Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Konference POPAI FÓRUM 2018

Termín: 29. 11. 2018
Konferenční centrum TOP Hotel Praha, Blažimská 1781/4, 149 00 Praha 4

Kam jsme se posunuli v RETAILU u nás?

Trendy versus realita

Motto: Když se zastavíme, předběhneme ty, co běží. (indické přísloví)

  • POPAI FÓRUM 2018 je jubilejním, 10. ročníkem konference. V minulých letech jsme přinášeli nejnovější informace o zásadních trendech v retailu.
  • Které z těchto trendů byly skutečně reflektovány na našem trhu a u kterých se to nepodařilo a proč?
  • Program letošního ročníku nabídne sumarizaci těch nejlepších retailových projektů za poslední dekádu u nás
  • Představí konkrétní, úspěšné a inspirativní příklady a koncepce v prodejních místech, které se podařilo zrealizovat a které na trhu již fungují.
  • Nesnažme se za každou cenu jít bezhlavě dopředu. Pojďme se ohlédnout zpět. Je dobré se zastavit, abychom mohli být efektivnější.
  • Současně, RETAIL už není jen distribuční kanál. Konkurujeme ATL a ostatním komunikačním kanálům. Pomáháme budovat značky.
     

Co se povedlo?

  • Retail již není chápán pouze jako distribuční místo a jeho rolí je stále více budování vztahu se značkou a s jejími hodnotami.
  • Retailové strategie spojené s pozitivním nákupním zážitkem jsou výsledkem úspěšné spolupráce zadavatelů a maloobchodníků.
  • Omnichannel marketing postupně zavádějí i menší značky a retaileři. 
  • V rámci nových koncepcí se daří personalizovaná komunikace se zákazníky, práce s daty i s cílenějším targetingem. 
  • Nové nástroje a technologie pomáhají vyhodnocovat efektivitu a úspěšnost retailu v praxi našeho trhu.
  • Význam lidského faktoru v prodejních místech roste, díky novému přístupu se zaměstnanec stává partnerem značky.

Na čem ještě potřebujeme pracovat?

  • Umíme efektivně pracovat s novými fenomény a informacemi o trendech v retailu?
  • Jak lépe komunikovat prostřednictvím digitálních inovací a jejich efektivnímu obsahu v in-store?
  • Dokážeme využít trendy v in-store designu pro naše úspěšné koncepce v retailu?
  • Známe skutečně nové zákazníky?

Podrobný program konference POPAI FÓRUM 2018 pro Vás připravujeme.

 

Ohlédnutí za POPAI DAY 2017

Skvělou atmosféru celé akce si můžete připomenout v následujícím videu

Fotogalerie konference POPAI DAY 2017

Fotografie :Ondřej Littera      

Podmínky účasti na konferenci POPAI FÓRUM 2018

Registrační poplatek

EARLY BIRDS pro včasně registrované účastníky, kteří se přihlásí do 22. 10. 2018, je účastnický poplatek 9.900 Kč  + 21 % DPH, tj. celkem 11.979 Kč. Množstevní sleva při účasti více zástupců z jedné firmy na celé akci Druhý účastník: 9.600 Kč + 21% DPH (celkem 11.616 Kč) Třetí a další účastník: 9.100 Kč + 21% DPH (celkem  11.011 Kč) Registrační poplatek při zaslání přihlášky po 22. 10. 2018 Účast na konferenci: 10.900, Kč + 21 % DPH (celkem 13.189  Kč)  Množstevní sleva při účasti více zástupců z jedné firmy na celé akci Druhý účastník: 10.600 Kč + 21% DPH (celkem 12.826 Kč) Třetí a další účastník: 10.100 Kč + 21% DPH (12.221 celkem Kč)

Účastnický poplatek na konferenci zahrnuje konferenční materiály včetně sborníku akce, občerstvení, dárků partnerů akce. Všem účastníkům konference bude poskytnuta vstupenka zdarma na gala večer pro jednu osobu.

Členové POPAI CE se mohou konference  zúčastnit za zvýhodněných podmínek: 

- 2 zástupci z každé členské společnosti mají zajištěn vstup zdarma, 

- dalším zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku. 

Prosíme o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.: 3933950001/5500 vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové, IBAN CZ6855000000003933950001 Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude vystavena faktura. Jako variabilní symbol uveďte číslo faktury.  Počet účastníků je omezen s ohledem na kapacitu sálu, proto prosíme o zaslání přihlášky co nejdříve. Účastnický poplatek uhraďte do data konání konference. V případě zrušení účasti méně než 7 pracovních dnů před termínem konání konference bude účtován storno poplatek ve výši 100% účastnického poplatku.

Přihláška ke konferenci

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Položky označené * jsou povinné.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS