Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Benešovská továrna na zmrzlinu dostala nepřehlédnutelný vizuál od agentury Proboston

Vloženo: 14.6.2022

Novinka člena POPAI CE

Dá se být jedinečný i v tak konkurenčním prostředí, jako jsou zmrzliny? Benešovská továrna na zmrzlinu ukázala, že to jde. Vstupuje na trh s novou ovocnou zmrzlinou a vizuální identitou od strategicko-kreativní agentury Proboston. Po několika letech, kdy se továrna soustředila především na výrobu zmrzlin pro privátní značky, přišel velký zlom. Na workshopech s agenturou Proboston vznikl nápad na vlastní zmrzlinový brand. Tři pečlivě vybrané a otestované příchutě obsahují černý rybíz, mango a maracuju a višeň s jahodou. Ty nyní přicházejí na trh s vizuální identitou, která v mrazácích jednoduše vyniká.

 

 

Zmrzlinárna rozhodla vsadit na kvalitu a jednoduché složení s maximální chutí ovoce. Ve dvou typech zmrzliny, na dřívku a v kelímku, najdete pouze ovoce, vodu, cukr a vlákninu. Obsah ovocné složky dosahuje až 70 %. Jak ale víme, kvalitu lidé ocení až ve chvíli, kdy ji skutečně ochutnají. A aby ji ochutnali, je důležité přijít se zajímavým designem, který má během rozhodovacího procesu zákazníka klíčovou roli. Přesně to byl úkol agentury Proboston.

 

Hlavní mise? Odlišit se.

Cílem bylo odlišit se od konkurence. V tomto duchu Proboston postupoval jak při tvorbě jména, loga, ale i celkového vzhledu materiálů. Vizuální i reklamní klišé byste proto hledali v materiálech marně. Výsledný packaging je totiž neotřelý a na první pohled jiný, než většina prodávaných značek.

 “Název značky předurčil, že vizuální styl se musí obejít bez kudrlinek, tsunami tekuté čokolády, přeretušovaného ovoce a šťastných konzumentů zmrzliny. A tak jsem chtěl maximálně těžit ze slova “továrna”. Vznikl koncept “sladký industriál” - striktně geometrické ilustrace zasazené do jasného čtvercového schématu, kombinující až naivně stylizované ilustrace ovoce a všemožných industriálních prvků – kolečka, trubky, písty a jiná staromilská hejblátka z jakési fantastkní továrny. To vše v hávu barev, které mají blíže ke zmrzlině a sladkostem, než ke šmíru a oleji. Je to svérázný a originální vizuální styl, který se jen tak nevyčerpá.” uvedl Jakub Matoušů, autor kampaně.

Jednoduchost a přírodní složení se navíc propisuje i do nejmenších detailů, jako třeba plná recyklovatelnost obalu u nanuku.

 

Jen pro ni sáhnout

Zmrzliny se poměrně záhy podařilo zalistovat hned do několika velkých e-shopů jako je Košík či Rohlík. Najdete je i v mrazácích bister a restaurací a brzy poplují i na plovárny, kde je poptávka po osvěžení největší. Výhodou je, že “Benešovskou” nikdy nebudete složitě hledat, protože vás svým výrazným obalem vždy upoutá sama!

 

 

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS