Další z řady seminářů uspořádaných asociací POPAI CE představil vše okolo projektů, které získaly ocenění na 14. ročníku prestižní soutěže POPAI Awards.Únorový seminář nechal nahlédnout do karet tvůrců řešení, kteří se s přítomnými exkluzivně podělili o jejich zkušenosti a doporučení, jak účinně komunikovat v prodejních místech i v dalších místech kontaktu se spotřebiteli. Účastníci semináře tak měli jedinečnou příležitost poznat nová retailová řešení ve formě případových studií, a to od zadání až po jejich implementaci a úspěšnost v in-store, včetně pohledu zadavatelů. Mnozí ze zadavatelů se navíc podělili o cenná data vypovídající o jejich efektivitě.
Funkce prodejny je dnes jiná
Značka je v retailu to nejdůležitější. Jak upozorňuje Petr Šimek, Managing Director společnosti WELLEN, při práci na projektu řídí vše ostatní a vše ostatní je jí podřízeno. Že tato slova bez výhrad platí, potvrzuje projekt The Streets: Flagship Bratislava, který tato společnost realizovala a který v rámci soutěže POPAI AWARDS 2022 získal pět ocenění, včetně absolutního vítězství. Jde o interiér kamenné prodejny původně on-line retailera, která rozhodně není jen prodejnou. Jedná se o designově vyladěné komunitní centrum, které se skládá ze tří částí: kavárny, basketbalového nebe a basketbalového vesmíru. Místo je naplněno digitálními technologiemi, které navíc interagují s čidly a podávají návštěvníkům informace o produktech. Je to místo, které umožňuje, aby se značka odprezentovala komunitě a zákazníci se jí tu mohli dotknout a zažít ji. Právě tím se odlišuje od jiných značek, kterých je na trhu nepočítaně. Podle Dušana Štajera, Directora společnosti RXD, je důležité budování omnichanelu a podpora komunity. Kamenné prodejny dnes totiž plní zcela jinou funkci než v minulosti.