Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

18.5.2017

Tajemství úspěchu komunikace prostřednictvím 3D reklamy 2017

Termín: 18. 5. 2017 od 13,00 do 16,00 hod.

Místo konání: přednáškový sál Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, 110 00 Praha 1

Účastníci semináře si zde mohou stáhnout prezentace ze semináře.

POPAI CE pořádá další ročník semináře o úspěšném využití předmětů 3D reklamy v rámci projektů marketingové komunikace.

Význam reklamních předmětů v rámci projektů marketingové komunikace pro dlouhodobé vztahy s klienty. Jak najít a vybrat ten správný reklamní předmět, který bude fungovat, jak si představujeme?  Na co je nutno myslet při návrhu a výběru dárku -  tipy a zajímavosti. 

Případové studie projektů a kampaní s využitím reklamních a dárkových předmětů z pohledu zadavatelů reklamy.

Moderuje: Viera Černá, garant sekce Reklamní předměty POPAI CE


Program semináře

12,30 – 13,00  Registrace účastníků semináře

13,00 – 14,20   První část semináře

14,20 – 14,50   Pauza na kávu a občerstvení

14,50 -  16,00  Druhá část semináře


Prezentace a přednášející

  • Jak vybrat správného dodavatele promočních materiálů a dárků pro spotřebitele a jak předejít možným rizikům, reálné příklady řešení krizových situací.  Pohled zadavatele. 

    Magdaléna Slámová, Senior Procurement Officer CRSR,  Unilever CR

  • Využití 3D reklamy v rámci on-trade proma. Pohled zadavateleVlasta Vlasáková, Off-Trade Communication Manager, Budějovický Budvar, n. p. 
  • Jak funguje ekologicko - umělecký koncept v marketingovém mixu?

    Umělecká lavička tieto.  Případová studie.
    Jakub Mastík, Obchodní ředitel, RESPIRO,  utopia design s.r.o.

  • Jak úspěšně využít reklamní předměty v rámci projektů marketingové komunikace pro dlouhodobé vztahy s klienty?
    Kryštof Sýkora, Jednatel, Továrna-Design, s.r.o.
  • Ponožky od babičky -  jak využít dárkové předměty neziskové organizace?
    Jiří Hrabě, Ředitel, Elpida o.p.s.
  • CSR, která Vaši firmu vyčlení z řad konkurence.

    Up-cycled reklamní předměty pro společnost E.ON. Případová studie.
    Jakub Mastík, Obchodní ředitel, RESPIRO,  utopia design s.r.o

Změna programu vyhrazena.

Mediálním partnerem akce je časopis Zboží & Prodej.

Podmínky účasti na semináři

Pro členy POPAI CE je účast na semináři zdarma.

Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí 2.000,- Kč + 21 %DPH, tj. celkem 2.420,- Kč.

Počet účastníků je omezen s ohledem na kapacitu sálu, proto prosíme o zaslání přihlášky co nejdříve. Účastnický poplatek uhraďte do data konání semináře.

Soubory ke stažení

Pozvánka na seminář Trendy ve 3D (167,91 KB)

Přihláška na akci

*
*
*
*
*
*
*
*

Položky označené * jsou povinné.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Webové stránky vytvořilo eStudio.czWebdesign & SEO | Postaveno na ReflexCMS