Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Konference POPAI FÓRUM 2017

Retail jako místo setkávání, zážitků a interakce se značkou

Termín: 23. 11. 2017

Konferenční centrum TOP Hotel Praha, Blažimská 1781/4, 149 00 Praha 4 – Chodov

  • Silné retailové koncepce vznikají a žijí také v Česku. Inspirujte se a sdílejte své zkušenosti: příklady nejnovějších in-store koncepcí, řešení a projektů maloobchodu a značek.
  • Značka a její komunita jsou silným driverem dlouhodobého zákaznického vztahu. Chytrá řešení nemusí stát miliony.
  • Co od retailu v budoucnosti očekávají nejsilnější generace zákazníků? Známe je dobře? Silný zážitek je generován na základě hlubšího poznání potřeb zákazníků. Výzkumy jsou dnes ještě důležitější než dříve.
     

Tematické zaměření programu konference

Retail se už také v Česku stává místem, kde se lidé chtějí potkávat, poznávat nové trendy na vlastní kůži a sdílet své zkušenosti. Je nejen prodejním místem, ale skutečnou službou zákazníkům, nabízí více než produkty nebo služby.

Místa prodeje se mění na komunitní centra, kde se lidé z dané lokality mohou setkávat. Jen sociální média a nákup po internetu zákazníkům nestačí. Vznikají tak nové příležitosti, jak přesněji vyhovět individuálním požadavkům určitých cílových skupin zákazníků, vytvářet pro ně exkluzivní nabídku.

V rámci in-store konceptů jsou budovány komunity zákazníků kolem konkrétní značky s cílem nabídnout nové formy nákupních zážitků, podpořit prodej značky, získat a udržet zákazníky. Místo prodeje umožňuje zákazníkům zažít značku a její hodnoty, zážitkové prostředí nabývá na atraktivitě.

Spojení volnočasových aktivit a nakupování, netradiční využití a účely prodejních míst otevírají nové možnosti retailu. A to i s využitím digitálních médií a jejich propojení na prostředí kamenných prodejen.

Skvělou atmosféru loňské akce si můžete připomenout v následujícím videu.

Na serveru Youtube.com:

Videoprezentace POPAI DAY 2016 (v novém okně prohlížeče se otevře video na youtube.com)

Soubor ke stažení:

Videoprezentace POPAI DAY 2016 (formát MP4, velikost 196MB)
Nápověda k uložení souboru v případě, že Vám prohlížeč nenabízí možnost uložení do počítače: klepněte pravým tlačítkem myši a zvolte možnost "Uložit cíl jako".

Podmínky účasti na konferenci

Registrační poplatek

  • EARLY BIRDS : pro včasně registrované účastníky, kteří se přihlásí do 20.10. 2017
    Účastnický poplatek je pouze 6.900,- Kč  + DPH, tj. celkem 8.349,- Kč 
    Množstevní sleva při účasti více zástupců z jedné firmy na celé akci:
         Druhý účastník: 6 600 Kč + 21% DPH (celkem 7 986,- Kč)
         Třetí a další účastník: 6 100 Kč + 21% DPH (celkem 7 381,- Kč)
  • Registrační poplatek při zaslání přihlášky po 20.10. 2017
    Účast na konferenci: 7 900, Kč + 21 % DPH (celkem 9 559,-  Kč) 
    Množstevní sleva při účasti více zástupců z jedné firmy na celé akci:
         Druhý účastník: 7 600 Kč + 21% DPH (celkem 9 196,- Kč)
         Třetí a další účastník: 7 100 Kč + 21% DPH (celkem 8 591,- Kč)

Účastnický poplatek na konferenci zahrnuje konferenční materiály /včetně sborníku akce, občerstvení a dárky partnerů akce/. Všem účastníkům konference bude poskytnuta vstupenka zdarma na gala večer.


Členové POPAI CE se mohou konference  zúčastnit za zvýhodněných podmínek: 

  • 2 zástupci z každé členské společnosti mají zajištěn vstup zdarma, 
  • dalším zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku. 
     

Prosíme o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.:
3933950001/5500 vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové, IBAN CZ6855000000003933950001
Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude vystavena faktura. Jako variabilní symbol uveďte číslo faktury. 
Počet účastníků je omezen s ohledem na kapacitu sálu, proto prosíme o zaslání přihlášky co nejdříve.
Účastnický poplatek uhraďte do data konání konference.
V případě zrušení účasti méně než 7 pracovních dnů před termínem konání konference bude účtován storno poplatek ve výši 100% účastnického poplatku.

Přihláška ke konferenci

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Položky označené * jsou povinné.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Webové stránky vytvořilo eStudio.czWebdesign & SEO | Postaveno na ReflexCMS