Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Aktuality sekce Digitální komunikace

Smart Store - na cestě k propojenému retailu

Smart Store - na cestě k propojenému retailu

Vloženo: 29.8.2018

V posledním newsletteru se v článku “Digitální komunikace v každodenní realitě západního retailu” psalo o praktických realizacích, se kterými se můžeme setkat při návštěvě obchodů v německy mluvících zemích. V dnešním příspěvku v německé oblasti ještě zůstaneme a povšimneme si těch aktuálně nejnovějších trendů hýbajících jejich retailem.

ADLER zapojil do vývoje textilu avatár

ADLER zapojil do vývoje textilu avatár

Vloženo: 21.8.2018

Novinka člena POPAI CE

Digitální potisk obalů propojí realitu s virtuálním světem

Digitální potisk obalů propojí realitu s virtuálním světem

Vloženo: 21.8.2018

Novinka člena POPAI CE

Zákazníci vybírají vůni v nákupním centru

Zákazníci vybírají vůni v nákupním centru

Vloženo: 21.8.2018

Novinka člena POPAI CE

2 příležitosti ke zvýšení vaší efektivity - Digitální komunikace v místě prodeje

2 příležitosti ke zvýšení vaší efektivity - Digitální komunikace v místě prodeje

Vloženo: 27.8.2018

Digitální komunikace v místě prodeje je postavená na využití velkých i malých obrazovek umístěných v prodejnách či jiných veřejných prostorách. Jaké příležitosti přináší a jak je co nejlépe využít?

Rozšířená realita a umělá inteligence ve službách nákupní zkušenosti

Rozšířená realita a umělá inteligence ve službách nákupní zkušenosti

Vloženo: 27.8.2018

Podložené prognózy předpovídají, že v následujících 12 měsících význam umělé inteligence (AI) a rozšířené reality (AR) výrazně vzroste.

RETAIL a technologie - EuroCIS 2018

RETAIL a technologie - EuroCIS 2018

Vloženo: 26.5.2018

I na letošním EuroCIS 2018 byl velkým tématem bezobslužný nákup. Přestože už i v ČR není tento způsob nakupování novinkou a v jeho základní formě ho známe z Tesco, Globusu nebo aktuálně z Makra nebo Ikea, tak stále přináší prostor pro zlepšení. Jednou z obav při zavádění této technologie bylo její zabezpečení proti záměně zboží a případným krádežím. Vystavovatelé prezentovali řešení, jak podobné problémy za využití aktuálního vývoje na poli kamer a umělé inteligence co nejvíce omezit.

WIFI v místě prodeje

WIFI v místě prodeje

Vloženo: 24.5.2018

Jestliže se mluví o nasazování nových technologií v instoru, pak tato technologie zcela jistě není ničím novým. Pro určitou část naší populace je WIFI (alias konstantní online připojení) základním kamenem jejich Maslowovy pyramidy lidských potřeb. Nebýt online = přestat existovat = smrt (alespoň ta virtuální).

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS