Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Pilotní průzkumy měření efektivity POP

Vzhledem k vysoké saturaci trhu nadlinkovou komunikací a z toho vyplývající nepřehlednosti se převažující procento konečných rozhodnutí o koupi či nekoupení určitého výrobku odehrává v místě nákupu.

 

Význam POP prostředků roste z hlediska celkové obchodní komunikace společností a v rámci aktuálních trendů je třeba zajistit existenci sofistikovaných mechanizmů pro posouzení jejich konkrétního nasazení.

Energizone – další fáze testování POP prostředků

Společnost Energizer Czech spol. s r.o. je jednou ze společností, které se účastní projektu měření efektivity POP. Projekt byl zahájen již v loňském roce a je realizován v rámci spolupráce asociace POPAI CENTRAL EUROPE a agentury pro marketingový výzkum trhu Tambor.

Plzeňský Prazdroj - POP test Grilmánie

Cílem POP testu bylo zmapovat vnímání značky Velkopopovický Kozel ze strany spotřebitelů. Výchozí přitom byla POP aplikace Grilmánie, přičemž se sledovalo, jaký vliv má na nákupní chování spotřebitelů a zda si spotřebitelé daný POP materiál spojují s akcí Globus Grilmánie (celostátní soutěží v grilování probíhající v tomto řetězci).

Pribina - nástroje in-store komunikace

Společnost Pribina se rozhodla testovat efektivitu nástrojů in-store komunikace pro vybrané výrobky ze svého sortimentu v hypermarketech řetězce Interspar. Konkrétně jde o testování nového merchandisingového konceptu sekce krájených sýrů a sady POS materiálů pro výrobek Pribináček Smajlík.

Vitana - regálový orientační systém

V rámci série testování byly jako první prezentovány výsledky měření efektivity regálového orientačního POP systému pro kořenící výrobky značky Vitana, které proběhlo v červnu 2005 ve vybraných prodejnách Interspar. Vitana při přípravě a realizaci tohoto projektu vycházela ze skutečnosti, že spotřebitel se v maloobchodě špatně orientuje při hledání v rámci sekce koření i při výběru konkrétního druhu koření v sekci, sortiment je celkově vnímán jako nepřehledný.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS