Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

21.9.2020

Certifikovaný kurz  POPAI CE 2020

Termín: 21. 9. 2020 od 9.00 do 16.30 hod

 

Základy In-store marketingové komunikace

Naučte se s námi základy komunikace v místě prodeje a získejte certifikát!

 

Zveme Vás k účasti na specializovaném vzdělávacím programu, který proběhne 21. 9. 2020 od 9.00 do 16.30 hod v přednáškovém sále společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, 110 00  Praha 1.

Partnerem kurzu je Katedra marketingu Fakulty podnikohospodářské VŠE Praha.

 

Kurz je pojatý jako úvod do problematiky a základních oblastí oboru in-store marketingové komunikace pro začínající profesionály působící u výrobců, zadavatelů reklamy, maloobchodníků a reklamních agentur

V kurzu přednášejí zkušení experti, kteří stále aktivně působí v předmětných oblastech oboru in-store komunikace.

Součástí je také praktické cvičení – mini audit POP médií zaslaných přihlášenými účastníky.

 

Časový rozvrh kurzu

              09.00 – 09.30 Registrace
              09.30 – 10.00 Úvod do in-store komunikace
              10.05 – 10.50 Multisenzorická in-store komunikace
              10.55 – 11.40 Výzkum účinnosti in-store komunikace a nákupního chování
              11.45 – 12.30 Digitální in-store komunikace
              12.30 – 13.10 Pauza na oběd
              13.10 – 14.00 Základní principy funkční in-store komunikace
              14.05 – 14.45 Brief
              14.45 – 15.10 Pauza
              15.10 – 15.40 Praktické cvičení
              15.45 – 16.20 Stavba a průběh in-store komunikační kampaně – případová studie
              16.20 – 16.30 Diskuze a ukončení

Program kurzu

Moderuje: Daniel Jesenský, Vice-prezident POPAI Central Europe, Managing partner DAGO

 

Úvod do in-store komunikace

Vymezení, souvislosti a role komunikace v místech prodeje v komplexních marketingových komunikacích, společenská realita v pozadí nákupního chování a aktuální trendy, impulzivní nákupní rozhodování a základní funkce POP komunikace

Přednáší: Daniel Jesenský, Vice-prezident POPAI Central Europe, Managing partner DAGO

 

Brief  - klíčový faktor úspěšné komunikační kampaně, role designu v in-store

Správné zadání briefu = perfektní výsledek tendru = úspěšná POP aktivita

Přednášejí:  Martin Hasilík, člen rady POPAI CENTRAL EUROPE, Jednatel  Authentica s.r.o, Vlasta Vlasáková, Trade Marketing Manager Export, Budějovický Budvar, n.p.

 

Multisenzorická  in-store komunikace

Smyslové vnímání, jeho vliv na nákupní chování zákazníka a stimulace smyslů

Přednáší: Aleš Štibinger, Ředitel GAIA Group

 

Digitální in-store komunikace

Změny v chování zákazníka a obchodníka, vliv technologického rozvoje na interakci mezi zákazníkem a obchodníkem, možnosti využití digitálních přístupů a technologií v moderní in-store komunikaci

Přednáší: Petr Šimek, Prezident POPAI CE, Managing Director WELLEN

 

Základní principy funkční in-store komunikace

Základní prostorové a vizuální principy funkční tvorby a implementace POP médií 

Přednáší: Daniel Jesenský, Vice-prezident POPAI Central Europe, Managing partner DAGO

 

Výzkum účinnosti in-store komunikace a nákupního chování

Testování účinnosti POP médií a jejich vlivu na nákupní chování = základ úspěšných realizací

Přednáší: Andrea Vozníková, CMI & Shopper Leader CR/SR ACNielsen Czech Republic

 

Stavba a průběh in-store komunikační kampaně

Od strategického plánování po vyhodnocení kampaně. Na případové studii reálné in-store komunikační kampaně si ukážeme, jak funguje souhra komunikačních aktivit na cestě zákazníka k nákupu (path to purchase) a na čem všem v celém procesu tvorby, vzniku a implementace záleží, aby došlo k naplnění daných cílů.

Přednáší: Jan Šolta, Sales marketing consultant, Shop4Experience

 

Praktické cvičení

Během kurzu proběhne praktické cvičení. Účastníci zašlou v předstihu (nejpozději do 8. 9. 2020) fotografie svých in-store komunikačních projektů a POP médií se stručným popisem dle dané osnovy.  Přednášející pak ve spolupráci s účastníky kurzu budou prezentované projekty analyzovat a komentovat s cílem poukázat na příležitosti k optimalizacím.

 

Na závěr kurzu absolventi získávají osvědčení o absolvování certifikovaného kurzu POPAI CE.

 

Změna programu vyhrazena.

Mediální partnerem akce je časopis Zboží & Prodej.

 

Podmínky účasti na kurzu

Pro členy POPAI CE platí účast za zvýhodněných podmínek:

2 zástupci z každé členské společnosti mají zajištěn vstup zdarma,

dalším zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku.

 

Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE

činí 5.000 Kč + DPH, tj. celkem 6.050 Kč.

 

Po obdržení Vaší přihlášky k účasti na semináři Vám bude zaslána faktura.

Počet účastníků je omezen s ohledem na kapacitu sálu, proto prosíme o zaslání přihlášky co nejdříve.

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS