Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Jak správně cílit na zákazníka

Vloženo: 26.7.2017

Segmentace, Lokalizace, Personifikace

POPAI CE pořádá seminář pod garancí Klubu zadavatelů POPAI CE, který proběhne 21. 9. 2017 od 13,00 do 16,00 hod v  přednáškovém sále společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům,  Na Příkopě 22, vchod E,  Praha 1.

Nakupování není žádnou zábavou, tedy alespoň co se základních životních potřeb týče. To jen trendy, které se těmto tématům věnují, se snaží přesvědčit, že spokojený zákazník nakupuje více. Spokojenost není primárně o duševním stavu „nasycení“ nebo saturace z “dobrého” nákupu. Spokojenost je velmi často o schopnosti značek a retailerů přizpůsobit se a nabídnout opravdu to, co zákazník očekává.

Byť je Česká republika malá země bez markantních regionálních specifik, i tak jsou lidé v jednotlivých regionech rozdílní. Jak z pohledu kupní síly, tak i sociálních a kulturních očekávání. A pokud si je značky chtějí získat, měly by o nich vědět víc. A měly by jim to následně nabízet. Může prostředí, ve kterém nakupujeme a žijeme, ovlivnit prodej samotný?

Seminář primárné řeší účinnost lokálních marketingových pobídek oproti těm plošně globálním. Zabývá se znalostí místních specifik, které jsou určující pro nákupní rozhodování. Zajímá se o geografická kritéria segmentace, odhaluje neprozkoumané mikro rozměry jednotlivých regionálních odlišností.

  • Jak sociální prostředí a komunity ovlivňují nákupní nálady a očekávání zákazníků?
  • Může dát pochopení lokálních specifik marketérům mnohem efektivnější nástroj prodeje než    
            pouhý plošný marketing?
  • Může být lokální prodejna globální značky, komunikující na zákazníky dle jejich lokálních specifik,
            mnohem úspěšnější než prodejna komunikující obecně?
  • Kde začíná a kde končí hranice „lokálnosti“?
  • Existuje „superlokálnost“?

Moderuje: Petr Šimek, garant Klubu Zadavatelů POPAI CE, Managing Director WELLEN

Mediálním partnerem semináře je časopis Zboží & Prodej.

 

Podmínky účasti a formulář přihlášky najdete ZDE

 

Soubory ke stažení

Jak správně cílit na zákazníka (168,94 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Webové stránky vytvořilo eStudio.czWebdesign & SEO | Postaveno na ReflexCMS