Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

23.9.2021

Certifikovaný kurz

Základy In-store marketingové komunikace

 

Termín: 23. 9. 2021 od 9.00 do 16.30 hod

Místo konání: přednáškový sál společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, 110 00 Praha 1

 

Naučte se s námi základy komunikace v místě prodeje a získejte certifikát!

Kurz je pojatý jako úvod do problematiky a základních oblastí oboru in-store marketingové komunikace pro začínající profesionály působící u výrobců, zadavatelů reklamy, maloobchodníků a reklamních agentur. Partnerem kurzu je Katedra marketingu Fakulty podnikohospodářské VŠE Praha.

V kurzu přednášejí zkušení experti, kteří stále aktivně působí v předmětných oblastech oboru in-store komunikace.

Součástí je také praktické cvičení – mini audit POP médií zaslaných přihlášenými účastníky.

Na závěr kurzu absolventi získávají osvědčení o absolvování certifikovaného kurzu POPAI CE.

 

Partnerem kurzu je měsíčník Zboží&Prodej  

 

 

___________________________________________________________________________________

Program kurzu

 

Úvod do in-store komunikace

Vymezení, souvislosti a role komunikace v místech prodeje v komplexních

marketingových komunikacích, společenská realita v pozadí nákupního chování a

aktuální trendy, impulzivní nákupní rozhodování a základní funkce POP komunikace

Přednáší: Daniel Jesenský, Vice-prezident POPAI Central Europe, Managing partner DAGO

 

Brief - klíčový faktor úspěšné komunikační kampaně, role designu v in-store

Správné zadání briefu = perfektní výsledek tendru = úspěšná POP aktivita

Přednášejí: Martin Hasilík, člen rady POPAI CENTRAL EUROPE, Jednatel Authentica

s.r.o, Vlasta Vlasáková, Trade Marketing Manager Export, Budějovický Budvar, n.p.

 

Multisenzorická in-store komunikace

Smyslové vnímání, jeho vliv na nákupní chování zákazníka a stimulace smyslů

Přednáší: Aleš Štibinger, Ředitel GAIA Group

 

Základní principy funkční in-store komunikace

Základní prostorové a vizuální principy funkční tvorby a implementace POP médií

Přednáší: Daniel Jesenský, Vice-prezident POPAI Central Europe, Managing partner DAGO

 

Digitální in-store komunikace

Změny v chování zákazníka a obchodníka, vliv technologického rozvoje

na interakci mezi zákazníkem a obchodníkem, možnosti využití

digitálních přístupů a technologií v moderní in-store komunikaci

Přednáší: Petr Šimek, Prezident POPAI CE, Managing Director WELLEN

 

Výzkum účinnosti in-store komunikace a nákupního chování

Testování účinnosti POP médií a jejich vlivu na nákupní

chování = základ úspěšných realizací

Přednáší: Andrea Vozníková, členka rady POPAI CE, Research Director InsightLab

 

Stavba a průběh in-store komunikační kampaně

Od strategického plánování po vyhodnocení kampaně. Na případové studii reálné

in-store komunikační kampaně si ukážeme, jak funguje souhra komunikačních

aktivit na cestě zákazníka k nákupu (path to purchase) a na čem všem v celém

procesu tvorby, vzniku a implementace záleží, aby došlo k naplnění daných cílů.

Přednáší: Jan Šolta, Sales marketing consultant, Shop4Experience

 

Praktické cvičení

Během kurzu proběhne praktické cvičení. Účastníci zašlou v předstihu (nejpozději do 6. 9.

2021) fotografie svých in-store komunikačních projektů a POP médií se stručným popisem

dle dané osnovy. Přednášející pak ve spolupráci s účastníky kurzu budou prezentované

projekty analyzovat a komentovat s cílem poukázat na příležitosti k optimalizacím.

 

___________________________________________________________________________________

Podmínky účasti na kurzu

Pro členy POPAI CE platí účast za zvýhodněných podmínek:

2 zástupci z každé členské společnosti mají zajištěn vstup zdarma,

dalším zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku.

 

Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE

činí 5.000 Kč + DPH, tj. celkem 6.050 Kč.

 

Po obdržení Vaší přihlášky k účasti na kurzu Vám bude zaslána faktura.

 

Jako variabilní symbol uveďte číslo faktury.

Prosíme o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.:

3933950001/5500 vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové

IBAN CZ6855000000003933950001

 

Účastnický poplatek je nutno uhradit do data konání kurzu.

 

 

Soubory ke stažení

2021_09_23_Certifikovaný kurz_Základy in-store marketingové komunikace (193,34 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS