Středoevropská kancelář POPAI pořádá konferenci,
jejíž program se zaměří na současné výzvy a potenciál oboru
marketingové komunikace v prodejních místech u nás a v zahraničí.
Místo
prodeje skýtá dle posledních průzkumů ve srovnání s ostatními typy
médií nejvíce prostoru a příležitostí pro umístění reklamy a pro
efektivní komunikaci se spotřebiteli. Program konference odhalí konkrétní cesty a způsoby, jak lze využít aktuálních trendů a pozitivního vývoje v in-store pro vyšší úspěšnost projektů v místech kontaktu se zákazníky.
Konferenci moderuje: Pavel Brabec, prezident AČRA
11,30 – 12,30
Registrace účastníků, občerstvení, welcome drink – sekt Soare Elegance demi sec
Degustace top řady vín Zaječí vrch z Vinařství Zaječí
Exkluzivním dodavatelem vín a sektů je společnost Soare sekt.
12,30 – 13,15
Shopper
insights: od nákupního záměru až po nákupní rozhodnutí. Jak mohou
zadavatelé reklamy ovlivnit nákupní chování mimo místo prodeje a v místě
prodeje?
Bram Nauta, generální ředitel Instore Shopper Marketing Instituut, Holandsko
Přednáška v angličtině.
13,15 – 14,15
Nejnovější analýzy postojů zadavatelů reklamy k in-store komunikaci v kontextu ostatních mediatypů. Interaktivní vstupy vybraných zadavatelů – účastníků průzkumu.
Daniel Jesenský, jednatel
společnosti DAGO A.P.C, s.r.o., vice -prezident POPAI CENTRAL EUROPE,
Olga Schneiderová, Energizer Czech, Marek Bouček, Heineken Česká
republika, Ivo Kaňovský, Soare sekt a.s. , Jan Košťál, Imperial Tobacco ČR, Petr Miláček, OMD
14,15 - 14,55
Ovládněte
reklamu v místě prodeje. Ukázky nejatraktivnějších in-store realizací
2011, časté chyby zadavatelů, doporučení v in- store komunikaci,
případová studie zadavatele reklamy.
Dana
Běloušková, Sales Director, POS Media Czech Republic, Tomáš Štumpa,
Category & Shopper Marketing Executive, GlaxoSmithKline
14,55 – 15,10
Přestávka
15,10 – 15,50
Service
Design for retail concept innovation Nové in-store koncepce a jejich
implikace v rámci inovace prodejních formátů v kontextu silně konkurenčního maloobchodního prostředí. Konkrétní příklady inovativních projektů včetně koncepce AirBank, která je určena pro trh v ČR.
Massimo Fabbro, zakladatel a výkonný ředitel Crea International, Itálie
Přednáška v angličtině.
15,50 – 16,10
Nový
evropský projekt digital signage pro podporu image jako součást
komunikační strategie značky – případová studie, aplikace na našem trhu
Aleš Štibinger, Country and Sales Manager, Mood media Group
16,10 – 16,20
Přestávka
16,20– 17,00
Zákazník na prvním místě
Marketingová komunikace v místě prodeje musí být pro zákazníka především relevantní.
Pavel Los, Global POS Manager, Shell Retail - Fuels Marketing, Shell Czech republic, a.s.
17,00 – 17,30
Shopper Marketing – zdroj pro kvalitní retailová strategická rozhodnutí (případové studie)
Miroslav Oupic, Research and Database Consultant, Shopper Marketing Prague, s.r.o.
17,30– 18,45
Diskuzní panel pod garanci Klubu zadavatelů POPAI CE
Značka jako hlavní obět cenových válek
Značky jsou mrtvé, ať žije cena! Je
tomu skutečně tak, nebo mají značky šanci přežít svoji klinickou smrt
zapříčiněnou cenovým vykrvácením a vrátit se k hodnotám, které dříve
reprezentovaly a hlásaly? Místo prodeje se změnilo díky cenovým válkám a
ekonomické krizi v bojiště, na kterém značky nemají prostor a cena
čistí trh. Jak dalece za to mohou výrobci, spotřebitelé nebo třeba
politika řetězců? O tom a mnohém dalším se bude diskutovat v přítomnosti
nejpovolanějších. Účastníci panelu:
Tomáš Poucha, spoluzakladatel Marketingového Institutu při VŠE Praha,
Martina Malcová, vedoucí oddělení marketingu, SPAR Česká obchodní společnost s.r.o.
Hana Samešová, vedoucí nákupního oddělení, SPAR Česká obchodní společnost s.r.o.
Miroslav Černý, Customer Insight Manager, Tesco Stores ČR a. s.
Richard Krejčí, Generální ředitel, BOLTON CZECHIA, spol. s r. o.
Josef Voltr, Country Business Manager, NESPRESSO, Nestlé Česko, s.r.o.
Petr Hříbal, šéfredaktor časopisu Zboží &Prodej
Partnerem diskuzního panelu je Marketingový institut při VŠE Praha.
moderátor Jaroslav Novák, výkonný ředitel McCoy & Partner, garant Klubu
zadavatelů POPAI CE
18,45
Závěr konference
19,30 Welcome drink
20,00 – 21,00 Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI AWARDS 2011
a POPAI STUDENT AWARD 2011
21,00 – 24,00 Degustace Svatomartinských vín 2011 z Vinařství Zaječí
Soutěž „Sommeliérem nanečisto“ ( zkuste poznat 5 vzorků vín)
Bohatá tombola
Raut, hudba
Exkluzivním dodavatelem vín a sektů je společnost Soare sekt.
Gala večer proběhne v prostorách Hotelu Praha, Sušická 20, Praha 6.
Registrační
poplatek na konferenci zahrnuje účast na konferenci, občerstvení,
sborník akce Marketing at-retail POPAI show 2011, dárky pro účastníky,
vstupenku pro 2 osoby na gala večer.
Generální partner
Hotel Praha
Hlavní partneři
WELLEN, a.s.
STI Česko s.r.o.
Branaldi s.r.o.
Soare sekt, a.s.
REDA, a.s.
Partneři
DAGO, s.r.o.
STORY DESIGN, a.s.
ROSS s.r.o.
Willson & Brown Czech s.r.o.
Budějovický Budvar n.p.
Kofola - Rajec
Willson & Brown Czech s.r.o.
Energizer Czech, spol. s r.o.
Wilkinson Sword
Tess promotion, s.r.o.
ČMS
M.I.P. Group, a.s.
AKA
Sdružení dodavatelů pro signmaking ČR
AČRA
Sponzoři
BIBS – vysoká škola
Ritter CZ s.r.o.
Red Bull
Figrema s.r.o.
Shopper Marketing Prague
Hlavní mediální partner
Zboží & Prodej
Mediální partneři
Výběr media
www.abcreklama.sk
Brands & Stories
Moderní obchod
D marketing
Český rozhlas
Slovenský výber