Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Konference POPAI FÓRUM 2018

Termín: 29. 11. 2018
Konferenční centrum TOP Hotel Praha, Blažimská 1781/4, 149 00 Praha 4


Kam jsme se posunuli v RETAILU u nás?

Trendy versus realita

 

Motto: Když se zastavíme, předběhneme ty, co běží. (indické přísloví)

  • POPAI FÓRUM 2018 je jubilejním, 10. ročníkem konference. V minulých letech jsme přinášeli nejnovější informace o zásadních trendech v retailu.
  • Které z těchto trendů byly skutečně reflektovány na našem trhu a u kterých se to nepodařilo a proč?
  • Program letošního ročníku nabídne sumarizaci těch nejlepších retailových projektů za poslední dekádu u nás.
  • Představí konkrétní, úspěšné a inspirativní příklady a koncepce v prodejních místech, které se podařilo zrealizovat a které na trhu již fungují.
  • Nesnažme se za každou cenu jít bezhlavě dopředu. Pojďme se ohlédnout zpět. Je dobré se zastavit, abychom mohli být efektivnější.
  • Současně, RETAIL už není jen distribuční kanál. Konkurujeme ATL a ostatním komunikačním kanálům. Pomáháme budovat značky.


Program akce

8,45  –  9,45   | Registrace účastníků

9,50   – 10,00 | Úvodní slovo

10,00 – 12,30 | Dopolední část konference

12,30 – 14,00 | Polední pauza, oběd

14,00 – 15,30 | První odpolední část konference

15,30 – 16,00 | Pauza, občerstvení

16,00 – 17,30 | Druhá odpolední část konference

17,30 – 18,45 | Welcome drink, networking, příchod účastníků galavečera

19,00 – 24,00 | Gala večer POPAI DAY 2018


Moderují

Andrea Vozníková, CMI & Shopper Leader CR/SR, ACNielsen Czech Republic

Petr Šimek, Managing Director, WELLEN


První tematický blok: Co se povedlo?

  • Retail již není chápán pouze jako distribuční místo a jeho rolí je stále více budování vztahu se značkou a s jejími hodnotami.
  • Retailové strategie spojené s pozitivním nákupním zážitkem jsou výsledkem úspěšné spolupráce zadavatelů a maloobchodníků.
  • Omnichannel marketing postupně zavádějí i menší značky a retaileři.
  • V rámci nových koncepcí se daří personalizovaná komunikace se zákazníky, práce s daty i s cílenějším targetingem.
  • Nové nástroje a technologie pomáhají vyhodnocovat efektivitu a úspěšnost retailu v praxi našeho trhu.
  • Význam lidského faktoru v prodejních místech roste, díky novému přístupu se zaměstnanec stává partnerem značky.

Časový harmonogram

10:00 – 10:30    Overview of successful Retail trends over the last 10 years

Regan Leggett - Executive Director - Thought Leadership and Foresight at Nielsen  

(Přednáška proběhne v angličtině)
 

10:30 – 11:00    Jak může vypadat značka na prodejní ploše

Lenka Jakešová, Manager Instore and Local Communication, Ahold Czech Republic, a.s.


11:00 – 11:30    Omnichannel je „MUST“

Jan Penkala, Business Development a Konzultant, ACOMWARE s.r.o.
Petr Rohan, Ecommerce manager, SCONTO Nábytek, s.r.o.


11:30 – 12:00    Jsme lidi, nejsme stroje

Helena Hášová, Personalistka, MANUFAKTURA


12:00 – 12:30    Buduje značku v RETAILu

Petr Borkovec, Co-founder, CEO, Sklizeno


12:30 – 14:00    Polední pauza, oběd


14:00 – 14:30    Jak správně cílit na zákazníka

Michal Štádler, CEO, datasapiens s.r.o


14:30 – 15:00    Jak vyhodnocujeme RETAIL

Pavel Kozler, Executive Director, KNOWINSTORE s.r.o.

Igor Pavelek, VP Strategic Alliances, Pygmalios


15:00 – 15:30    Jak využít komunity v RETAILu?

Barbora Kloudová, Brand Manager adidas Originals & Women, adidas


15:30 – 16:00  Pauza, občerstvení


Druhý tematický blok: Na čem ještě potřebujeme pracovat?

  • Umíme efektivně pracovat s novými fenomény a informacemi o trendech v retailu?
  • Jak lépe komunikovat prostřednictvím digitálních inovací a jejich efektivnímu obsahu v in-store?
  • Dokážeme využít trendy v in-store designu pro naše úspěšné koncepce v retailu?
  • Známe skutečně nové zákazníky?

Časový harmonogram

16:00 – 16:30    Kde jsou aktuálně nové technologie a jak je využít

James Swain, Director, Catalyst Marketing Services

(Přednáška proběhne v angličtině)


16:30 – 17:00    Známe naše nové zákazníky (Y,X)?

Pavel Jechort, CEO, PFP s.r.o.


17:00 – 17:30    Design a jeho role na prodejní ploše

Stephen Haggarty, Board Creative Director, Clear - M&C Saatchi

(Přednáška proběhne v angličtině) 


17:30     Závěr konference


17:45 – 18:45    Welcome drink, networking, příchod účastníků galavečera


19:00 – 24:00   
Galavečer

Program galavečera a podmínky účasti na galavečeru najdete na hlavní stránce informací POPAI DAY.

 

Změna programu vyhrazena  

Ohlédnutí za POPAI DAY 2017

Skvělou atmosféru celé akce si můžete připomenout v následujícím videu

Fotogalerie konference POPAI DAY 2017

Fotografie :Ondřej Littera      

Podmínky účasti na konferenci POPAI FÓRUM 2018

Registrační poplatek

EARLY BIRDS pro včasně registrované účastníky, kteří se přihlásí do 22. 10. 2018, je účastnický poplatek 9.900 Kč  + 21 % DPH, tj. celkem 11.979 Kč. Množstevní sleva při účasti více zástupců z jedné firmy na celé akci Druhý účastník: 9.600 Kč + 21% DPH (celkem 11.616 Kč) Třetí a další účastník: 9.100 Kč + 21% DPH (celkem  11.011 Kč) Registrační poplatek při zaslání přihlášky po 22. 10. 2018 Účast na konferenci: 10.900, Kč + 21 % DPH (celkem 13.189  Kč)  Množstevní sleva při účasti více zástupců z jedné firmy na celé akci Druhý účastník: 10.600 Kč + 21% DPH (celkem 12.826 Kč) Třetí a další účastník: 10.100 Kč + 21% DPH (12.221 celkem Kč)

Účastnický poplatek na konferenci zahrnuje konferenční materiály včetně sborníku akce, občerstvení, dárků partnerů akce. Všem účastníkům konference bude poskytnuta vstupenka zdarma na gala večer pro jednu osobu.

Členové POPAI CE se mohou konference  zúčastnit za zvýhodněných podmínek: 

- 2 zástupci z každé členské společnosti mají zajištěn vstup zdarma, 

- dalším zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku. 

Prosíme o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.: 3933950001/5500 vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové, IBAN CZ6855000000003933950001 Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude vystavena faktura. Jako variabilní symbol uveďte číslo faktury.  Počet účastníků je omezen s ohledem na kapacitu sálu, proto prosíme o zaslání přihlášky co nejdříve. Účastnický poplatek uhraďte do data konání konference. V případě zrušení účasti méně než 7 pracovních dnů před termínem konání konference bude účtován storno poplatek ve výši 100% účastnického poplatku.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS