Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

PEFS (POP Effectivity Focus Study)

Cílem výzkumného projektu PEFS (POP Effectivity Focus Study) je vyhodnocování prodejních výkonností modelových POP kampaní. Projekt je založen na výsledcích průzkumů mezi maloobchodními řetězci a zadavateli reklamy, které ukázaly, že zjišťování efektivity POP kampaní je maloobchodníky i dodavateli značkových výrobků aktuálně považováno za jeden ze základních předpokladů pro jejich budoucí nasazování.

Průzkum PEFS vyhodnocuje přímý vliv POP médií na prodeje

ČESKÝ SVĚT GRILOVÁNÍ  2 

Paletový ostrov navýšil prodeje Sedlčanského Hermelínu na gril o 33%.
Promo kampaň prodala srovnatelné množství Hermelínu jako loňský rok.
Každý čtvrtý Hermelín je zakoupen v pátek.
 

Průzkum POPAI CE vyhodnocuje prodejní výkonnost POP aplikací

Výzkumný projekt, který pod názvem POP Effectivity Focus Study – PEFS v současnosti realizuje středoevropská pobočka POPAI, je zaměřen na prodejní efektivitu POP kampaní a přináší významné informace o vlivu POP médií na úroveň prodejů podporovaných produktů. Průzkum probíhá ve spolupráci s průzkumovou agenturou Ipsos.

Průzkumy prodejní efektivity dokážou skvěle zhodnotit vliv POP médií na prodeje

Středoevropská asociace marketingu v místech prodeje (POPAI CE) spustila výzkumný projekt, který dokáže zpětně zhodnotit prodejní efektivitu in-store projektů. Jedním z příkladů je analýza letní promo akce Sedlčanského Hermelínu na gril.
 

PEFS - nový výzkumný projekt na téma prodejní efektivity POP aplikací

Prokazování efektivity POP kampaní je maloobchodníky i dodavateli značkových výrobků neustále požadováno jako jeden ze základních předpokladů pro větší nasazování a plynoucí investice do in-store komunikace. V návaznosti na tato zjištění, která přinesly nedávné průzkumy POPAI CE mezi maloobchodními řetězci a zadavateli reklamy, zahájila letos  asociace POPAI  nový  výzkumný projekt  pod názvem  POP Effectivity Focus Study - PEFS. 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS