Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Sjednocená typologie POP médií v maloobchodě

Vloženo: 21.5.2017

POPAI CE představuje aktualizovaný projekt Typologie POP médií v maloobchodě.  

Cílem tohoto projektu  bylo vytvořit standardizovaný materiál sjednocující základní typy POP prostředků umisťovaných v maloobchodním prostředí. Do materiálu jsou rovněž zařazena digitální a interaktivní média i nástroje multisenzorické komunikace v souladu s vývojem oboru marketing at retail a s využíváním nových nástrojů komunikace v in-store.

Materiál zahrnuje jednotné názvosloví a typologii POP prostředků, které jsou  srozumitelné zadavatelům reklamy (agenturám i přímým klientům), odborným médiím i institucím, a umožňuje lépe se orientovat v široké škále současných in-store aplikací.  

Přehled POP komunikačních prostředků obsahuje kromě názvů také zkratku nosiče, dostupné formáty, krátký popis a fotografii daného nosiče. 

Materiál je v příloze ke stažení.

Soubory ke stažení

Sjednocená typologie POP médií v maloobchodě (17,67 MB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Webové stránky vytvořilo eStudio.czWebdesign & SEO | Postaveno na ReflexCMS