Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

19.10.2017

Certifikovaný kurz „Marketingová komunikace v místě prodeje II. pro pokročilé“ - část B


Technologie, produkce a inovace v in-store

POPAI CE pořádá certifikovaný kurz, který proběhne 19.10. 2017 od 11,00 do 16,00 hod v přednáškovém sále společnosti Ipsos, Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1.

Účastníci semináře si zde mohou stáhnout prezentace ze semináře.

 

Tato forma specializovaného vzdělávacího programu je zaměřena na oblast marketingové  komunikace v prodejních místech z hlediska vybraných a významných součástí tohoto oboru.

Co kurz účastníkům přinese:

  • Účastníci získají nové a pokročilé znalosti z oboru in-store komunikace včetně řady praktických příkladů.
  • Komentáře a doporučení od zkušených expertů z oboru.
  • Certifikát o absolvování kurzu od globální oborové asociace POPAI.
  • Networking mezi účastníky.
  • Kurz je určen pro profesionály z řad maloobchodníků, zadavatelů reklamy, výrobců a dodavatelů in-store komunikačních prostředků a reklamních agentur.


Moderují:

Radomír Klofáč, Jednatel, MORIS design s.r.o.

Martin Hasilík, Jednatel,  Authentica s.r.o


Program kurzu

10,15 – 11,00 Registrace účastníků semináře

11,00 – 12,40 První část semináře

12,40 – 13, 20 Pauza, občerstvení

13,20 – 14,20 Druhá část semináře

14,20 – 14,35 Pauza

14,35 – 16,00 Třetí část semináře

 

Hlavní tematické okruhy programu kurzu 

 

Technologické trendy a inovace v in store komunikaci

Inovativní trendy v oboru a  technologické trendy používané v in-store komunikačních projektech včetně ukázek realizovaných projektů v praxi.

Přednáší: Libor Jordán, Jednatel, DEKOR spol. s.r.o.

 

Materiály a technologie využívané k tvorbě komunikačních médií v místech prodeje

Představení jednotlivých materiálů a technologií pro výrobu komunikačních prostředků v in-store a přehled jejich využití.

Přednášejí: Martin Hasilík, Jednatel,  Authentica s.r.o

                    Pavel Zemčík, Jednatel, GRD servis,  s.r.o

 

Autorské právo pomocník i zbraň v oblasti ochrany designu

Zadávání projektů a tvorba designu z pohledu autorskoprávních vztahů. Jak usnadnit zadavatelům proces zadávání návrhů na nové projekty komunikace v prodejních místech, jak řešit problémy od vypsání tendru až po realizaci projektu a předání autorského díla. 

Přednáší: Radomír Klofáč, Jednatel, MORIS design s.r.o.

 

Bezpečnost a pravidla pro používání POP prostředků v in-store

Přehled o normách a standardech, které je nutné znát pro bezproblémovou instalaci a využívání POP v prodejních místech. Jaká jsou rizika, o kterých musí být v této oblasti zadavatelé informováni?

Přednáší: Libor Jordán, Jednatel, DEKOR spol. s.r.o.

                 Martin Hasilík, Jednatel,  Authentica s.r.o

 

Briefování II. pro pokročilé

Brief  je klíčovým faktorem úspěšné komunikační kampaně.

Správné zadání briefu = perfektní výsledek tendru.

Přednášejí: Radomír Klofáč, Jednatel, MORIS design s.r.o.

                     Martin Hasilík, Jednatel,  Authentica s.r.o

 

Kuchařka polygrafie  

Polygrafické taháky jsou souborem informací, návodů a vysvětlení pojmů z oblasti polygrafie a tisku obecně. Představují základ pro kvalitní zadání tiskoviny. Účastníci se rovněž seznámí s doporučeným obsahem objednávky tiskoviny a s pojmy využívanými v polygrafii tak, aby zadavatel správně komunikoval s tiskárnou.

Přednášejí: Daniel Brýdl, Obchodní ředitel,  H.R.G. spol. s r.o.

                      Jan Gloser, obchodní zástupce H.R.G. spol. s r.o. 

 

Komerční grafika – ekologický pohled 

Prezentace řešení grafických folií a udržitelnosti, dopadu na životní prostředí. Projekty pro úsporu energie při výrobě světelných značení s využitím LED technologie.

Přednášejí: Eduard Perski, Sales supervisor, 3M

                     Jiří Makovec, Senior sales representative, 3M

 

Změna programu vyhrazena 

 

Podmínky účasti na kurzu

Pro 2 zástupce z každé členské společnosti  POPAI CE je účast na kurzu zdarma. V případě účasti více zástupců z jedné členské společnosti platí 50%  sleva z účastnického poplatku  pro 3. a dalšího zástupce.

Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí  5.000  Kč + 21 % DPH, tj. celkem 6.050  Kč

Soubory ke stažení

2017_10_19_Certifikovaný kurz_Marketingové komunikace II_B_Nr2 (172,94 KB)

Přihláška na akci

*
*
*
*
*
*
*
*

Položky označené * jsou povinné.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Webové stránky vytvořilo eStudio.czWebdesign & SEO | Postaveno na ReflexCMS