Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

25.11.2021

Konference POPAI FÓRUM 2021

Termín: 25. 11. 2021 od 9.00 do 17.00 hod 

Místo konání: Přednáškový sál kongresového centra O2 universum, Českomoravská 2345/17, 190 00 Praha 9 – Libeň.

13. ročník konference o trendech, perspektivách a změnách v oboru marketingové komunikace v retailu. Součást POPAI DAY 2021 - prestižní odborné akce v oboru retailu.

 

25. 11. 2021    O2 universum, Praha 

 

Moderují:

Michaela Bernátová, Trade Marketing Manager, Nestlé Česko

David Lesch, výkonný ředitel, AV MEDIA

 

Letos poprvé hybridně: vystoupení v prezenční formě a networking, ale také online prezentace, reportážní vstupy v přímém přenosu, interakce s účastníky formou live reportáží.

Celodenní program zahrnuje expozice významných oborových soutěží Hvězda 3D reklamy, POPAI AWARDS, POPAI STUDENT AWARD a slavnostní večer s vyhlášením jejich vítězů.

 

09.00 – 10.00   Registrace

10.00 – 10.10   Úvodní slovo

10.10 – 12.10   Přednáškový blok Co již zákazníci a značky přijali za své: nové normy retailu

12.10 – 13.10   Polední pauza, oběd

13.10 – 15.00   Přednáškový blok O čem se mluví: nové trendy

15.00 – 15.30   Pauza, občerstvení

15.30 – 17.00   Přednáškový blok Úspěšné novinky z českých luhů a hájů

18.30 – 19.30   Welcome drink, networking, příchod účastníků společenského večera

19.30 – 24.00   Společenský večer POPAI DAY 2021 s vyhlášením soutěží

 

Letošní téma:

BACK TO THE RETAIL

 

Pro správné pochopení retailu je občas potřeba ohlédnout se k jeho původní podstatě.

I když začínal na křižovatkách obchodních cest, jeho budoucností je také online prostředí.

Zásadní posun chápání celistvosti retailu po pandemii je jeho komplexnost a propojenost, kdy se e-commerce stala jeho nedílnou a nepostradatelnou součástí. Tato „staronová“ podoba retailu (omnichannel) byla potvrzena nejen zákazníky, ale také obchodníky. Nejde tedy o krátkodobý trend, ale o nový přístup ke každodennímu běžnému nakupování.

Tomu se budeme v programu konference podrobně věnovat.

 

Blok A

Co již zákazníci a značky přijali za své: nové normy retailu

  • Flexibilita v podnikání - koncepty, materiály, opětovné použití, změna účelu z pohledu retailera
  • Omnichannel a integrace prodejních kanálů
  • Hygiena, bezpečnost, bariéry návštěvy v retailu
  • Diskuzní panel: Udržitelnost, dnešní nezbytnost?

 

Blok B 

O čem se mluví: nové trendy

  • Od globálního k lokálnímu či regionálnímu podnikání: portfolio výrobků, design, komunikace, výroba
  • Maloobchod = data-driven kanál
  • Diskuzní panel: Vymizí lidský kontakt nebo se lidé do kamenných prodejen opět vrátí? Příklady omnichannel strategií a další vývoj role kamenného retailu.

 

Blok C

Úspěšné novinky z českých luhů a hájů

  • The Streets: Proč expandovat mimo CZ/SK?
  • Notino: Omnichannel retailing
  • MIWA: moderní, ekologicky šetrné řešení pro retailery, výrobce a zákazníků
  • Jak přemýšlí ŠKODA AUTO o retailu?

 

Jako prezentující vystoupí:

 

Tomáš Prouza, Prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu

Susanne Sorg, členka představenstva, EK Servicegroup

Steve Lister, Head of Sustainability, POPAI UK & IRELAND 

Ariel Haroush, CEO at Outform 

Štefan Sarvaš, Growth Acceleration CMI, MARS Inc.

Fréderic Andrieu, Essential Retail BDM – EMEA, Sensormatic

Jérôme Poussin, Retail & International Director, Notino

Petr Báča, founder & CEO, MIWA Technologies

Jaromír Kuhn, VX1 - Corporate Design & Architecture, ŠKODA AUTO a.s.

Dušan Štajer, Director at RXD, s.r.o.

Jan Hummel, CEO, founder, Fruitisimo.

Martina Šilhánová, Sustainability Lead CZ&SK, Nestlé

Jan Horák, ředitel produktového marketingu, Datart

Martina Černá, Health & Sustainability Director, Albert Česká republika

Lenka Nejedlová, SHE Coordinator MCO CR&SR, Unilever

a další

_______________________________________________________________________________________

Podmínky účasti na konferenci POPAI FÓRUM 2021

 

Účast na konferenci je možná v přednáškovém sále nebo online.

Prosíme, abyste při registraci zvolili POUZE JEDNU Z VARIANT účasti!

 

Registrační poplatek pro účastníky v přednáškovém sále

EARLY BIRDS pro včasně registrované účastníky, kteří se přihlásí do 20. 10. 2021, je účastnický poplatek 9.900 Kč  + 21 % DPH, tj. celkem 11.979 Kč. Množstevní sleva při účasti více zástupců z jedné firmy na celé akci Druhý účastník: 9.600 Kč + 21% DPH (celkem 11.616 Kč) Třetí a další účastník: 9.100 Kč + 21% DPH (celkem  11.011 Kč). 

 

Registrační poplatek při zaslání přihlášky po 20. 10. 2021 Účast na konferenci: 10.900, Kč + 21 % DPH (celkem 13.189  Kč)  Množstevní sleva při účasti více zástupců z jedné firmy na celé akci Druhý účastník: 10.600 Kč + 21% DPH (celkem 12.826 Kč) Třetí a další účastník: 10.100 Kč + 21% DPH (12.221 celkem Kč).

 

Všem účastníkům konference bude poskytnuta vstupenka zdarma na galavečer pro jednu osobu.

 

Členové POPAI CE se mohou konference  zúčastnit za zvýhodněných podmínek: 

2 zástupci z každé členské společnosti mají zajištěn vstup zdarma, 

dalším zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku. 

 

 

_______________________________________________________________________________________

Registrační poplatek pro účastníky připojené online

EARLY BIRDS pro včasně registrované účastníky, kteří se přihlásí do 20. 10. 2021, je účastnický poplatek 2.990 Kč  + 21 % DPH. 

Registrační poplatek při zaslání přihlášky po 20. 10. 2021 je 3.990 Kč  + 21 % DPH.   

 

Zvýhodněné podmínky účasti pro členy POPAI CE

3 zástupci z každé členské společnosti mají zajištěnou účast zdarma, 

dalším zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku. 

 

Prosíme o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.: 3933950001/5500 vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové, IBAN CZ6855000000003933950001 Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude vystavena faktura. Jako variabilní symbol uveďte číslo faktury.

 

Účastnický poplatek uhraďte do data konání konference.

 

 
___________________________________________________________________________

Záznam z vyhlášování výsledků soutěží Popai 2020

Teaser z POPAI DAY 2019

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS