Termín: 23. 11. 2017
Konferenční centrum TOP Hotel Praha, Blažimská 1781/4, 149 00 Praha 4 – Chodov
Skvělou atmosféru celé akce si můžete připomenout v následujícím videu
Retail se už také v Česku stává místem, kde se lidé chtějí potkávat, poznávat nové trendy na vlastní kůži a sdílet své zkušenosti. Je nejen prodejním místem, ale skutečnou službou zákazníkům, nabízí více než produkty nebo služby.
Místa prodeje se mění na komunitní centra, kde se lidé z dané lokality mohou setkávat. Jen sociální média a nákup po internetu zákazníkům nestačí. Vznikají tak nové příležitosti, jak přesněji vyhovět individuálním požadavkům určitých cílových skupin zákazníků, vytvářet pro ně exkluzivní nabídku.
V rámci in-store konceptů jsou budovány komunity zákazníků kolem konkrétní značky s cílem nabídnout nové formy nákupních zážitků, podpořit prodej značky, získat a udržet zákazníky. Místo prodeje umožňuje zákazníkům zažít značku a její hodnoty, zážitkové prostředí nabývá na atraktivitě.
Spojení volnočasových aktivit a nakupování, netradiční využití a účely prodejních míst otevírají nové možnosti retailu. A to i s využitím digitálních médií a jejich propojení na prostředí kamenných prodejen.
Novou roli hraje prodejní personál: dává retailu lidský rozměr.
8:45 – 9:45 | Registrace účastníků
9:50 – 10:00 | Úvodní slovo
10:00 – 12:20 | Dopolední část konference
12:30 – 14:00 | Polední pauza, oběd
14:00 – 15:20 | První odpolední přednáškový blok
15:20 – 15:40 | Pauza, občerstvení
15:40 – 16:45 | Druhý odpolední přednáškový blok
17:45 – 24:00 | Gala večer POPAI DAY 2017
Moderují
Petr Šimek, Managing Director, WELLEN a.s.
Linda Petrová, Creative Director, WELLEN a.s.
9:50 – 10:00 Úvodní slovo
Přednáškový blok: Retail jako nová platforma pro budování značky
10:00 – 10:40
Retailtainment 2025: From Retail to Vitail
- The new role for local retail
- Next level of shopper engagement
- The world of best practices
- Golden rules for the future
Přednášející: Frank Rehme, Managing Partner, gmvteam GmbH, Německo (Přednáška proběhne v angličtině.)
10:40 – 11:05
MAKRO Akademie – nová cesta ve službách pro zákazníky
Komplexní B to B služba pro komunity zákazníků.
Přednášející: Petr Stádnik, Makro Akademie Executive chef, MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o
11:05 – 11:30
Pop-up store jako marketingový nástroj
Přednášející: Lucie Klusáková, Marketing Cukrovinky, Nestlé Česko s.r.o.
11:30 – 11:55
Footshop - Proč vlastně máme prodejnu?
Přednášející: Lenka Zbořilová, Retail Manager, Footshop
11:55 – 12:20
Úspěšný příběh Ambiente
Ambiente
znamená v překladu prostředí. Naše Ambiente tvoří lidé, pro které je
základem všeho snažení vracející se host. Proto při vytvářeni nových
konceptů sestavujeme realizační tým, ve kterém se potkává architekt,
provoz a marketing. Jak realizace nových konceptů probíhá?
Přednášející: Filip Šimoník, marketingový šéf skupiny Ambiente
12:30 – 14:00 Polední pauza, oběd
Přednáškový blok: Retail jako místo pro komunitu a zážitek
14:00 – 14:40
Různí zákazníci, různé zážitky
Hlubší pohled na retail přes vybrané generace zákazníků.
Přednášející: Andrea Vozníková, CI Shopper Leader, Nielsen ČR/SR
14:40 – 15:20
Diskuzní panel: Budování komunity kolem značky
Příklady z HORECA segmentu a z maloobchodních prodejen.
15:20 – 15:40 Pauza, občerstvení
15:40 – 16:05
VNITROBLOCK: jaký mix zábavy a komerce hledá dnešní zákazník?
Proč je Vnitroblok tak přitažlivý pro různé zákazníky?
Přednášející: Lukáš Žďárský, spolumajitel, Vnitroblock
16:05 – 16:45
Shopping trends
Trendy
v retailu z pohledu různých formátů, propojování retailu s
restauracemi, neprodejní formáty atd. Retail jako místo setkávání,
zážitků a interakce se značkou.
Přednášející:
Jean-Jacques Vandenheede, European Business Insight Director, Nielsen
Company, Belgie (Přednáška proběhne v angličtině.)
16:45 Závěr konference
Změna programu vyhrazena
17:45 - 18:30 Welcome drink, občerstvení na úvod
18:30 - 20:50 Slavnostní vyhlášení výsledků soutěží Hvězda 3D reklamy
2017, POPAI STUDENT AWARD 2017 a POPAI AWARDS 2017
od 21.00 Degustace vín, raut, hudba, networking…
PROGRAM GALA VEČERA PROBĚHNE ZA PODPORY GENERÁLNÍHO PARTNERA SPOLEČNOSTI FREEBOARD EUROPE S.R.O.
Exkluzivním dodavatelem vín pro akci POPAI DAY 2017 je Zámecké vinařství Bzenec.