26.03.2023

In-store projekty mladých talentů se představí již po sedmnácté

Dlouhodobý projekt soutěže POPAI STUDENT AWARD úspěšně spolupracuje se studenty a zástupci středních a vysokých škol se specializací na marketingovou komunikaci a prezentuje práce mladých talentů v oboru komunikace v retailu.


Letos probíhá již 17. ročník soutěže, kdy studenti soutěží o nejlepší návrhy projektů v retailu dle zadaných briefů od konkrétních zadavatelů - partnerů soutěže.


Partnery soutěže POPAI STUDENT AWARD 2023 jsou společnosti:

Coca-Cola HBC pro kategorii Nejlepší grafický 2D návrh,

Plzeňský Prazdroj  pro kategorii Nejlepší design POP materiálu (3D),

Nestlé Česko pro kategorii Nejlepší návrh in-store komunikační kampaně.


Pro soutěžící i zadavatele reklamy je soutěž jedinečnou příležitostí k navázání spolupráce prostřednictvím zajímavých a kreativních návrhů studentů – budoucích profesionálů v našem oboru. 

Mezi soutěžícími minulých ročníků byli například studenti z Fakulty mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické, Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, z Vysoké školy kreativní komunikace, ze Střední umělecké školy v Ostravě, ze Střední školy vizuální tvorby v Hradci Králové, ze Střední školy mediální grafiky a tisku i ze Střední odborné školy multimediálních studií v Poděbradech. 

Ocenění vítězům soutěže budou slavnostně předána v rámci POPAI DAY 2023, který se uskuteční 23. listopadu 2023 v kongresovém centru O2 universum v Praze 9.

Podívejte se na informace o právě probíhajícím ročníku soutěže i na vítězné práce loňského ročníku vč. katalogu všech soutěžních prací

Doporučené aktuality

Kalendář akcí

Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙