Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

19.3.2020

AKCE JE ODLOŽENA

Náhradní termín zveřejníme, jakmile bude stanoven.

 

Jak využít potenciálu nových digitálních technologií v retailu?

In-store digitální inspirace v případových studiích

Termín:  19. 3. 2020 od 12:30 do 16:00 hod

Místo konání: přednáškový sál společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, 110 00 Praha 1

 

POPAI CE pořádá další ročník tzv. DIGI semináře na aktuální témata z oblasti digitální in-store komunikace, kterým navazuje na úspěšné předchozí ročníky této akce. Akce se koná pod garancí sekce Digitální komunikace POPAI CE.

Program semináře nabídne prezentaci výsledků nového výzkumu Digitální komunikace v místě prodeje, který se zabýval současným a budoucím využitím digitálních technologií v retailu.

Na výsledky průzkumu navážou praktické příklady a případové studie využití nových digitálních realizací v in-store, které úspěšně fungují na našem trhu. Studie a příklady představí inovativní digitální technologie jako efektivního pomocníka při podpoře prodeje, generování dalších příjmů, zvyšování firemní kultury a při dosažení dalších firemních cílů.

Součástí programu bude přehled moderních digitálních technologií tak, jak je dneska v digitální sekci POPAI CE vnímáme. Do programu plánujeme zařadit i diskuzní panel, který se zaměří na témata z provedeného a prezentovaného výzkumu a zároveň na prezentované studie a příklady praktického využití a nasazení technologií.  

 

Program semináře

12,30  - 13,00      Registrace účastníků semináře, občerstvení

13.00  - 14.00      První část semináře

14,00 -  14,30      Pauza na kávu a občerstvení

14,30 -  15,40      Druhá část semináře

15,40 -  16,00      Diskuze, závěr semináře 

 

Moderuje:

David Lesch, Výkonný ředitel, AV MEDIA, a.s., Garant sekce Digitální komunikace POPAI CE

 

Prezentace a přednášející:

Jaké je současné a budoucí využití digitálních technologií v retailu?

Prezentace výsledků nového výzkumu Digitální komunikace v místě prodeje

Přednáší: Andrea Vozníková, CMI & Shopper Leader ČR/SR, ACNielsen Czech Republic, s.r.o. 

 

Kde leží hranice mezi e-shopem a retailem

Přednáší: Petr Šoltys, Senior project manager, Sportisimo s.r.o.

 

Digital experience = nepostradatelná součást retailu budoucnosti

Případová studie nové digitální prodejny Vodafone 

Přednáší: Petr Šimek, Managing Director, WELLEN a.s.

 

Design a příprava místa prodeje ve virtuální realitě

Představení designu poboček pro Českou Spořitelnu a Vodafone ve Virtuální realitě, přínosy, benefity, představení technologického pokroku.

Přednáší: Pavel Novák, Co-founder / Business Director, Virtuplex  

.

 Mediálním partnerem akce je časopis Zboží &Prodej.

 

Změna programu vyhrazena.

 

Podmínky účasti na semináři

Členové POPAI CE se mohou semináře zúčastnit za zvýhodněných podmínek: 

2 zástupci z každé členské společnosti mají zajištěn vstup zdarma, 

dalším zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku. 


Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí 3.000 Kč + DPH, tj. celkem 3.630 Kč.


Prosíme o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.:

3933950001/5500 vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové

IBAN CZ6855000000003933950001

Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude vystavena faktura. Jako variabilní symbol uveďte číslo faktury.

Počet účastníků je omezen s ohledem na kapacitu sálu, proto prosíme o zaslání přihlášky co nejdříve. Účastnický poplatek uhraďte do data konání semináře.

 

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS