi & Saatchi a MADE BY VACULIK

Trend: nárůst digitální komunikace s přesahem do dalších mediálních platforem

Sémiotický manuál - nový inovativní nástroj pro zvýšení efektivity a smysluplnosti POP médií v ČR založený na unikátním výzkumu

Sémiotický manuál - nový inovativní nástroj pro zvýšení efektivity a smysluplnosti POP médií v ČR založený na unikátním výzkumu

Vloženo: 29.10.2016

Sémiotika analyzuje kódy v komunikaci a zaměřuje se na mapování významu značek a konzistenci jejich komunikace ve specifických kulturních kontextech. Studuje sdělení, obrazy, barvy, symboly, zvuky a kulturní relevanci sdělení v marketingové komunikaci. Systém sémiotických přístupů přináší nové a originální příležitosti také k optimalizaci účinnosti in-store komunikace, kdy pomáhá využít v rámci POP komunikace správné obsahy, které zákazníky zaujmou a zvýší tak šanci prodat.

POPAI CE spouští nový výzkum v oblasti POP komunikace v HORECA destinacích

POPAI CE spouští nový výzkum v oblasti POP komunikace v HORECA destinacích

Vloženo: 29.10.2016

Které nástroje POP komunikace fungují v restauracích, pivnicích, barech, kavárnách a v dalších typech gastro zařízení? Jak by měly vypadat optimální POP nástroje a jaký je jejich potenciál v tomto specifickém maloobchodním kanálu? Jaké jsou možnosti jejich inovace?

Euronics – za hranice všednosti

Euronics – za hranice všednosti

Vloženo: 29.10.2016

Novinka člena POPAI CE.

Ukažte, jak zákazník váš produkt využije, a prodáte více

Ukažte, jak zákazník váš produkt využije, a prodáte více

Vloženo: 27.10.2016

„Pokud lidi přimějete, aby si začali představovat, jak váš produkt používají, zvýší se šance, že si ho také koupí.“ (Retail Trend Predictions, 2015)

Společnost Nutricia vstoupila do POPAI CE

Společnost Nutricia vstoupila do POPAI CE

Vloženo: 27.10.2016

Novým členem asociace  POPAI CENTRAL EUROPE se stala Nutricia a.s.

Prodejny s hrami a dárky ALBI v novém kabátě

Prodejny s hrami a dárky ALBI v novém kabátě

Vloženo: 27.10.2016

Novinka člena POPAI CE.

Interaktivní studio pro Seznam.cz TV

Interaktivní studio pro Seznam.cz TV

Vloženo: 27.10.2016

Novinka člena POPAI CE.

Již 25 let pomáháme rozdávat radost dárkovými předměty

Již 25 let pomáháme rozdávat radost dárkovými předměty

Vloženo: 25.10.2016

Novinka člena POPAI CE.

Předváděcí mobilní stěna pro notebooky Dell

Předváděcí mobilní stěna pro notebooky Dell

Vloženo: 24.10.2016

Novinka člena POPAI CE.

PICCOLIO – MALÁ ZNAČKA PRO VELKÉ PLÁNY

PICCOLIO – MALÁ ZNAČKA PRO VELKÉ PLÁNY

Vloženo: 18.10.2016

Novinka člena POPAI CE.

Brzy poznáme nejdůvěryhodnější značky letošního roku:

Brzy poznáme nejdůvěryhodnější značky letošního roku:

Vloženo: 18.10.2016

Hodnocení spotřebitelské důvěry si u nás buduje novou tradici.

Novinka člena POPAI CE.

Nový pylón od spoločnosti ROSS

Nový pylón od spoločnosti ROSS

Vloženo: 18.10.2016

Novinka člena POPAI CE.

Společnost Pet Center představila novou podobu poboček

Společnost Pet Center představila novou podobu poboček

Vloženo: 4.10.2016

Novinka člena POPAI CE.

Zrcadlo, zrcadlo, kdy jsem nejkrásnější?

Zrcadlo, zrcadlo, kdy jsem nejkrásnější?

Vloženo: 4.10.2016

Novinka člena POPAI CE.

Ve výběru technologií jsme obezřetní, ale s Intelem máme velké plány

Ve výběru technologií jsme obezřetní, ale s Intelem máme velké plány

Vloženo: 29.9.2016

Zpravodajský server Mediář zveřejnil rozhovor na téma architektury digitálních médií s Ondřejem Kreidlem, výkonným ředitelem a jednatelem společnosti Glance Media, která patří k významným mediálním operátorům v České republice.

Adler již brzy představí novinky pro sezónu podzim/zima 2016

Adler již brzy představí novinky pro sezónu podzim/zima 2016

Vloženo: 29.9.2016

Novinka člena POPAI CE.

On-line Promo – propojení ochutnávek a on-line světa

On-line Promo – propojení ochutnávek a on-line světa

Vloženo: 27.9.2016

Novinka člena POPAI CE.

 L´ Oréal je novým členem POPAI

L´ Oréal je novým členem POPAI

Vloženo: 27.9.2016

Novým členem středoevropské pobočky POPAI se stala společnost L'Oréal ČR, která je českou pobočkou světového lídra v oblasti vývoje, výroby a distribuce kosmetických výrobků.

Nový shop-in-shop Starobrno od MORIS design

Nový shop-in-shop Starobrno od MORIS design

Vloženo: 26.9.2016

Novinka člena POPAI CE.

ROSS označuje BestDrive

ROSS označuje BestDrive

Vloženo: 26.9.2016

Novinka člena POPAI CE.

Manufaktura slaví 25 let

Manufaktura slaví 25 let

Vloženo: 26.9.2016

Novinka člena POPAI CE.

Nové projekty agentury WELLEN

Nové projekty agentury WELLEN

Vloženo: 26.9.2016

Novinka člena POPAI CE.

FORUM MEDIA 2016

FORUM MEDIA 2016

Vloženo: 26.9.2016

POPAI CE je jedním z partnerů odborné konference Forum Media 2016, která je  odbornou konferencí zaměřenou na český marketingový a mediální trh. Akce se koná již 4. října 2016 v Kongresovém centru, Praha 4. Pořadatelem je vydavatelství  Economia.

POPAI Networking party 2016

POPAI Networking party 2016

Vloženo: 15.9.2016

Tradiční výjezdní zasedání členů POPAI CE proběhlo tento rok ve dnech 9. až 10. 9. 2016 v Mladé Boleslavi.

Quadrio - levitující loga

Quadrio - levitující loga

Vloženo: 26.8.2016

Novinka člena POPAI CE

„Na konci roku 2015 jsme byli osloveni společností Exx, zda bychom uměli v rámci jejich designových úprav vstupů dodat i nerezové svítící logo Quadrio,“ uvádí Vlastimil Král ze společnosti Rex spol. s r.o.

Do POPAI CE vstoupila společnost CHEP

Do POPAI CE vstoupila společnost CHEP

Vloženo: 24.8.2016

Novým členem středoevropské pobočky POPAI se stala společnost CHEP CZ s.r.o. Jde o českou pobočku světového lídra v oblasti pronájmu palet a kontejnerů, které jsou  využívány pro distribuci zboží do obchodů.

Pardál fest nabídne pořádnou dávku rocku

Pardál fest nabídne pořádnou dávku rocku

Vloženo: 23.8.2016

Novinka člena POPAI CE

Nejlepší pivní servis, kvalitní kapely, zábavný doprovodný program – to bude Pardál fest – jednodenní hudební festival, který do Českých Budějovic přiveze značka Pardál. Rockeři a rockerky z české a slovenské scény rozezvučí struny kytar v sobotu 24. září na českobudějovickém výstavišti v pavilonu T. Brány areálu se otevřou v pravé poledne.

Philips Hue -  vystavení chytrého osvětlení od společnosti authentica

Philips Hue - vystavení chytrého osvětlení od společnosti authentica

Vloženo: 23.8.2016

Novinka člena POPAI CE

Společnost Philips Lighting, světový lídr v LED osvětlení, uvedla na trh Philips Hue, systém chytrého osvětlení, který umožňuje bezdrátové ovládání a personalizaci osvětlení. Fanouškům inteligentních systémů a internetu věcí nabídla rodinu produktů chytrých žárovek a svítidel Hue. A jaké můžete čekat výhody?

Promo akce PardálOVO bezové

Promo akce PardálOVO bezové

Vloženo: 23.8.2016

Novinka člena POPAI CE

Během měsíce července a srpna se na obchodním řetězci Globus konala promo akce ochuceného piva z dílny Budějovického Budvaru PardálOVO bezové. Tento produkt je vyroben z přírodního sirupu a z květu černého bezu a světlého ležáku Pardál Echt.

Sneakers molo Harfa

Sneakers molo Harfa

Vloženo: 23.8.2016

Novinka člena POPAI CE

Společnost REX spol. s r.o.  byla  oslovena firmou Sportisimo s žádostí na dodávku nového firemního štítu pro jednotku „Sneaker Molo“

Designové rámečky MORIS design pro jednodušší využití aplikace MeetingRoomApp

Designové rámečky MORIS design pro jednodušší využití aplikace MeetingRoomApp

Vloženo: 23.8.2016

Novinka člena POPAI CE

Společnost Letsgood přišla s požadavkem vytvořit rám pro tablety, který zjednoduší implementaci rezervačního systému MeetingRoomApp.com. Návrhu designového řešení a samotné výroby rámečků se ujala společnost MORIS design s.r.o. Ve spolupráci s konstrukčním oddělením byl vyroben prototyp, který validoval navržené řešení pro finální produkci.

Neonový trubadúr Palladia zase svítí

Neonový trubadúr Palladia zase svítí

Vloženo: 23.8.2016

Novinka člena POPAI CE

Téměř 10 let shlížel z hodinové věže Palladia neonový okřídlený trubadúr. Nyní nastal čas na jeho repasi.

SÁRA uvádí na trh digitální D-STAND

SÁRA uvádí na trh digitální D-STAND

Vloženo: 18.8.2016

Novinka člena POPAI CE

Novinkou v nabídce digitální komunikace je reklamní stojan s HD obrazovkou od SÁRY.

MORIS design připravuje Kunratické vinobraní 2016

MORIS design připravuje Kunratické vinobraní 2016

Vloženo: 18.8.2016

Novinka člena POPAI CE

MORIS design pořádá již tradičně Kunratické vinobraní, letos už pošesté! Konat se bude 23. a 24. září v ulici Za Parkem v Praze - Kunraticích.

MALFINI - LUXUSNÍ KOLEKCE REKLAMNÍHO TEXTILU

MALFINI - LUXUSNÍ KOLEKCE REKLAMNÍHO TEXTILU

Vloženo: 17.8.2016

Novinka člena POPAI CE – společnosti Adler Czech a.s.

Kvalitní materiály, propracované detaily a elegantní střihy. Tak lze jednoduše charakterizovat produkty z luxusní kolekce Malfini, která již 4. rokem uspokojuje požadavky nejnáročnějších zákazníků.

Nejenom funkce, ale i design! Digitální stojany pro Merkur Kasino

Nejenom funkce, ale i design! Digitální stojany pro Merkur Kasino

Vloženo: 15.8.2016

Novinka člena POPAI CE

Společnost monit s.r.o. vyvinula speciální bezpečností pouzdra a stojany pro profesionální digitální panely. Tyto panely jsou konstruovány na vysokou zátěž a provoz 24/7 a s ohledem na jejich pořizovací náklady je vhodné je zabezpečit proti náhodnému poškození a vandalismu.

Je internet retail?

Je internet retail?

Vloženo: 25.7.2016

Seminář proběhne 15. 9. 2016 od 13 do 16 hod v přednáškové místnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, 110 00 Praha 1.

Vysoká míra impulzivity nakupování a funkční obsah POP komunikace. Co jsme zjistili ve výzkumu SES o impulzivitě nakupování

Vysoká míra impulzivity nakupování a funkční obsah POP komunikace. Co jsme zjistili ve výzkumu SES o impulzivitě nakupování

Vloženo: 25.7.2016

Pokud není komunikace v místě prodeje dostatečně účinná, může být výrazně snížen také dopad předchozího komunikačního úsilí. Přestože například masmediální reklama dokázala značku zviditelnit v mysli cílové skupiny, bez kvalitní POP komunikace nakupující daný produkt v prodejně nemusí vůbec najít a ani si na něj vzpomenout.

ADLER otevřel nové distribuční centrum v Ostravě

ADLER otevřel nové distribuční centrum v Ostravě

Vloženo: 15.7.2016

Novinka člena POPAI CE

Společnost ADLER Czech, a. s., otevřela v Ostravě nový sklad a logistické centrum. Celková kapacita je v současnosti až 14,5 milionů kusů textilu, ale do tří let se počítá s dalším rozšířením kapacit. Moderní hala je přímo nabitá unikátními technologiemi a logistickými procesy.

Nové multibrandové  stojany Tchibo od MORIS design

Nové multibrandové stojany Tchibo od MORIS design

Vloženo: 15.7.2016

Novinka člena POPAI CE

Společnost MORIS design vyrobila pro Tchibo Praha nové prezentační stojany na podporu prodeje kávy Tchibo a dalších dvou značek, Jihlavanka a Davidoff.

DIGI sekce na certifikovaném kurzu POPAI

DIGI sekce na certifikovaném kurzu POPAI

Vloženo: 15.7.2016

V rámci certifikovaného kurzu základů in-store marketingové komunikace určeného pro začínající marketéry byly členy naší sekce uskutečněny dvě přednášky z oblasti digitální komunikace.

Herrish Patel nastupuje na pozici generálního ředitele společnosti Unilever pro Českou a Slovenskou republiku

Herrish Patel nastupuje na pozici generálního ředitele společnosti Unilever pro Českou a Slovenskou republiku

Vloženo: 14.7.2016

Novinka člena POPAI CE

Herrish Patel (43 let), dosavadní viceprezident pro vztahy se zákazníky společnosti Unilever Austrálie a Nový Zéland se sídlem v Sydney, byl s platností od 1. července 2016 jmenován generálním ředitelem společnosti Unilever pro Českou a Slovenskou republiku.

Ovocná vůně otevírá naše peněženky.

Ovocná vůně otevírá naše peněženky.

Vloženo: 7.7.2016

Aneb kterak jednomu supermarketu strmě vzrostly tržby, když do vzduchu rozptýlil melounové aroma.

Nástroje digitální komunikace v rámci nových projektů ADLER

Nástroje digitální komunikace v rámci nových projektů ADLER

Vloženo: 29.6.2016

Novinka člena POPAI CE

ADLER přichází s dvěma novinkami, které využívají nástroje digitální komunikace.

Zážitkové prezentace Nerf a Minecraft od společnosti Authentica v hračkářství Hamleys.

Zážitkové prezentace Nerf a Minecraft od společnosti Authentica v hračkářství Hamleys.

Vloženo: 15.6.2016

Novinka člena POPAI CE

Do jedné z největších prodejen na světě, kterou na jaře letošního roku otevřela síť hračkářství  Hamleys v Praze, putovaly hned dvě nepřehlédnutelné zážitkové prezentace od společnosti Authentica

POP média jako nástroj spokojenějšího nakupování

POP média jako nástroj spokojenějšího nakupování

Vloženo: 14.6.2016

Co jsme například zjistili ve výzkumu Shopper Engagement Study o POP médiích a jejich vlivu na nakupování?

HoReCa POP očima zákazníků a provozovatelů

HoReCa POP očima zákazníků a provozovatelů

Vloženo: 13.6.2016

Průzkum POPAI CE bude zkoumat funkce POP komunikace a vliv na značku i prodej v HORECA destinacích

Drogerie Teta ve spolupráci s KNOWINSTORE zrealizovala v květnu první instore kampaně

Drogerie Teta ve spolupráci s KNOWINSTORE zrealizovala v květnu první instore kampaně

Vloženo: 13.6.2016

Novinka člena POPAI CE

Drogerie Teta připravila ve spolupráci se společností KNOWINSTORE novou síť reklamních ploch. Během února a března letošního roku seznámily trh s aktuálně nabízeným portfoliem POS a online nosičů, v průběhu května pak došlo k realizaci prvních 4 kampaní v 210 prodejnách. V rámci drogerií Teta se tak mohli zákazníci setkat s instorovými aktivitami podporujícími značky Parodontax (GlaxoSmithKline), Rexona, Signal a Dove Derma Spa (vše Unilever).

Kartonové produkty Paketo na Zlín FILM FESTU

Kartonové produkty Paketo na Zlín FILM FESTU

Vloženo: 9.6.2016

Novinka člena POPAI CE

Nike Mercurial od WELLENu

Nike Mercurial od WELLENu

Vloženo: 9.6.2016

Novinka člena POPAI CE

Novou kampaň pro Nike právě dokončila retailová agentura WELLEN.

Časopisy Zboží&Prodej a Tovar&Predaj se mění v interaktivní média

Časopisy Zboží&Prodej a Tovar&Predaj se mění v interaktivní média

Vloženo: 9.6.2016

Novinka člena POPAI CE

B2B retailové časopisy Zboží&Prodej a Tovar&Predaj změnily svoji podobu a přicházejí se zcela novým konceptem.

WELLEN potvrzuje, že dobře nastavený retailový prostor pomáhá zvyšovat prodeje

WELLEN potvrzuje, že dobře nastavený retailový prostor pomáhá zvyšovat prodeje

Vloženo: 9.6.2016

Novinka člena POPAI CE

Jediné ocenění v kategorii RETAIL v letošním ročníku soutěže Český Direkt 2016 získala společnost Wellen za kampaň Jedna bedna. Jde o první zlato v téže kategorii v historii Českého Direktu.

Malfini® – luxusní kolekce reklamního textilu se rozšiřuje

Malfini® – luxusní kolekce reklamního textilu se rozšiřuje

Vloženo: 8.6.2016

Novinka člena POPAI CE

V roce 2012 uvedla společnost ADLER Czech, a.s. na trh kolekci luxusního reklamního textilu Malfini®. Všechny produkty pod touto značkou jsou vyrobeny s velkým důrazem na výběr materiálu a jeho finální zušlechtění, které je kvalitativně posunuje na úroveň retailových produktů známých oděvních značek.

MORIS design bodoval na Duhovém paprsku 2016

MORIS design bodoval na Duhovém paprsku 2016

Vloženo: 7.6.2016

Novinka člena POPAI CE

V rámci letošního, již třináctého ročníku soutěže o nejlepší signmakingové realizace Duhový paprsek zabodoval MORIS design s komplexním prodejním řešením pro podporu značek Primalex a Balakryl. A to hned 3x.

PardálOVO bezové získalo stříbrnou medaili v soutěži Pivo České republiky 2016

PardálOVO bezové získalo stříbrnou medaili v soutěži Pivo České republiky 2016

Vloženo: 7.6.2016

Novinka člena POPAI CE

 „PardálOVO bezové“, které vyrábí Budějovický Budvar, získalo druhé místo v soutěži „Pivo České republiky 2016“ v kategorii „Ochucené pivo“. Výsledky byly vyhlášeny v sobotu 4. června na českobudějovickém výstavišti během Slavností piva 2016. Do soutěže se tento rok přihlásilo 65 pivovarů s 339 vzorky piv ve 20 kategoriích.

SÁRA vydala nový katalog

SÁRA vydala nový katalog

Vloženo: 7.6.2016

Novinka člena POPAI CE

POPAI CE startuje další ročník průzkumu o využitelnosti komunikačních médií v místě prodeje

POPAI CE startuje další ročník průzkumu o využitelnosti komunikačních médií v místě prodeje

Vloženo: 7.6.2016

Projekt  RIMM (Retail In-store Media Manual) je kontinuální průzkum, který zkoumá význam a využitelnost  komunikačních prostředků nejen v in-store a zároveň různé atributy spolupráce zástupců maloobchodu s dodavateli značkových výrobků v místě prodeje.

Direct maily společnosti LOGIK bodují

Direct maily společnosti LOGIK bodují

Vloženo: 24.5.2016

Novinka člena POPAI CE

  Komunikace prostřednictvím in-house navržených a vyrobených direct mailů, prezentujících možnosti tiskárny LOGIK, posbírala ocenění na oborových soutěžích i oblibu mezi klienty.

Metaxa zve na domácí party, Kingswood Rosé zase k příjemnému posezení se ciderem

Metaxa zve na domácí party, Kingswood Rosé zase k příjemnému posezení se ciderem

Vloženo: 19.5.2016

Novinka člena POPAI CE

Hned dvě realizace pro produkty z kategorie alkoholických nápojů realizovala společnost Dago. Jednou z nich je originální regálový modul Metaxa, který radí zákazníkům, jak na skvělou domácí party, další 4paletové vystavení nového cideru Kingswood Rosé navozující klidnou atmosféru s lavičkami.

Global Marketing a Dago  jdou společně do retailu

Global Marketing a Dago jdou společně do retailu

Vloženo: 18.5.2016

Novinka člena POPAI CE 

Studenti se zapojují do praxe in-store komunikace

Studenti se zapojují do praxe in-store komunikace

Vloženo: 16.5.2016

POPAI CE realizuje dlouhodobý projekt spolupráce se zástupci a studenty vysokých škol, jejichž zaměřením je obor marketingu, reklamní grafiky a designu. Díky těmto aktivitám je problematika in-store komunikace systematicky zapojována do standardního výukového programu vedle ostatních tradičních formátů marketingové komunikace.

VITANA se stala členem POPAI CE

VITANA se stala členem POPAI CE

Vloženo: 16.5.2016

Společnost VITANA, a.s. je dalším významným zadavatelem reklamy, který se stal novým členem středoevropské pobočky POPAI

Certifikovaný kurz POPAI CE Základy In-store marketingové komunikace

Certifikovaný kurz POPAI CE Základy In-store marketingové komunikace

Vloženo: 13.5.2016

Naučte se s námi základy komunikace v místě prodeje a získejte certifikát!

Průvodce oborem marketing at retail 2016

Průvodce oborem marketing at retail 2016

Vloženo: 13.5.2016

Asociace POPAI CE vydala  novou prezentační publikaci „Průvodce oborem marketing at retail 2016“.

Na veletrhu Reklama Polygraf byli vyhlášeni vítězové soutěže Hvězda 3D reklamy

Na veletrhu Reklama Polygraf byli vyhlášeni vítězové soutěže Hvězda 3D reklamy

Vloženo: 12.5.2016

V rámci odborného programu veletrhu Reklama Polygraf proběhlo 10. 5. 2016 slavnostní vyhlášení výsledků 16. ročníku soutěže o nejlepší reklamní a dárkové předměty Hvězda 3D reklamy. Soutěž představila nejzajímavější novinky v oblasti 3D reklamy na našem trhu.

Světelné magnetické rámy

Světelné magnetické rámy

Vloženo: 26.4.2016

Novinka člena POPAI

Aktuální trendy grafického designu v polepu stěn

Aktuální trendy grafického designu v polepu stěn

Vloženo: 26.4.2016

POPAI CE a Sdružení dodavatelů pro signmaking ČR pořádají další ze společných odborných setkání, které se zabývají aktuálními otázkami nejen z oblasti výroby reklamy a POP aplikací,
ale také trendy v architektuře a designu.

Tajemství úspěchu komunikace prostřednictvím 3D reklamy

Tajemství úspěchu komunikace prostřednictvím 3D reklamy

Vloženo: 14.4.2016

POPAI CE Vás zve na seminář, který se uskuteční 10. 5. 2016 od 13,30 do 15,15 hod

Hala 1, přednáškový sál 1, výstaviště PVA EXPO v Praze Letňanech.

Fandíme pohodlnosti, trendovým barvám a fotbalu!

Fandíme pohodlnosti, trendovým barvám a fotbalu!

Novinka členské společnosti  POPAI CE

Nový katalog Alexfox 2016 opět s dalším rokem "vyrostl". Nepřeberné množství barev u triček, polokošil a dalšího reklamního textilu, nové žádané produkty, trendové sezónní barvy, národní hrdost v podobě triček ve státních barvách, rozšíření froté sortimentu, široká nabídka fleece a gadgety - v nabídce si opravdu komplexně vybere každý. Zachování vysoké kvality při takto velkém portfoliu je vždy prioritním cílem!  

TRENDY V RETAILU 2016

TRENDY V RETAILU 2016

Vloženo: 21.3.2016

Seminář POPAI CE proběhne 20. 4. 2016 od 12,00 do 16,00 hod v přednáškové místnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E,  110 00  Praha 1.

POPAI STUDENT AWARD 2016

POPAI STUDENT AWARD 2016

Vloženo: 15.3.2016

Jubilejní desátý ročník soutěže o nejlepší studentské návrhy projektů in-store  komunikace

POPAI CE pořádá již desátý ročník soutěže POPAI STUDENT AWARD, která je dlouhodobým projektem spolupráce se studenty a zástupci středních a vysokých škol se specializací na marketingovou podlinkovou komunikaci v České republice a na Slovensku.

ČEŠI A REKLAMA v roce 2016

ČEŠI A REKLAMA v roce 2016

Vloženo: 15.3.2016

Letošní ročník pravidelného výzkumu Postoje české veřejnosti k reklamě navazuje na výsledky šetření, které od roku 1993 prováděla agentura Marktest, a.s. a ve kterém pokračuje v posledních letech agentura Factum Invenio a ppm factum.  Doposud bylo realizováno celkem 33 reprezentativních výzkumů, jejichž výsledky tvoří ucelenou vývojovou řadu.

Vstup nových členů do POPAI

Vstup nových členů do POPAI

Vloženo: 2.3.2016

Asociace POPAI CE se od počátku letošního roku rozrostla o dalších pět nových členů. V současnosti představuje členská základna asociace 80 členů, kterými jsou přední společnosti z různých oblastí oboru komunikace v prodejních místech.

Výstupy unikátního průzkumu Shopper Engagement Study Czech Republic

Výstupy unikátního průzkumu Shopper Engagement Study Czech Republic

Vloženo: 8.2.2016

Opakujeme seminář na téma průzkumu Shopper Engagement Study Czech Republic a jeho výsledků z důvodu velkého zájmu odborné veřejnosti. Akce se uskuteční 16.3. 2016 od 12,30 do 16,30 hod přednášková místnost společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1.

POPAI CE vydala Kalendář akcí v oboru marketing at retail 2016

POPAI CE vydala Kalendář akcí v oboru marketing at retail 2016

Vloženo: 3.2.2016

Nový informační materiál  „Kalendář akcí v oboru marketing at retail 2016“  obsahuje seznam akcí v oblasti marketingu, retailu  a in-store komunikace (veletrhů, výstav, konferencí, oborových soutěží, odborných setkání, seminářů) v roce 2016 v ČR a v zahraničí.

Nový ročník soutěže Hvězda 3D reklamy byl zahájen

Nový ročník soutěže Hvězda 3D reklamy byl zahájen

Vloženo: 31.1.2016

Asociace POPAI CENTRAL EUROPE a společnost M.I.P. Group vyhlásily 16. ročník prestižní soutěže nejlepších reklamních a dárkových předmětů Hvězda 3D reklamy.

Fúze asociací POPAI CE a A3DR

Fúze asociací POPAI CE a A3DR

Vloženo: 21.1.2016

Zástupci oborových asociací POPAI CE a A3DR se dohodli na sloučení obou asociací do jedné asociace POPAI CE včetně propojení členské základny.

BEST OF IN-STORE

BEST OF IN-STORE

Vloženo: 16.1.2016

POPAI CE vás zve na seminář, který se uskuteční 17. 2. 2016 od 12,00 do 16,00 hod v přednáškové místnosti společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1.

POPAI PF 2016

POPAI PF 2016

Vloženo: 21.12.2015

Přejeme krásné Vánoce a nový rok 2016 plný zdraví, úspěchů a pohody!

Studenti navrhli nové projekty komunikace v prodejních místech

Studenti navrhli nové projekty komunikace v prodejních místech

Vloženo: 20.12.2015

Asociace POPAI CE ocenila již po deváté nejlepší studentské návrhy projektů v oblasti in-store komunikace. Vyhlášení výsledků devátého ročníku soutěže POPAI STUDENT AWARD proběhlo na konci listopadu v rámci slavnostního večera POPAI DAY 2015.

Investice do reklamy v místě prodeje představují více jak 6 miliard Kč

Investice do reklamy v místě prodeje představují více jak 6 miliard Kč

Vloženo: 20.12.2015

Asociace reklamy v místě prodeje POPAI ve spolupráci s mediální agenturou OMD Czech již pátým rokem zveřejňuje výsledky monitoringu investic do produkce reklamy v místě prodeje. K dispozici jsou tak v Česku informace o objemu investic do výroby reklamy v místě prodeje v letech 2010 - 2014 a také informace o jejich struktuře.

JAK SE NAKUPUJE V ČESKU?

JAK SE NAKUPUJE V ČESKU?

Shopper Engagement Study CZECH REPUBLIC 2015 Zpráva z výzkumu.

 

 

POPAI CE má nové členy

POPAI CE má nové členy

Vloženo: 20.12.2015

Do asociace POPAI CENTRAL EUROPE vstoupily dvě další společnosti: Cheil a Red Bull Česká republika.

Soutěž POPAI AWARDS 2015 ocenila nejlepší projekty komunikace v prodejních místech

Soutěž POPAI AWARDS 2015 ocenila nejlepší projekty komunikace v prodejních místech

Vloženo: 9.12.2015

Soutěž POPAI AWARDS, kterou každoročně pořádá středoevropská pobočka POPAI, je již tradičně vnímána jako významná událost oboru in-store marketingu pro tvůrce i zadavatele realizací v místech prodeje. Soutěžní expozice je vždy jedinečnou příležitostí, kdy se zástupci odborné veřejnosti mohou seznámit s novými způsoby a formami komunikace se zákazníky v hlavních segmentech trhu a získat přehled o nejvýraznějších trendech na trhu in-store komunikace.

Prima Zlatá pecka 2015 má short list

Prima Zlatá pecka 2015 má short list

Vloženo: 8.12.2015

Prima Zlatá pecka má rekordních 168 prací od 58 českých a slovenských agentur. Nejvíce nominací: Havas Worldwide Prague, Saatchi&Saatchi Prague, Media One, GUIDELINE, LOOSERS a DARK SIDE. Slováci opět útočí na Prima Zlatou pecku: Core4, Istropolitana Advertising, MADE BY VACULIK, CREO/ Young&Rubicam

Pozvánka na seminář Shopper Engagement Study Czech Republic 2015

Pozvánka na seminář Shopper Engagement Study Czech Republic 2015

Vloženo: 6.11.2015

Seminář POPAI CE představí exkluzivně vybrané výsledky nejrozsáhlejšího syndikovaného výzkumu nákupního chování v českých supermarketech a hypermarketech. Akce proběhne 8. 12. 2015 od 12,30 do 16,30 hod v přednáškové místnosti i Ipsos s.r.o.,Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E,  Praha 1.

 Prima Zlatá pecka startuje s kultovními Reklamožrouty.

Prima Zlatá pecka startuje s kultovními Reklamožrouty.

Vloženo: 6.10.2015

Prima Zlatá pecka a Český národní panel začínají měřit herce v reklamě
Prima Zlatá pecka: letos s předsedou poroty Antonínem Kratochvílem
Sežerou reklamožrouti Prima Zlatou pecku?

LOGIK je novým členem POPAI CE

LOGIK je novým členem POPAI CE

Vloženo: 30.9.2015

Asociace POPAI CENTRAL EUROPE má dalšího nového člena, kterým je společnost LOGIK, s.r.o.  

Redesign serveru Místo prodeje.cz

Redesign serveru Místo prodeje.cz

Vloženo: 29.9.2015

Odborný server Místo prodeje.cz, který přináší informace z oboru marketingu v místě prodeje, jak v rámci České republiky, tak i v zahraničí, vstoupil  do své další, vylepšené fáze, neboť zcela změnil svoji grafickou podobu a také strukturu jednotlivých svých kategorií.

Networking party POPAI tentokrát v jihomoravském Bzenci

Networking party POPAI tentokrát v jihomoravském Bzenci

Vloženo: 29.9.2015

Místem letošního setkání členů asociace POPAI CENTRAL EUROPE se stal Bzenec.  Díky spolupráci s bzeneckým Zámeckým vinařstvím akce proběhla  v polovině září v romantickém prostředí zámečku, který zde po staletí představuje slávu zámeckého vinařství ve významné vinařské oblasti Slovácka. 

Sportovní den mistrů českého retailu v nové podobě slavil úspěch

Sportovní den mistrů českého retailu v nové podobě slavil úspěch

Vloženo: 17.9.2015

Původně golfový turnaj RETAIL MASTERS DAY, jehož 12. ročník se konal ve čtvrtek 10. září 2015 na pražské Zbraslavi a v blízkém Radotíně, se letos představil v nové podobě. Vedle golfového turnaje se mohli zástupci českého retailu a FMCG firem zúčastnit také beach volejbalového a tenisového turnaje. Součástí sportovního dne byl i bohatý doprovodný program pro nehráče.

Do POPAI vstoupila společnost G.N.P.

Do POPAI vstoupila společnost G.N.P.

Vloženo: 15.9.2015

Novým členem asociace POPAI CENTRAL EUROPE se stala společnost G.N.P. spol. s r.o.

Valná hromada POPAI CE zvolila nové vedení asociace

Valná hromada POPAI CE zvolila nové vedení asociace

Vloženo: 15.9.2015

Na valné hromadě asociace POPAI CENTRAL EUROPE, která se konala 11. 9. 2015 v Bzenci, proběhly volby zástupců vedení asociace pro další volební období.

Omnichannel Retailing

Omnichannel Retailing

Vloženo: 28.7.2015

Odborný seminář POPAI CE se zaměří na nejnovější  vývoj v oblasti Omnichannel strategií v retailu.  Akce se uskuteční 22. 9. 2015 od 12,30 do 16,30 hod v přednáškové místnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E,  110 00  Praha 1.

POPAI CE má další  dva nové členy

POPAI CE má další dva nové členy

Vloženo: 6.7.2015

Členská základna středoevropské pobočky POPAI se rozšířila o další nové členy, kterými jsou společnosti ExTech, s.r.o.  a MANUFAKTURA  - Český národní podnik s.r.o.  POPAI CE má nyní  75 členů, kteří patří k významným subjektům v oboru  marketingové komunikace v místě prodeje.

DAGO, Mondelez a Rémy Cointrau završily vítězné tažení na POPAI AWARDS v Paříži

DAGO, Mondelez a Rémy Cointrau završily vítězné tažení na POPAI AWARDS v Paříži

Vloženo: 21.6.2015

POPAI Awards Paris mají své vítěze, do Česka putují dvě ocenění pro společnost DAGO, jedno z nich společně s Mondelez, druhé s Rémy Cointreu Czech Republic. První je zlato v kategorii za interaktivní regálové čelo Milka. DAGO společně s Mondelez za něj v lokální a globální soutěži dříve získalo již dvě ocenění. Druhá cena je stříbrné místo také za regálové čelo, tentokrát pro značku Jägermeister od Rémy Cointreau Czech Republic. Obě ocenění jsou v kategorii Events.

Proč design?

Proč design?

Vloženo: 11.6.2015

Jaký je skutečný význam designu v marketingové komunikaci? Jak design pomáhá zadavatelům reklamy posílit značku a zvyšovat její hodnotu? Vyplatí se do něj investovat? Na tyto otázky odpověděl seminář POPAI CE, který se prostřednictvím prezentujících osobností z oblasti designu exkluzivně věnoval aktuální roli designu a představil konkrétní příklady, jak design jako účinný komunikační nástroj dokáže přiblížit značku spotřebitelům.

Obchodní řetězec Globus vstupuje do POPAI CE

Obchodní řetězec Globus vstupuje do POPAI CE

Vloženo: 7.6.2015

Novým členem asociace POPAI CENTRAL EUROPE se stala společnost Globus ČR, k.s., která v současné době provozuje v České republice 15  hypermarketů Globus a 3 samostatné Baumarkty.  

Profesor Ing. Gustav Tomek, DrSc. získal nový titul

Profesor Ing. Gustav Tomek, DrSc. získal nový titul

Vloženo: 22.5.2015

Dlouholetý viceprezident České marketingové společnosti a předseda hodnotitelské komise soutěže Marketér roku, kterou pravidelně již deset let vyhlašuje Česká marketingová společnost, získal titul Čestný marketér roku 2014

Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky soutěže Marketér roku 2014

Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky soutěže Marketér roku 2014

Vloženo: 22.5.2015

V podvečer 21. května 2015 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže Marketér roku. 

POPAI MASTERS  CERTIFIED

POPAI MASTERS CERTIFIED

Vloženo: 3.5.2015

MARKETING AT RETAIL TOP LEVEL MIX
TRADIČNÍ TÉMATA, NETRADIČNÍM ZPŮSOBEM, NA TOP ÚROVNI
Nový certifikovaný program pro zkušené profesionály z oboru marketing at retail proběhne 25. 6. 2015 od 10 do 16 hod v nových školících prostorách Global Centrum, Podkovářská 674/2,  Praha 9.

Nové trendy využití materiálů v architektuře a designu

Nové trendy využití materiálů v architektuře a designu

Vloženo: 2.5.2015

POPAI CE a Sdružení dodavatelů pro signmaking ČR pořádají další ze společných odborných setkání, které se zabývají aktuálními otázkami nejen z oblasti výroby reklamy a POP aplikací,ale také trendy v architektuře a designu.

Význam Digital Signage v marketingové komunikaci stále roste

Význam Digital Signage v marketingové komunikaci stále roste

Vloženo: 2.5.2015

Oblast Digital Signage získává stále větší důležitost v marketingové komunikaci a marketingovém mixu, jak ukazuje poslední průzkum Out-of-home Video Advertising Bureau Europe (OVAB). Point of Sale, který známe ze současných konceptů obchodních míst, se dynamicky rozrůstá na Point of Information. Informace jsou zkrátka všude.

Chytré předměty pro vyšší úroveň zákaznických zážitků

Chytré předměty pro vyšší úroveň zákaznických zážitků

Vloženo: 1.5.2015

Jak bude probíhat nakupování v příštích letech? Podle tvůrců velkolepého městského projektu Europa City, který má v roce 2021 vzniknout na severu Paříže a který bude kombinací obřího nákupního centra s rekreační a  kulturní zónou XXL,  by se měl způsob nakupování  vyvíjet  zejména ve dvou hlavních směrech.

Vítězové  POPAI CE AWARDS uspěli v mezinárodních oborových soutěžích

Vítězové POPAI CE AWARDS uspěli v mezinárodních oborových soutěžích

Vloženo: 5.4.2015

V minulém týdnu proběhly dvě světové soutěže o nejlepší projekty in-store komunikace, které patří k vrcholným událostem oboru marketingu v místě prodeje.  V obou soutěžích se úspěšně utkali s globální  konkurencí vybraní vítězové národního kola soutěže POPAI CE Awards a umístili se mezi nejlepšími z celého světa.  

 POP komunikace očima zadavatelů

POP komunikace očima zadavatelů

Vloženo: 31.3.2015

Longitudinální průzkum POPAI CE a OMD
POPAI CE realizovala ve spolupráci s agenturou OMD  další ročník pravidelného průzkumu, který dlouhodobě analyzuje postoje zadavatelů reklamy k prostředkům in-store komunikace.

Společnost Global Marketing se stala novým členem POPAI CE

Společnost Global Marketing se stala novým členem POPAI CE

Vloženo: 27.3.2015

Do asociace POPAI CENTRAL EUROPE vstoupila další významná společnost, která působí na poli in-store komunikace.  

Jak důležitý je design v marketingové komunikaci?

Jak důležitý je design v marketingové komunikaci?

Vloženo: 17.3.2015

Vyplatí se do něj investovat? A pomáhá vůbec prodávat?
Odborný seminář POPAI CE bude exkluzivně věnován nejnovějším trendům  v designu a jeho aktuální roli v marketingové komunikaci.  Akce se uskuteční 16. 4. 2015 od 13 do 16 hod v přednáškové místnosti  Ipsos s.r.o., Slovanský dům,   Na Příkopě 22, vchod E,  Praha 1.

Plzeňský Prazdroj vstupuje do POPAI

Plzeňský Prazdroj vstupuje do POPAI

Vloženo: 27.2.2015

Společnost Plzeňský Prazdroj, a. s.  je dalším významným zadavatelem reklamy, který se stal novým členem středoevropské pobočky POPAI. Zároveň rozšiřuje členskou základnu sekce „Klub zadavatelů POPAI CE“.
 

Mezinárodní výzkum strategického řízení v malých, středních a rodinných firmách

Mezinárodní výzkum strategického řízení v malých, středních a rodinných firmách

Vloženo: 26.2.2015

Malé a střední firmy začínají systematickému strategickému řízení věnovat pozornost, zároveň ale stále mají v řadě aspektů prostor k efektivnějšímu způsobu řízení. Svoji konkurenceschopnost a rozvoj mohou dále podpořit například intenzivnější prací se strategickými informacemi, zaměřením na některé typy inovací, využíváním potenciálu, který nabízejí zahraniční trhy, nebo systematičtějším řízením implementace strategie.

Studenti představí již po deváté návrhy nových komunikačních projektů pro místo prodeje

Studenti představí již po deváté návrhy nových komunikačních projektů pro místo prodeje

Vloženo: 20.2.2015

POPAI CE vyhlásila již devátý ročník soutěže POPAI STUDENT AWARDS, která je dlouhodobým projektem spolupráce  se studenty a zástupci středních a vysokých škol se specializací na marketingovou podlinkovou komunikaci v České republice a na Slovensku.  

Reklama Polygraf 2015 – přípravy v plném proudu!

Reklama Polygraf 2015 – přípravy v plném proudu!

Vloženo: 20.2.2015

Přípravy 22. ročníku veletrhu reklamy, médií, polygrafie a obalů jsou v plném proudu. V současné době probíhá akvizice vystavovatelů a je připravován doprovodný program veletrhu, který je organizován ve spolupráci s odbornými profesními asociacemi a sdruženími. POPAI CE bude opět jedním z odborných partnerů a vystavovatelů veletrhu.

 Best of in-store v Bratislavě

Best of in-store v Bratislavě

Vloženo: 12.2.2015

POPAI CE pořádá  další odborný seminář „Best of in-store“, který se tentokrát uskuteční v Bratislavě.
Akce proběhne   12.3. 2015 od 12,00 do 16,00 hod v  hotelu Barónka * * * *,  Mudrochova 2, Bratislava –Rača. 
   

BEST OF IN-STORE

BEST OF IN-STORE

Vloženo: 14.1.2015

POPAI CE vás zve na odbornou akci, která se uskuteční 11. 2. 2015 od 13,00 do 16,00 hod  v přednáškové místnosti společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům,  Na Příkopě 22, vchod E,
110 00  Praha 1.

POPAI představila nejlepší studentské návrhy projektů in-store komunikace  za rok 2014

POPAI představila nejlepší studentské návrhy projektů in-store komunikace za rok 2014

Vloženo: 14.1.2015

Asociace POPAI CENTRAL EUROPE vyhlásila výsledky již osmého ročníku soutěže POPAI STUDENT AWARD, která každoročně zviditelňuje studentské návrhy projektů komunikace  v místě prodeje, jejichž  autory jsou  studenti vysokých a středních škol se specializací na marketingovou podlinkovou komunikaci. 
   

ARCHIV NOVINEK

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Webové stránky vytvořilo eStudio.czWebdesign & SEO | Postaveno na ReflexCMS