Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

POP Advertising Display Power

Další rozsáhlý  průzkum POPAI CE  pod názvem „POP Advertising Display Power“, vychází ze skutečnosti, že zadavatelé projevují velký zájem o podvědomé aspekty vlivu POP prostředků na zákazníka. Předmětem testování jsou  vybrané podlahové POP displeje především v kategorii impulzního zboží a průzkum se zaměřuje na kvantifikaci míry vlivu těchto POP prostředků na nákupní chování. Základ hodnocení tvoří analýzy prodejních dat a pozorování v kombinaci s kvalitativním hloubkovým rozborem uvažování zákazníků.

V rámci průzkumu jsou  analyzovány a identifikovány atributy, se kterými pracuje zadavatel reklamy a zástupce maloobchodu, a které mají vliv na úspěšnost či neúspěšnost POP displeje.

Jak hodnotí zadavatelé prodejní stojany?

Prodejní místo v dnešní době plní funkci významného komunikačního média nejblíže k zákazníkovi a prostřednictvím optimálních nástrojů zásadně ovlivňuje nákupní rozhodnutí zákazníka a prodejní úspěšnost výrobků. POPAI CE se dlouhodobě zabývá zkoumáním účinnosti in-store aplikací a analýzou nákupního chování v prodejních místech v rámci svých průzkumů.

POP Advertising Display Power - závěry průzkumu

POPAI CE dokončila  v r. 2010 rozsáhlý průzkumový projekt, který se zabýval testováním vybraných podlahových stojanů a zkoumal vliv změn jednotlivých parametrů stojanů na jejich účinnost.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS