Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Konference POPAI FÓRUM 2017

Retail jako místo setkávání, zážitků a interakce se značkou

Termín: 23. 11. 2017

Konferenční centrum TOP Hotel Praha, Blažimská 1781/4, 149 00 Praha 4 – Chodov

  • Silné retailové koncepce vznikají a žijí také v Česku. Inspirujte se a sdílejte své zkušenosti: příklady nejnovějších in-store koncepcí, řešení a projektů maloobchodu a značek.
  • Značka a její komunita jsou silným driverem dlouhodobého zákaznického vztahu. Chytrá řešení nemusí stát miliony.
  • Co od retailu v budoucnosti očekávají nejsilnější generace zákazníků? Známe je dobře? Silný zážitek je generován na základě hlubšího poznání potřeb zákazníků. Výzkumy jsou dnes ještě důležitější než dříve.


Tematické zaměření programu konference

Retail se už také v Česku stává místem, kde se lidé chtějí potkávat, poznávat nové trendy na vlastní kůži a sdílet své zkušenosti. Je nejen prodejním místem, ale skutečnou službou zákazníkům, nabízí více než produkty nebo služby.

Místa prodeje se mění na komunitní centra, kde se lidé z dané lokality mohou setkávat. Jen sociální média a nákup po internetu zákazníkům nestačí. Vznikají tak nové příležitosti, jak přesněji vyhovět individuálním požadavkům určitých cílových skupin zákazníků, vytvářet pro ně exkluzivní nabídku.

V rámci in-store konceptů jsou budovány komunity zákazníků kolem konkrétní značky s cílem nabídnout nové formy nákupních zážitků, podpořit prodej značky, získat a udržet zákazníky. Místo prodeje umožňuje zákazníkům zažít značku a její hodnoty, zážitkové prostředí nabývá na atraktivitě.

Spojení volnočasových aktivit a nakupování, netradiční využití a účely prodejních míst otevírají nové možnosti retailu. A to i s využitím digitálních médií a jejich propojení na prostředí kamenných prodejen.

Novou roli hraje prodejní personál: dává retailu lidský rozměr.


Program akce

8:45   –  9:45  | Registrace účastníků

9:50   – 10:00 | Úvodní slovo

10:00 – 12:20 | Dopolední část konference

12:30 – 14:00 | Polední pauza, oběd

14:00 – 15:20 | První odpolední přednáškový blok

15:20 – 15:40 | Pauza, občerstvení

15:40 – 16:45 | Druhý odpolední přednáškový blok

17:45 – 24:00 | Gala večer POPAI DAY 2017

 

Program konference POPAI FÓRUM 2017

Moderují
Petr Šimek, Managing Director, WELLEN a.s.
Linda Petrová, Creative Director, WELLEN a.s.
 
9:50 – 10:00 Úvodní slovo

     Přednáškový blok: Retail jako nová platforma pro budování značky

10:00 – 10:40
Retailtainment 2025: From Retail to Vitail
   - The new role for local retail
   - Next level of shopper engagement
   - The world of best practices
   - Golden rules for the future
Přednášející: Frank Rehme, Managing Partner, gmvteam GmbH, Německo (Přednáška proběhne v angličtině.)

 
10:40 – 11:05
MAKRO Akademie – nová cesta ve službách pro zákazníky
Komplexní B to B služba pro komunity zákazníků. 
Přednášející: Petr Stádnik, Makro Akademie Executive chef, MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o


11:05 – 11:30
Pop-up store jako marketingový nástroj
Přednášející: Lucie Klusáková, Marketing Cukrovinky, Nestlé Česko s.r.o.

 
11:30 – 11:55
Footshop -  Proč vlastně máme prodejnu?
Přednášející: Lenka Zbořilová, Retail Manager, Footshop

 
11:55 – 12:20
Úspěšný příběh Ambiente
Ambiente znamená v překladu prostředí. Naše Ambiente tvoří lidé, pro které je základem všeho snažení vracející se host. Proto při vytvářeni nových konceptů sestavujeme realizační tým, ve kterém se potkává architekt, provoz a marketing. Jak realizace nových konceptů probíhá?
Přednášející: Filip Šimoník, marketingový šéf skupiny Ambiente

12:30 – 14:00 Polední pauza, oběd

     Přednáškový blok: Retail jako místo pro komunitu a zážitek

14:00 – 14:40
Různí zákazníci, různé zážitky
Hlubší pohled na retail přes vybrané generace zákazníků.
Přednášející: Andrea Vozníková, CI Shopper Leader,  Nielsen ČR/SR

14:40 – 15:20
Diskuzní panel: Budování komunity kolem značky
Příklady z HORECA segmentu a z maloobchodních prodejen.

15:20 – 15:40 Pauza, občerstvení

15:40 – 16:05
VNITROBLOCK: jaký mix zábavy a komerce hledá dnešní zákazník?
Proč je Vnitroblok tak přitažlivý pro různé zákazníky?
Přednášející: Lukáš Žďárský, spolumajitel,  Vnitroblock

16:05 – 16:45
Shopping trends  
Trendy v retailu z pohledu různých formátů, propojování retailu s restauracemi, neprodejní formáty atd.  Retail jako místo setkávání, zážitků a interakce se značkou.
Přednášející: Jean-Jacques Vandenheede, European Business Insight Director, Nielsen Company, Belgie (Přednáška proběhne v angličtině.)

16:45  Závěr konference

Změna programu vyhrazena

 

PROGRAM GALA VEČERA

17:45 - 18:30  Welcome drink, občerstvení na úvod

18:30  - 20:50   Slavnostní vyhlášení výsledků soutěží Hvězda 3D reklamy

                            2017, POPAI STUDENT AWARD 2017 a POPAI  AWARDS 2017

od 21.00            Degustace vín, raut, hudba, networking…

PROGRAM GALA VEČERA PROBĚHNE ZA PODPORY GENERÁLNÍHO PARTNERA SPOLEČNOSTI FREEBOARD EUROPE S.R.O.

Exkluzivním dodavatelem vín pro akci POPAI DAY 2017 je Zámecké vinařství Bzenec.

 

Soubory ke stažení

Popai Day 2017 informace (2,37 MB)

Podmínky účasti na konferenci

Registrační poplatek

  • EARLY BIRDS : pro včasně registrované účastníky, kteří se přihlásí do 20.10. 2017
    Účastnický poplatek je pouze 6.900,- Kč  + DPH, tj. celkem 8.349,- Kč 
    Množstevní sleva při účasti více zástupců z jedné firmy na celé akci:
         Druhý účastník: 6 600 Kč + 21% DPH (celkem 7 986,- Kč)
         Třetí a další účastník: 6 100 Kč + 21% DPH (celkem 7 381,- Kč)
  • Registrační poplatek při zaslání přihlášky po 20.10. 2017
    Účast na konferenci: 7 900, Kč + 21 % DPH (celkem 9 559,-  Kč) 
    Množstevní sleva při účasti více zástupců z jedné firmy na celé akci:
         Druhý účastník: 7 600 Kč + 21% DPH (celkem 9 196,- Kč)
         Třetí a další účastník: 7 100 Kč + 21% DPH (celkem 8 591,- Kč)

Účastnický poplatek na konferenci zahrnuje konferenční materiály /včetně sborníku akce, občerstvení a dárky partnerů akce/. Všem účastníkům konference bude poskytnuta vstupenka zdarma na gala večer.


Členové POPAI CE se mohou konference  zúčastnit za zvýhodněných podmínek: 

  • 2 zástupci z každé členské společnosti mají zajištěn vstup zdarma, 
  • dalším zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku. 
     

Prosíme o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.:
3933950001/5500 vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové, IBAN CZ6855000000003933950001
Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude vystavena faktura. Jako variabilní symbol uveďte číslo faktury. 
Počet účastníků je omezen s ohledem na kapacitu sálu, proto prosíme o zaslání přihlášky co nejdříve.
Účastnický poplatek uhraďte do data konání konference.
V případě zrušení účasti méně než 7 pracovních dnů před termínem konání konference bude účtován storno poplatek ve výši 100% účastnického poplatku.

Přihláška ke konferenci

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Položky označené * jsou povinné.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Webové stránky vytvořilo eStudio.czWebdesign & SEO | Postaveno na ReflexCMS