Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Češi a reklama

Pravidelný výzkum analyzuje postoje české veřejnosti k reklamě a navazuje na výsledky šetření, které od roku 1993 prováděla agentura Marktest a ve kterém pokračuje v posledních letech agentura ppm factum research. 

ČEŠI A REKLAMA v roce 2020

Průzkum postojů české populace k reklamě. Nejvyšší míra tolerance je dlouhodobě k reklamě v místě prodeje.

ČEŠI A REKLAMA v roce 2019

In-store reklama i letos obsadila první příčku v celkovém pozitivním vnímání u zákazníků.

ČEŠI A REKLAMA v roce 2018

Letošní ročník pravidelného výzkumu Postoje české veřejnosti k reklamě navazuje na šetření, které od roku 1993 prováděla agentura Marktest, a.s. a ve kterém pokračuje v posledních letech agentura ppm factum research.

ČEŠI A REKLAMA v roce 2017

Nejvyšší „poptávka“ je dlouhodobě po reklamě v místě prodeje.

ČEŠI A REKLAMA v roce 2016

Letošní ročník pravidelného výzkumu Postoje české veřejnosti k reklamě navazuje na výsledky šetření, které od roku 1993 prováděla agentura Marktest, a.s. a ve kterém pokračuje v posledních letech agentura Factum Invenio a ppm factum.

ČEŠI A REKLAMA v roce 2015

Nový ročník pravidelného výzkumu Postoje české veřejnosti k reklamě navazuje na výsledky šetření, které od roku 1993 prováděla agentura Marktest, a.s. a ve kterém pokračuje v posledních letech agentura ppm factum research. Poslední šetření proběhlo v lednu 2015 na reprezentativním vzorku obyvatel České republiky. Dotázáno bylo 1005 osob ve věku nad 15 let.

ČEŠI A REKLAMA v roce 2014

Stala se reklama součástí našeho života nebo nás manipuluje ke zbytečnému konzumu?
Letošní ročník pravidelného výzkumu Postoje české veřejnosti k reklamě navazuje na výsledky šetření, které od roku 1993 prováděla agentura Marktest, a.s.

ČEŠI A REKLAMA v roce 2013

Ve spolupráci s Českou marketingovou společností (ČMS),BIBS – vysoká škola, Českým sdružením pro značkové výrobky (ČSZV) a POPAI Central Europe, uskutečnila společnost ppm factum research další z řady pravidelných výzkumů Postoje české veřejnosti k reklamě.

ČEŠI A REKLAMA v roce 2010

POPAI CE se zúčastnila jako partner průzkumu společnosti Factum Invenio „Češi a reklama 2010“, který je zaměřen na postoje české veřejnosti k různým typům reklamy.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS