Češi a reklama

Pravidelný výzkum analyzuje postoje české veřejnosti k reklamě a navazuje na výsledky šetření, které od roku 1993 prováděla agentura Marktest a ve kterém pokračuje v posledních letech agentura ppm factum research. 

Průzkum postojů české populace k reklamě. Nejvyšší míra tolerance je dlouhodobě k reklamě v místě prodeje.

Češi a reklama 2020

Průzkum postojů české populace k reklamě. Nejvyšší míra tolerance je dlouhodobě k reklamě v místě prodeje.
In-store reklama i letos obsadila první příčku v celkovém pozitivním vnímání u zákazníků.

Češi a reklama 2019

In-store reklama i letos obsadila první příčku v celkovém pozitivním vnímání u zákazníků.
Letošní ročník pravidelného výzkumu Postoje české veřejnosti 
k reklamě navazuje na šetření, které od roku 1993 prováděla agentura 
Marktest, a.s. a ve kterém pokračuje v posledních letech agentura ppm 
factum research.

Češi a reklama 2018

Letošní ročník pravidelného výzkumu Postoje české veřejnosti k reklamě navazuje na šetření, které od roku 1993 prováděla agentura Marktest, a.s. a ve kterém pokračuje v posledních letech agentura ppm factum research.
Nejvyšší „poptávka“ je dlouhodobě po reklamě v místě prodeje.

Češi a reklama 2017

Nejvyšší „poptávka“ je dlouhodobě po reklamě v místě prodeje.
Letošní ročník pravidelného výzkumu <strong>Postoje české veřejnosti k reklamě</strong>
 navazuje na výsledky šetření, které od roku 1993 prováděla agentura 
Marktest, a.s. a ve kterém pokračuje v posledních letech agentura Factum
 Invenio a ppm factum.

Češi a reklama 2016

Letošní ročník pravidelného výzkumu Postoje české veřejnosti k reklamě navazuje na výsledky šetření, které od roku 1993 prováděla agentura Marktest, a.s. a ve kterém pokračuje v posledních letech agentura Factum Invenio a ppm factum.
Nový ročník pravidelného výzkumu <span>Postoje české veřejnosti k reklamě</span>
 navazuje na výsledky šetření, které od roku 1993 prováděla agentura 
Marktest, a.s. a ve kterém pokračuje v posledních letech agentura ppm 
factum research. Poslední šetření proběhlo v lednu 2015 na 
reprezentativním vzorku obyvatel České republiky. Dotázáno bylo 1005 
osob ve věku nad 15 let.

Češi a reklama 2015

Nový ročník pravidelného výzkumu Postoje české veřejnosti k reklamě navazuje na výsledky šetření, které od roku 1993 prováděla agentura Marktest, a.s. a ve kterém pokračuje v posledních letech agentura ppm factum research. Poslední šetření proběhlo v lednu 2015 na reprezentativním vzorku obyvatel České republiky. Dotázáno bylo 1005 osob ve věku nad 15 let.
Stala se reklama součástí našeho života nebo nás manipuluje ke zbytečnému konzumu?<br>Letošní ročník pravidelného výzkumu <span>Postoje české veřejnosti k reklamě</span> navazuje na výsledky šetření, které od roku 1993 prováděla agentura Marktest, a.s.<br>

Češi a reklama 2014

Stala se reklama součástí našeho života nebo nás manipuluje ke zbytečnému konzumu?
Letošní ročník pravidelného výzkumu Postoje české veřejnosti k reklamě navazuje na výsledky šetření, které od roku 1993 prováděla agentura Marktest, a.s.
<span>Ve spolupráci s Českou marketingovou 
společností (ČMS),BIBS – vysoká škola, Českým sdružením pro značkové 
výrobky (ČSZV) a POPAI Central Europe, uskutečnila společnost ppm factum
 research další z řady pravidelných výzkumů Postoje české veřejnosti k 
reklamě. </span>

Češi a reklama 2013

Ve spolupráci s Českou marketingovou společností (ČMS),BIBS – vysoká škola, Českým sdružením pro značkové výrobky (ČSZV) a POPAI Central Europe, uskutečnila společnost ppm factum research další z řady pravidelných výzkumů Postoje české veřejnosti k reklamě.
POPAI CE se zúčastnila jako partner průzkumu společnosti Factum 
Invenio „Češi a reklama 2010“, který je zaměřen na postoje české 
veřejnosti k různým typům reklamy.

Češi a reklama 2010

POPAI CE se zúčastnila jako partner průzkumu společnosti Factum Invenio „Češi a reklama 2010“, který je zaměřen na postoje české veřejnosti k různým typům reklamy.
Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙