PEFS (POP Effectivity Focus Study)

Cílem výzkumného projektu PEFS (POP Effectivity Focus Study) je vyhodnocování prodejních výkonností modelových POP kampaní. Projekt je založen na výsledcích průzkumů mezi maloobchodními řetězci a zadavateli reklamy, které ukázaly, že zjišťování efektivity POP kampaní je maloobchodníky i dodavateli značkových výrobků aktuálně považováno za jeden ze základních předpokladů pro jejich budoucí nasazování.

<span><strong>ČESKÝ SVĚT GRILOVÁNÍ  </strong></span><span><strong>2</strong></span><span>  </span><br> Paletový ostrov navýšil prodeje Sedlčanského Hermelínu na gril o 33%.<br>Promo kampaň prodala srovnatelné množství Hermelínu jako loňský rok.<br>Každý čtvrtý Hermelín je zakoupen v pátek.<br>

Průzkum PEFS vyhodnocuje přímý vliv POP médií na prodeje

ČESKÝ SVĚT GRILOVÁNÍ  2 
Paletový ostrov navýšil prodeje Sedlčanského Hermelínu na gril o 33%.
Promo kampaň prodala srovnatelné množství Hermelínu jako loňský rok.
Každý čtvrtý Hermelín je zakoupen v pátek.
Výzkumný projekt, který pod názvem POP Effectivity Focus Study – PEFS v 
současnosti realizuje středoevropská pobočka POPAI, je zaměřen na 
prodejní efektivitu POP kampaní a přináší významné informace o vlivu POP
 médií na úroveň prodejů podporovaných produktů. Průzkum probíhá ve 
spolupráci s průzkumovou agenturou Ipsos.<br>

Průzkum POPAI CE vyhodnocuje prodejní výkonnost POP aplikací

Výzkumný projekt, který pod názvem POP Effectivity Focus Study – PEFS v současnosti realizuje středoevropská pobočka POPAI, je zaměřen na prodejní efektivitu POP kampaní a přináší významné informace o vlivu POP médií na úroveň prodejů podporovaných produktů. Průzkum probíhá ve spolupráci s průzkumovou agenturou Ipsos.
<span><span><span><span>Středoevropská asociace marketingu v místech 
prodeje (POPAI CE) spustila výzkumný projekt, který dokáže zpětně 
zhodnotit prodejní efektivitu in-store projektů. Jedním z příkladů je 
analýza letní promo akce Sedlčanského Hermelínu na gril. </span></span></span></span><br>

Průzkumy prodejní efektivity dokážou skvěle zhodnotit vliv POP médií na prodeje

Středoevropská asociace marketingu v místech prodeje (POPAI CE) spustila výzkumný projekt, který dokáže zpětně zhodnotit prodejní efektivitu in-store projektů. Jedním z příkladů je analýza letní promo akce Sedlčanského Hermelínu na gril.
Prokazování efektivity POP kampaní je maloobchodníky i dodavateli 
značkových výrobků neustále požadováno jako jeden ze základních 
předpokladů pro větší nasazování a plynoucí investice do in-store 
komunikace. V návaznosti na tato zjištění, která přinesly nedávné 
průzkumy POPAI CE mezi maloobchodními řetězci a zadavateli reklamy, 
zahájila letos  asociace POPAI  nový  výzkumný projekt  pod názvem  POP 
Effectivity Focus Study - PEFS.  <br>

PEFS - nový výzkumný projekt na téma prodejní efektivity POP aplikací

Prokazování efektivity POP kampaní je maloobchodníky i dodavateli značkových výrobků neustále požadováno jako jeden ze základních předpokladů pro větší nasazování a plynoucí investice do in-store komunikace. V návaznosti na tato zjištění, která přinesly nedávné průzkumy POPAI CE mezi maloobchodními řetězci a zadavateli reklamy, zahájila letos  asociace POPAI  nový  výzkumný projekt  pod názvem  POP Effectivity Focus Study - PEFS. 
Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙