Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.


Konference POPAI FÓRUM 2020

Termín: 26. 11. 2020

Místo konání: O2 universum, Českomoravská 2345/17, 190 00 Praha 9 - Libeň, www.o2universum.cz

 

 

„HODINA PRAVDY“

 

Asociace POPAI CENTRAL EUROPE pořádá již 12. ročník konference POPAI FÓRUM o zásadních trendech, perspektivách a změnách v oboru marketingové komunikace v retailu.

Co přinášíme letos?

Teorie PHD definuje ideální retail jako kombinaci 3 světů: fyzického (P - physical), lidského (H - human) a technologického (D - digital). Pouze kombinace těchto přístupů přináší vše, co  zákazníci očekávají.

Jaká jsou reálná svědectví a nové příklady z retailového trhu, které potvrzují rovnocenný význam fyzického prostředí, lidského faktoru a vyspělých technologií?

Výzkumy o rozhodování na místě prodeje říkají, že reálně se zde rozhoduje 71 % českých žen. V USA rozhodují dokonce o 80 % nákupů bez ohledu na druh nakupovaného výrobku. A proto dostanou ženy na letošním POPAI DAY hlavní slovo.

 

Opravdový retail očima těch, kdo ho opravdu tvoří.

Letošní POPAI DAY moderují a své myšlenky i projekty prezentují pouze ženy.

 

Pokud chceme porozumět nákupním zvyklostem, chování, způsobům uvažování, rozhodování nebo hodnotám, které ženy zastávají, podívejme se na retail jejich očima.

Jak s nimi v rámci nového pojetí retailu efektivně komunikovat a správně na ně cílit?

Poznejte ženy, které hrají v retailovém světě významnou roli. Představují nepostradatelný kapitál, na kterém závisí úspěch našeho odvětví.

Jaký je jejich pohled na postavení, problémy a perspektivy v této sféře?

Programem konference vás provedou Andrea Vozníková (CMI & Shopper Leader CR/SR Nielsen) a Linda Petrová (Creative Strategist WELLEN). 


Konference je součástí POPAI DAY 2020 - prestižní odborné akce v oblasti retailu.  Celodenní program nabídne kromě mezinárodní konference také expozice významných oborových soutěží Hvězda 3D reklamy, POPAI AWARDS a POPAI STUDENT AWARD.

 

Program konference připravujeme.

Fotogalerie konference POPAI DAY 2019

Fotografie :Ondřej Littera      

Podmínky účasti na konferenci POPAI FÓRUM 2020

Registrační poplatek

EARLY BIRDS pro včasně registrované účastníky, kteří se přihlásí do 23. 10. 2020, je účastnický poplatek 9.900 Kč  + 21 % DPH, tj. celkem 11.979 Kč. Množstevní sleva při účasti více zástupců z jedné firmy na celé akci Druhý účastník: 9.600 Kč + 21% DPH (celkem 11.616 Kč) Třetí a další účastník: 9.100 Kč + 21% DPH (celkem  11.011 Kč) Registrační poplatek při zaslání přihlášky po 23. 10. 2020 Účast na konferenci: 10.900, Kč + 21 % DPH (celkem 13.189  Kč)  Množstevní sleva při účasti více zástupců z jedné firmy na celé akci Druhý účastník: 10.600 Kč + 21% DPH (celkem 12.826 Kč) Třetí a další účastník: 10.100 Kč + 21% DPH (12.221 celkem Kč)

Účastnický poplatek na konferenci zahrnuje konferenční materiály včetně sborníku akce, občerstvení, dárků partnerů akce.

Členové POPAI CE se mohou konference  zúčastnit za zvýhodněných podmínek: 

2 zástupci z každé členské společnosti mají zajištěn vstup zdarma, 

dalším zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku. 

Prosíme o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.: 3933950001/5500 vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové, IBAN CZ6855000000003933950001 Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude vystavena faktura. Jako variabilní symbol uveďte číslo faktury.  Počet účastníků je omezen s ohledem na kapacitu sálu, proto prosíme o zaslání přihlášky co nejdříve. Účastnický poplatek uhraďte do data konání konference. V případě zrušení účasti méně než 7 pracovních dnů před termínem konání konference bude účtován storno poplatek ve výši 100% účastnického poplatku.

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS