Průzkum v oblasti dárkových a propagačních předmětů

Unikátní průzkum POPAI CENTRAL EUROPE detailně analyzoval současný trh reklamních a dárkových předmětů. Zkoumal potenciál růstu v určitých segmentech dárkových předmětů, prodej reklamních předmětů z hlediska základního členění, zastoupení druhů reklamních předmětů ve firemních rozpočtech, efektivitu jednotlivých typů dárkových předmětů a jejich působení na spotřebitele, význam obalu i význam značky při výběru dárkového předmětu.

Asociace POPAI CE dlouhodobě podporuje obor 3D reklamy jako významnou
 součást marketingové komunikace. To potvrzují mimo jiné i výzkumy 
zaměřené na trh s dárkovými předměty, které v uplynulých letech asociace
 realizovala.

Výzkum POPAI CE odhalil nejnovější změny v nakupování předmětů 3D reklamy

Asociace POPAI CE dlouhodobě podporuje obor 3D reklamy jako významnou součást marketingové komunikace. To potvrzují mimo jiné i výzkumy zaměřené na trh s dárkovými předměty, které v uplynulých letech asociace realizovala.
Jak hodnotí spotřebitelé dárkové předměty a které typy dárkových 
předmětů jsou nejoblíbenější? Jaké segmenty reklamních předmětů jsou 
nejvíce zastoupeny ve firemních rozpočtech? Co je pro zadavatele při 
výběru dodavatele dárkových předmětů nejdůležitější? Těmito a dalšími 
otázkami se zabýval unikátní výzkum, který realizovala asociace POPAI CE
 společně s výzkumnou agenturou Nielsen Czech Republic v období  
2019/2020

Dárkové předměty jsou klíčové při budování obchodních vztahů

Jak hodnotí spotřebitelé dárkové předměty a které typy dárkových předmětů jsou nejoblíbenější? Jaké segmenty reklamních předmětů jsou nejvíce zastoupeny ve firemních rozpočtech? Co je pro zadavatele při výběru dodavatele dárkových předmětů nejdůležitější? Těmito a dalšími otázkami se zabýval unikátní výzkum, který realizovala asociace POPAI CE společně s výzkumnou agenturou Nielsen Czech Republic v období  2019/2020
Analýza trhu s dárkovými a propagačními předměty.

Průzkum v oblasti dárkových a propagačních předmětů

Analýza trhu s dárkovými a propagačními předměty.

Dárkové a propagační předměty

POPAI CE  podporuje oblast dárkových  a propagačních předmětů  prostřednictvím vzdělávacích akcí a  průzkumů, které analyzují tento trh, zjišťují potenciál růstu v určitých dárkových předmětech, zabývají se efektivitou jednotlivých typů dárkových předmětů a jejich působením na spotřebitele, významem obalu i  významem značky při výběru dárkového  předmětu. Nový unikátní průzkum POPAI CENTRAL EUROPE detailně analyzoval současný trh reklamních a dárkových předmětů.
Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙