Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

16.6.2022

ZÁKLADY IN-STORE MARKETINGU  

Certifikovaný kurz POPAI CE

Termín:  16. 6. 2022 od 9.00 do 16:00 hod

Místo konání: přednáškové prostory Magenta Experience Center - ARKÁDY PANKRÁC, Na Pankráci 86, 140 00 Praha 4

 

Naučte se s námi základy marketingu v retailu a získejte certifikát!

 

Program kurzu je speciálně upraven na míru pro začátečníky v oboru in-store marketingu s ohledem na rostoucí poptávku po tomto typu odborného vzdělávání.

Kurz je pojatý jako úvod do problematiky a základních oblastí oboru in-store marketingu pro začínající profesionály působící u výrobců, zadavatelů reklamy, maloobchodníků a reklamních agentur.

V kurzu přednášejí zkušení experti, kteří stále aktivně působí v předmětných oblastech oboru in-store komunikace.

Na závěr kurzu absolventi získávají osvědčení o absolvování certifikovaného kurzu POPAI CE.

 

Časový rozvrh kurzu

09.00 – 09.45 | Registrace, občerstvení
09.45 – 10.00 | Úvod do in-store komunikace
10.05 – 10.50 | Brief - klíčový faktor úspěšné komunikační kampaně
10.55 – 11.40 | Multisenzorická in-store komunikace
11.45 – 12.30 | Základní principy funkční in-store komunikace
12.30 – 13.10 | Pauza na oběd
13.10 – 14.00 | Digitální in-store komunikace
14.05 – 14.45 | Výzkum účinnosti in-store komunikace a nákupního chování
14.45 – 15.10 | Pauza, občerstvení
15.10 – 15.50 | Stavba a průběh in-store komunikační kampaně
15.50 – 16.00 | Závěr kurzu

Moderuje:

Petr Šimek, Viceprezident POPAI CE, Managing Director WELLEN

Program kurzu

Úvod

Vymezení základních souvislostí a aktuální role komunikace v místech prodeje.
Petr Šimek, Viceprezident POPAI CE, Managing Director WELLEN

 

Brief - klíčový faktor úspěšné komunikační kampaně, role designu v in-store
Správné zadání briefu = perfektní výsledek tendru = úspěšná POP aktivita
Vlasta Vlasáková, člen rady POPAI CENTRAL EUROPE, Trade Marketing Manager Export, Budějovický Budvar, n.p.
Martin Hasilík, člen rady POPAI CENTRAL EUROPE, Jednatel Authentica s.r.o,

 

Multisenzorická in-store komunikace
Smyslové vnímání, jeho vliv na nákupní chování zákazníka a stimulace smyslů
Aleš Štibinger, Ředitel GAIA Group

 

Základní principy funkční in-store komunikace
Základní prostorové a vizuální principy funkční tvorby a implementace POP médií
Daniel Jesenský, Managing partner DAGO

 

Digitální in-store komunikace
Vliv technologického rozvoje na interakci mezi zákazníkem a obchodníkem, možnosti využití digitálních přístupů a technologií v moderní in-store komunikaci
Petr Šimek, Viceprezident POPAI CE, Managing Director WELLEN

 

Výzkum účinnosti in-store komunikace a nákupního chování
Testování účinnosti POP médií a jejich vlivu na nákupní chování = základ úspěšných realizací
Andrea Vozníková, Prezidentka POPAI CE, Research Director InsightLab

 

Stavba a průběh in-store komunikační kampaně
Od strategického plánování po vyhodnocení kampaně. Na případové studii reálné in-store komunikační kampaně si ukážeme, jak funguje souhra komunikačních aktivit na cestě zákazníka k nákupu (path to purchase) a na čem všem v celém procesu tvorby, vzniku a implementace záleží, aby došlo k naplnění daných cílů.
Jan Šolta, Sales marketing consultant, Shop4Experience

Změna programu vyhrazena.

Mediálním partnerem akce je časopis Zboží & Prodej.

 

 

 

Podmínky účasti na kurzu

Pro členy POPAI CE platí účast za zvýhodněných podmínek:

2 zástupci z každé členské společnosti mají zajištěn vstup zdarma,

dalším zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku.

 

Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE

činí 5.000 Kč + DPH, tj. celkem 6.050 Kč.

 

Po obdržení Vaší přihlášky k účasti na kurzu Vám bude zaslána faktura.

 

Jako variabilní symbol uveďte číslo faktury.

Prosíme o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.:

3933950001/5500 vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové

IBAN CZ6855000000003933950001

 

Účastnický poplatek je nutno uhradit do data konání kurzu.

 

Základy In-store marketingová komunikace 2021 - Teaser

Soubory ke stažení

2022_06_16_Certifikovaný kurz_Základy in-store marketingu (179,12 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS