Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.


Konference POPAI FÓRUM 2020

Termín: 26. 11. 2020
Kongresové centrum TOP Hotel Praha, Blažimská 1781/4, 149 00 Praha 4 – Chodov

 

„HODINA PRAVDY“

 

Asociace POPAI CENTRAL EUROPE pořádá již 12. ročník konference POPAI FÓRUM o zásadních trendech, perspektivách a změnách v oboru marketingové komunikace v retailu.

Co přinášíme letos?

Teorie PHD definuje ideální retail jako kombinaci 3 světů: fyzického (P - physical), lidského (H - human) a technologického (D - digital). Pouze kombinace těchto přístupů přináší vše, co  zákazníci očekávají.

Jaká jsou reálná svědectví a nové příklady z retailového trhu, které potvrzují rovnocenný význam fyzického prostředí, lidského faktoru a vyspělých technologií?

Výzkumy o rozhodování na místě prodeje říkají, že reálně se zde rozhoduje 71 % českých žen. V USA rozhodují dokonce o 80 % nákupů bez ohledu na druh nakupovaného výrobku. A proto dostanou ženy na letošním POPAI DAY hlavní slovo.

 

Opravdový retail očima těch, kdo ho opravdu tvoří.

Letošní POPAI DAY moderují a své myšlenky i projekty prezentují pouze ženy.

 

Pokud chceme porozumět nákupním zvyklostem, chování, způsobům uvažování, rozhodování nebo hodnotám, které ženy zastávají, podívejme se na retail jejich očima.

Jak s nimi v rámci nového pojetí retailu efektivně komunikovat a správně na ně cílit?

Poznejte ženy, které hrají v retailovém světě významnou roli. Představují nepostradatelný kapitál, na kterém závisí úspěch našeho odvětví.

Jaký je jejich pohled na postavení, problémy a perspektivy v této sféře?

Programem konference vás provedou Andrea Vozníková (CMI & Shopper Leader CR/SR Nielsen) a Linda Petrová (Creative Strategist WELLEN). 


Konference je součástí POPAI DAY 2020 - prestižní odborné akce v oblasti retailu.  Celodenní program nabídne kromě mezinárodní konference také expozice významných oborových soutěží Hvězda 3D reklamy, POPAI AWARDS a POPAI STUDENT AWARD. Novinkou bude speciální výstavní zóna SHOPPER LAB, která bude exkluzivně určena pro prezentaci moderních technologií a inovativních systémů, které slouží k měření a analýze chování zákazníků v retailu. Program vyvrcholí slavnostním galavečerem.

 

Program konference připravujeme.

 

Fotogalerie konference POPAI DAY 2019

Fotografie :Ondřej Littera      

Podmínky účasti na konferenci POPAI FÓRUM 2020

Registrační poplatek

EARLY BIRDS pro včasně registrované účastníky, kteří se přihlásí do 23. 10. 2020, je účastnický poplatek 9.900 Kč  + 21 % DPH, tj. celkem 11.979 Kč. Množstevní sleva při účasti více zástupců z jedné firmy na celé akci Druhý účastník: 9.600 Kč + 21% DPH (celkem 11.616 Kč) Třetí a další účastník: 9.100 Kč + 21% DPH (celkem  11.011 Kč) Registrační poplatek při zaslání přihlášky po 23. 10. 2020 Účast na konferenci: 10.900, Kč + 21 % DPH (celkem 13.189  Kč)  Množstevní sleva při účasti více zástupců z jedné firmy na celé akci Druhý účastník: 10.600 Kč + 21% DPH (celkem 12.826 Kč) Třetí a další účastník: 10.100 Kč + 21% DPH (12.221 celkem Kč)

Účastnický poplatek na konferenci zahrnuje konferenční materiály včetně sborníku akce, občerstvení, dárků partnerů akce. Všem účastníkům konference bude poskytnuta vstupenka zdarma na gala večer pro jednu osobu.

Členové POPAI CE se mohou konference  zúčastnit za zvýhodněných podmínek: 

2 zástupci z každé členské společnosti mají zajištěn vstup zdarma, 

dalším zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku. 

Prosíme o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.: 3933950001/5500 vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové, IBAN CZ6855000000003933950001 Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude vystavena faktura. Jako variabilní symbol uveďte číslo faktury.  Počet účastníků je omezen s ohledem na kapacitu sálu, proto prosíme o zaslání přihlášky co nejdříve. Účastnický poplatek uhraďte do data konání konference. V případě zrušení účasti méně než 7 pracovních dnů před termínem konání konference bude účtován storno poplatek ve výši 100% účastnického poplatku.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS