Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Úspěšné studentské návrhy projektů in-store komunikace v jubilejním ročníku POPAI STUDENT AWARD

Vloženo: 30.11.2016

POPAI CE ocenila již po desáté nejlepší studentské návrhy komunikačních prostředků a kampaní v in-store  v rámci prestižní soutěže POPAI STUDENT AWARD. Soutěž je  dlouhodobým projektem spolupráce asociace se studenty a zástupci středních a vysokých škol se specializací na marketingovou podlinkovou komunikaci v České republice a na Slovensku. 

Studenti v soutěži představili návrhy POP materiálů, grafické 2D návrhy a návrhy komplexní podlinkové komunikační kampaně  v místě prodeje se zaměřením na POP média dle zadaných briefů od konkrétních  zadavatelů. Partnery letošního ročníku soutěže byly společnosti Budějovický Budvar, n.p.  a Nestlé Česko s.r.o. se značkami Maggi a Margot. 

Jako nejlepší v kategorii 2D grafický design dle briefu společnosti  Nestlé Česko s.r.o - značka Maggi  byla vyhodnocena práce Grafický 2D návrh od Jitky Majerové z  Masarykovy univerzity  v Brně. 

V kategorii Design POP materiálu dle briefu společnosti Budějovický Budvar, n.p.  zvítězila práce Nenechte si utéct Pardála, jejímž autorem je Frederik Dedík z Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně.

V kategorii In-store komunikační kampaně dle briefu společnosti Nestlé Česko s.r.o. – značka Margot byla udělena tři ocenění.

Na prvním místě se umístila práce In-store kampaň Orion MARGOT pro rok 2017. Autory vítězného návrhu jsou Pavel Dostál, David Medlík, Dominika Říhová, Klára Skopalová, Klára Vlachová z Fakulty Mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze.

Druhé místo získal návrh Ostrov Margotek, jehož autory jsou Maria Fedoranyč, Veronika Klimková, Milan Polák, Tamara Sumegová  z Fakulty Mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze.

Třetí místo patřilo návrhu Kampaň Orion Margot pro rok 2017, který vypracoval autorský tým Tomáš Ježek, Vivienne Makumbirofa, Karin Paprčiaková, Jakub Plánka, Asim Valiyev z Fakulty Mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze.

V soutěži bylo rovněž předáno zvláštní ocenění. Cenu sympatie převzala Jana Hybšmanová ze Střední školy vizuální tvorby Hradec Králové za návrh Budějovický Budvar - Pardál 3D.

Ocenění letošní soutěže  POPAI STUDENT AWARD byla slavnostně předána v rámci programu galavečera POPAI DAY 2016, který proběhl 24.11. 2016 v Konferenčním centru GRANDIOR Hotel Prague.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS