Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

21.9.2017

Jak správně cílit na zákazníka

Segmentace, Lokalizace, Personifikace

POPAI CE pořádá seminář pod garancí Klubu zadavatelů POPAI CE, který proběhne 21. 9. 2017 od 13,00 do 16,00 hod v přednáškovém sále společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1.

Nakupování není žádnou zábavou, tedy alespoň co se základních životních potřeb týče. To jen trendy, které se těmto tématům věnují, se snaží přesvědčit, že spokojený zákazník nakupuje více. Spokojenost není primárně o duševním stavu „nasycení“ nebo saturace z “dobrého” nákupu. Spokojenost je velmi často o schopnosti značek a retailerů přizpůsobit se a nabídnout opravdu to, co zákazník očekává.

Byť je Česká republika malá země bez markantních regionálních specifik, i tak jsou lidé v jednotlivých regionech rozdílní. Jak z pohledu kupní síly, tak i sociálních a kulturních očekávání. A pokud si je značky chtějí získat, měly by o nich vědět víc. A měly by jim to následně nabízet. Může prostředí, ve kterém nakupujeme a žijeme, ovlivnit prodej samotný?

Seminář primárné řeší účinnost lokálních marketingových pobídek oproti těm plošně globálním. Zabývá se znalostí místních specifik, které jsou určující pro nákupní rozhodování. Zajímá se o geografická kritéria segmentace, odhaluje neprozkoumané mikro rozměry jednotlivých regionálních odlišností.

  • Jak sociální prostředí a komunity ovlivňují nákupní nálady a očekávání zákazníků?
  • Může dát pochopení lokálních specifik marketérům mnohem efektivnější nástroj prodeje než

pouhý plošný marketing?

  • Může být lokální prodejna globální značky, komunikující na zákazníky dle jejich lokálních specifik,

mnohem úspěšnější než prodejna komunikující obecně?

  • Kde začíná a kde končí hranice „lokálnosti“?
  • Existuje „superlokálnost“?

Moderuje Petr Šimek, garant Klubu Zadavatelů POPAI CE, Managing Director WELLEN

 

Přednášky a přednášející

Jak doručit to správné sdělení zákazníkovi? 
Jak doručit to správné sdělení v zemi s šesti časovými pásmy, kde 65 % populace největšího města se v dane zemi vůbec nenarodilo a každý rok se do země přistěhuje 300.000 nových občanů ze všech koutů světa. 
Přednáší: Radek Krásný - Director of Marketing & Brand, Huawei, Kanada
 

Jak zkombinovat selektivní a automatizované personifikované nabídky
Reálné příklady a ukázky obou variant
Přednáší: Petr Křiklan, Retail Analytics Director, Europe Central/East, Nielsen
 

CRM 2.0
Jedinečný příklad personalizovaného přístupu a služeb pro zákazníky.
Přednáší: Michal Štádler, CEO ve společnosti datasapiens, a.s.
 

Reálné přínosy Digital Signage v retailu  - případové studie
Přednáší: Lukáš Zima - IT B2B Manager. Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.
 

Geomarketing - moderní nástroj pro naplánování a správné zacílení obchodních aktivit
Využití geomarketingu v různých segmentech. Konkrétní příklady využití na ad-hoc příkladech.
Přednáší: Šimon Dvorský, Senior Project Manager, GfK Czech

 

 

Mediálním partnerem semináře je časopis Zboží & Prodej.

 

Podmínky účasti na semináři

Pro 2 zástupce z každé členské společnosti POPAI CE je účast na semináři zdarma. V případě účasti více zástupců z jedné členské společnosti platí 50% sleva z účastnického poplatku pro 3. a dalšího zástupce.

Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí 3.000 Kč + DPH, tj. celkem 3.630 Kč

 

Soubory ke stažení

Jak správně cílit na zákazníka (168,94 KB)

Přihláška na akci

*
*
*
*
*
*
*
*

Položky označené * jsou povinné.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Webové stránky vytvořilo eStudio.czWebdesign & SEO | Postaveno na ReflexCMS