Globální výzkum POPAI Storedits

POPAI CE se účastní mezinárodního výzkumu organizovaného POPAI/!Shop Global, který na evropských trzích a v USA monitoruje  in-store aktivity ve vybraných tržních segmentech.

Globální výzkum POPAI Storedits

Do roku 2020 dosáhne trh s elektronikou, který oslovuje především mileniály, hodnoty 3 trilionů amerických dolarů, hlavním tahounem budou chytré telefony, televize nebo IoT. Takto rostoucí trh si žádá intenzivní in-store komunikaci.

V in-store podpoře kosmetiky je ČR za světovým průměrem

Ve světovém průměru připadá na obchod 25 POP prostředků k podpoře prodeje kosmetiky a péče o pleť, v Česku je to pouze 15.

Kosmetice se stabilně daří v kamenných prodejnách

Trh s kosmetikou neustále globálně roste i přes finanční krize, a to díky silně konkurenčnímu prostředí, stárnoucí populaci i stále více o sebe pečujících mužů.

Tucet doporučení pro efektivní In-store komunikaci na kosmetiku a péči o pleť

Ze studie Shop! Global Network & POPAI Storedits Skin Care, Make-Up & Cosmetics vyplynulo také 12 doporučení k tvorbě POP materiálů pro kategorii kosmetiky a péče o pleť.

Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙