Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

28.6.2017

In-store digitální inspirace v případových studiích

od 13,00 do 16,00 hod

přednášková místnost společnosti Ipsos s.r.o.. Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, 110 00 Praha 1

Účastníci semináře si zde mohou stáhnout prezentace ze semináře.

  • Digitální média se stávají stále významnější součástí marketingové komunikace s nakupujícími a představují jedinečné příležitosti pro vyšší úroveň nabídky i služeb v místech prodeje.
  • Jak využít potenciálu nových digitálních technologií v retailu a jaké in-store digitální realizace u nás skutečně fungují?
  • Praktické příklady nových projektů digitální komunikace z našeho trhu.
  • Zkušenosti, inspirace a doporučení od tvůrců úspěšných řešení.

Moderuje: Jan Slavík, garant sekce Digitální komunikace POPAI CE, Managing Director, Ki-Wi Digital

 

Program semináře

Integrovaný online Category Management

Nasazení softwarového systému při implementaci LIVE Category Managementu v lékárenské síti Dr.Max.

Přednášejí: Petr Kavánek, jednatel, ExTech
                   Vratislava Klapušová, Specialista řízení kategorií sortimentu, Česká lékárna holding

 

Digitální obsah v marketingu - z online až na prodejnu

Zkušenosti a přínosy tvorby vlastního digitálního obsahu, jakožto základního pilíře komunikace s nakupujícími, přímo z kuchyně české společnosti TESCOMA.

Přednáší: Jan Podhorný, Head of Marketing and Graphic Design, Tescoma

 

Business mise místa prodeje v digitálním věku

Význam a role místa prodeje - kamenné prodejny v digitálním věku komunikace a její přepnutí z režimu off-line do on-line. Prezentace ve vyváženém poměru teorie a případové studie SMCG klienta s exkurzem do propojených témat, jako je např. marketingová automatizace.

Přednáší: Jaroslav Novák, Group Business Director, WUNDERMAN

 

Kreativní digitální médium

Aktuální možnosti tvorby vlastního a unikátního tvaru média.

Přednášející: Marek Kolařík, Commercial Director, UGO! Media

 

Změna programu vyhrazena

Mediálním partnerem akce je časopis Zboží & Prodej.

 

Podmínky účasti na semináři

Počet účastníků je s ohledem na kapacitu sálu omezen, proto doporučujeme zaslání přihlášky co nejdříve.

Po obdržení přihlášky k účasti na semináři bude zaslána faktura k úhradě účastnického poplatku.

Pro členy POPAI CE je účast na semináři zdarma.

Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí 2.000,- Kč + 21 %DPH, tj. celkem 2.420,- Kč.

Soubory ke stažení

In-store digitální inspirace v případových studiích (118,19 KB)

Přihláška na akci

*
*
*
*
*
*
*
*

Položky označené * jsou povinné.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Webové stránky vytvořilo eStudio.czWebdesign & SEO | Postaveno na ReflexCMS