Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Od online k offline: proč online-značky jdou do kamenných prodejen

Vloženo: 24.1.2020

Veletrh EuroShop 2020 od 16. do 20. února v Düsseldorfu

Již léta média prohlašují ve svých titulcích kamenné prodejny za mrtvé - za oběti e-shopů. Zatímco ale několik známých maloobchodů skutečně skončilo nebo zavřelo jednotlivé filiálky, investuje stále více původně ryze digitálních značek do pevných prodejních ploch jako doplnění svých online-nabídek.


Na posledním veletrhu EuroShop, předním spe­cializovaném veletrhu investičního zboží pro ob­chodníky a jejich partnery, se již objevovaly první náznaky, že i prodejci „pure player“ a online-startu­py stále více pokukují směrem k off-line. O 3 roky později, na veletrhu EuroShop 2020 od 16. do 20. února v Düsseldorfu, to bude jedním z velkých té­mat oboru.

Veletrh EuroShop 2020, The World´s No. 1 Retail Trade Fair, bude inovační platformou nabízející po­slední trendy v oboru, diskusním fórem a ohňostro­jem kreativních nápadů pro celosvětovou oblast obchodu. Před zahájením veletrhu ne­mohou být ukazatele obchodu příznivější. 

O 20. ročník veletrhu EuroShop je zájem jako nikdy předtím a düsseldorfští pořadatelé veletrhu očekávají dosažení rekordních čísel z roku 2017. Posledního ročníku se účastnilo 2.368 vystavovate­lů z 61 zemí na 127.598 m² čisté výstavní plochy. Přibližně 114.000 odborných návštěvníků ze všech pěti kontinentů přijelo do města na Rýnu. Více akč­nosti, emocí a lepší orientace v přáních zákazníků je to, co musí obchod nabízet a co současně pocho­pili organizátoři veletrhu EuroShop. Se svými osmi zážitkovými dimenzemi sází na strukturu nabíd­ky orientovanou na návštěvníka, flexibilní rámec pro synergie rozlišných dimenzí a nabízí dostatek prostoru pro prezentace perspektivních trendů a inovativních produktů pro svět retailu. Zde je zmíněných osm zážitkových dimenzí: Shop Fitting & Store Design, Visual Merchandising, Lighting, Retail Marketing, Retail Technology, Expo & Event Marketing, Food Service Equipment a Refrigerati­on & Energy Management.

Článek byl publikován v odborném časopise Brands & Stories. Celý text článku najdete v příloze.

Soubory ke stažení

Veletrh EuroShop 2020 (678,17 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS