Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

25.2.2021

BEST OF 3D

Termín: 25. 2. 2021 od 13.00 do 14.30 hod

Akce proběhne pod garancí sekce Reklamní předměty POPAI CE.

Jak si stojí současný obor 3D reklamy? Jaké jsou nejnovější realizace v oblasti reklamních dárků a jak Covid krize ovlivňuje tuto část trhu marketingové komunikace?

Program virtuálního semináře přinese výběr toho nejlepšího z nedávného dvacátého ročníku prestižní soutěže o nejlepší reklamní a dárkové předměty Hvězda 3D reklamy.

Úspěšné projekty budou představeny v inovativní online formě, kde nebudou chybět:

  • rozhovory s týmy oceněných projektů, které přiblíží cestu od zadání až po využití projektu a naplnění očekávání klienta,
  • záběry detailně zachycující dárkový předmět a jeho specifika,
  • pohled klienta.

V druhé části programu budou exkluzivně prezentovány vybrané výstupy nového výzkumu POPAI CE, který zkoumal, jak se v době pandemie změnil přístup firem v oblasti jejich nákupu dárkových předmětů pro obchodní partnery či zaměstnance, zda nakupují více či méně, které kategorie dárkových předmětů, které skupiny dárkových předmětů nakupují apod.

 

Moderuje: Pavel Černý, zakladatel Gordica Communication, s.r.o. a pořadatel předchozích ročníků soutěže Hvězda 3D reklamy

 

 

Program semináře:

  • Projekt BRNĚNSKÝ DRAK – TO JE BRNO (Absolutní vítěz soutěže Hvězda 3D reklamy 2020) představí společnost Brand Gifts, a.s.
  • Velkoformátové kolébkové XXL razítko (vítěz Inovace roku soutěže Hvězda 3D reklamy 2020) představí REPRESS, spol. s.r.o. 
  • S projekty Marťanský vesmírný světlomet a Marťanská razítka (oceněné v dvou kategoriích soutěže Hvězda 3D reklamy 2020) seznámí společnost iMi Partner, a.s.
  • Set reklamních předmětů využitých v kampani "Zelená vlna" od společnosti e-on (oceněn v kategorii Využití 3DR v rámci komunikačního mixu soutěže Hvězda 3D reklamy 2020) představí REDA a.s.
  • Jak se změnil přístup firem k nákupu dárkových předmětů v době pandemie a jaké jsou nové trendy v této oblasti?  Vybrané výstupy z nového výzkumu odprezentuje Andrea Vozníková, Research Director, InsightLab, s.r.o.

 

Změna programu vyhrazena.

 

Podmínky účasti na semináři

Členové POPAI CE se mohou semináře zúčastnit za zvýhodněných podmínek:

  • 3 zástupci z každé členské společnosti mají zajištěn vstup zdarma,
  • dalším zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku.

Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí 1.000 Kč + 21 % DPH.

Prosíme o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.: 3933950001/5500 vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové, IBAN CZ6855000000003933950001

Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude vystavena faktura. Jako variabilní symbol uveďte číslo faktury.

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS