Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Prodejce jízdní kol Bikero kupuje konkurenta Cycology

Vloženo: 29.1.2024

Novinka člena POPAI CE

Český prodejce jízdních kol Bikero převezme s koncem ledna společnost Cycology. Součástí transakce jsou e-shop a kamenné prodejny s ročními tržbami kolem 90 milionů korun. Pro Bikero je tato investice dalším z klíčových kroků strategického rozvoje na trhu jízdních kol a cyklistického vybavení pro širokou veřejnost. Cenu se obě strany rozhodly nezveřejňovat.

Posilování svého tržního podílu je pro Bikero dlouhodobě deklarovaným cílem. „Těší nás, že každoročně rosteme dvojciferným tempem na trhu, který stále čelí mnohým výzvám. Akvizice Cycology do této strategie dobře zapadá, umožní nám výrazně rozšířit zákaznickou základnu, produktové portfolio a posílit i nadstandartní servis,“ říká Jan Coufal, spoluvlastník společnosti Bikero, podle kterého jde v segmentu prodejců jízdních kol o nejvýznamnější transakci v posledních několika letech.

Firma Cycology vznikla v roce 2013 s působností zejména na severu Čech. Vedle vlastního e-shopu ji tvoří také prodejna v Liberci a Jablonci nad Nisou. Bikero hodlá značku Cycology i její prodejny zachovat a se svým zázemím a know-how ji podporovat v dalším rozvoji. Bikero kupuje v Cycology 90 procent, zbylý podíl pak získá současný jednatel společnosti Ondřej Bereckei.

 

 

„Bikero výrazně investovalo do nového distribučního centra, do kterého Cycology postupně stěhujeme. Z odlišného charakteru nabízených produktů budou těžit zákazníci obou e-shopů. Bikero bude obohaceno zejména o cyklistické komponenty a pro změnu zákazníkům Cycology se rozšíří nabídka samotných jízdních kol,“ uvádí Martin Kudrna výkonný ředitel a spoluvlastník Bikero s tím, že do budoucna se chce soustředit i na marketingové aktivity v domovské oblasti Cycology.

Za loňský rok tržby Bikero dosáhly na 150 milionů korun. Cycology loni utržila 90 milionů. Letos by jejich konsolidované tržby měly dosáhnout až na 300 milionů korun, čímž by se společně zařadily mezi největší hráče na trhu prodejců jízdních kol.

Značku Bikero založil v roce 2015 Jan Coufal. Součástí e-shopu byly doposud také tři kamenné obchody v Praze, jeden v Hradci Králové a v loňském roce otevřený sklad s výdejnou v Brandýse nad Labem. Vedle České republiky dodává prostřednictvím svého e-shopu cyklistické zboží také slovenským zákazníkům. Bikero ročně prodá na 7000 jízdních kol a dalšího cyklistického vybavení včetně zákaznicky nejoblíbenějších kategorií, jako jsou dětská a horská kola, gravel nebo elektrokola.

 

CZECH PROMOTION

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS