Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

19.5.2022

Digitální nástroje a řešení v retailu

Seminář POPAI CE o novinkách v oblasti  digitální komunikace

Termín:  19. 5. 2022 od 14.00 do 17:00 hod

Místo konání: přednáškové prostory Magenta Experience Center - ARKÁDY PANKRÁC, Na Pankráci 86, 140 00 Praha 4

 

Seminář pod garancí sekce Digitální komunikace.

 

Digitální komunikace v retailu už není jen o digitálních zobrazovačích. Pod vlivem digitalizace prochází svět retailu i chování zákazníků výraznými změnami. Digitální, technologicky vyspělé projekty, koncepty plně automatizovaných prodejen, softwary pro správu retailových prostor a další technologie mezi které patří chytré regály, lednice a nebo i paletová místa, již nejsou hudbou budoucnosti. Naopak tato inovativní řešení stále častěji posouvají komunikaci v retailu dále, na vyšší úroveň, k lepším zážitkům pro nakupující, vyšší efektivitě a zároveň podporují udržitelnost.

 

Program semináře se soustředí na výběr nejzajímavějších digitálních inovací na našem trhu.

Představí příklady nových digitálních realizací, které v praxi fungují jako efektivní nástroje a koncepty v retailovém prostředí. Nebudou chybět ani zkušenosti a pohled zadavatelů.

 

Časový harmonogram

14.00 – 14.30     Registrace účastníků semináře, občerstvení

14.30 – 15.30     První část semináře

15.30 – 16.00     Pauza na kávu a občerstvení

16.00 – 17.00     Druhá část semináře

 

Moderuje:

David Lesch, Výkonný ředitel, AV MEDIA, a.s., Garant sekce Digitální komunikace POPAI CE

 

Prezentace a přednášející:

Golden Eye

Svět zažívá raketový vzestup v používání moderních technologií. Řada lidí si už bez nich nedokáže představit svůj život. Jedním z důvodů, proč tomu tak je, je to, že nám v mnoha ohledech ulehčují život. Není proto divu, že se jejich používání nevyhýbá ani oblasti in-storu. Projekt Golden Eye neboli Zlaté oko je zářným příkladem takové technologie. Nově vyvinutý software dokáže s pomocí fotokamer umístěných do mrazáků v obchodních řetězcích sám připravit a navrhnout objednávku. Dochází tak k značnému zjednodušení a zautomatizování procesů navíc s možností dalšího sdílení dat.

Miroslav Mahdal, General manager ve společnosti empea, s.r.o.

Veronika Zichová, Unilever, Cabinet operations and Ice Cream IT systems manager CZ&SK

 

Chytré police a paletové místo         

Petr Žikovský, Head of Sales Development – Retail, Adastra

 

 

Využití digitálního obrazu prodejny v příkladech.

Vytvoření digitálního obrazu prodejny umožňuje výrazné zefektivnění mnoha procesů. V rámci jedné platformy je pak možné například optimalizovat rozložení kategorií a planogramů, komunikovat s personálem a efektivněji řídit procesy díky úkolům navázaným na konkrétní místa v prodejně, získávat zpětnou vazbu skrze fotodokumentaci a store checky, efektivněji tisknout cenovky a automatizovat objednávky. Představené řešení společnosti Quant Retail využívají v ČR společnosti jako DrMax, Sportisimo, LKQ, Super Zoo, Orkla, PRO-DOMA a mnoho dalších.

Petr Kavánek, CEO, Quant Retail s.r.o.

 

Plně automatizovaná a bezobslužná prodejna

Absolutní retailovou novinkou jara letošního roku je projekt spol. Knowinstore otevření první bezobslužné prodejny 24/7 v České republice. Netradiční formát již několik měsíců úspěšně funguje v hybridním režimu v jihočeských Strakonicích. Bezobslužný systém, který nabízíme, není určen jen pro potravinářský segment trhu, ale je šitý na míru pro celou škálu dalších retailových formátů.

Pavel Kozler, jednatel KNOWINSTORE s.r.o.

 

Mediálním partnerem akce je časopis Zboží &Prodej.

 

Změna programu vyhrazena

 

Podmínky účasti na semináři

Členové POPAI CE se mohou semináře zúčastnit za zvýhodněných podmínek: 

2 zástupci z každé členské společnosti mají zajištěn vstup zdarma, 

dalším zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku. 


Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí 3.000 Kč + DPH, tj. celkem 3.630 Kč.


Prosíme o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.:

3933950001/5500 vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové

IBAN CZ6855000000003933950001

Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude vystavena faktura. Jako variabilní symbol uveďte číslo faktury.

Počet účastníků je omezen s ohledem na kapacitu sálu, proto prosíme o zaslání přihlášky co nejdříve. Účastnický poplatek uhraďte do data konání semináře.

 

Registrace účastníků semináře

 

 

Seminář sekce Digitální komunikace 2021 - Teaser

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS