Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

24.6.2021

Retail Trouble Shaker - Software v retailu 

Jak zefektivnit řízení in-store projektů?

Termín: 24. 6. 2021 od 13.00 do 14.30 hod

Virtuální seminář POPAI

 

 

 

Retail Trouble Shaker je speciální forma odborného semináře o vybraných tématech, která aktuálně řeší maloobchodníci, značkoví výrobci a další subjekty zaměřené na shopper marketing a komunikaci v retailu. 

Tentokrát se budeme věnovat vysoce aktuálnímu trendu digitalizace procesů ve firmách, konkrétně efektivnímu využití softwarových systémů a programů, které pomáhají řídit in-store kampaně, in-store aplikace a další řešení v retailu a zjednodušují proces realizace těchto projektů.

Jaký je optimální program či softwarová platforma, které dokážou zlepšit řízení vašich kampaní v retailu, konsolidovat data a podklady z různých zdrojů a zefektivnit spolupráci se subjekty, které jsou do projektu zapojeni? Jaké funkcionality musí platforma nabídnout pro vyšší úroveň fungování in-store projektů? Co v současnosti chybí k tomu, aby se softwarové systémy staly účinnějším pomocníkem?

Seminář přestaví výsledky nového exkluzivního výzkumu, který mapuje současnou situaci na našem trhu v oblasti využívání softwarových platforem v rámci retailových projektů z pohledu značkových výrobců i agentur. Zároveň se zabývá potenciálem využití, dalšími možnostmi a přínosy těchto systémů do budoucna.

Moderuje: Andrea Vozníková, členka rady  a garant sekce Vzdělávání POPAI CENTRAL EUROPE

O své zkušenosti a svůj pohled na využití softwarových systémů v in-store branži se s vámi poděli společnosti DAGO, WELLEN a Nestlé.

 

Mediálním partnerem akce je časopis Zboží &Prodej.

 

Změna programu vyhrazena

 

Podmínky účasti na semináři

Členové POPAI CE se mohou semináře zúčastnit za zvýhodněných podmínek:

      • 3 zástupci z každé členské společnosti mají zajištěn vstup zdarma,
      • dalším zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku.

Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí 3.000 Kč + 21 % DPH.

Prosíme o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.: 3933950001/5500 vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové, IBAN CZ6855000000003933950001

Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude vystavena faktura. Jako variabilní symbol uveďte číslo faktury.

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS